2025-01-13, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Bless. Hoppas Lee hittar kärleken, men av erfarenhet så är det antagligen han själv.

Vad menar du?
Citera
2025-01-13, 00:21
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eatmypoo
Vad menar du?

Autogynofiler såsom Lee / Björn är kära i sig själv som en kvinna.
Citera
2025-01-13, 01:48
Medlem
Crapmagics avatar
Kommer han dejta kvinnor tro? annars blir han ju rent tekniskt fikus
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-13 kl. 01:51.
Citera
2025-01-13, 03:32
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Det fria och demokratiska västerlandet frälser vår värld med ett moderligt ljus av sann barmhärtighet, medmänsklighet och jämlikhet.
Lee är en av förkämparna för en tryggare, säkrare och mer HBTQP-feministisk framtid. Kvinnors och HBTQPs allt mer framträdande inflytande och makt i samhälle, media och politik kommer för första gången i världshistorien skapa en sann utopi! Det demokratiska imperiets kärleksfulla framfart över klotet garanterar att hela världen tids nog kommer få uppleva samma frihet och villkorslösa humanism som vi priviligierade men skuldbärande världsmedborgare i väst redan beivrar.

Våra folkvalda politiker, ödmjuka filantroper, NGOs, feministiska influensers och förkämpar, klimatexperter, vapentillverkare, demokratiska krigare. Alla tjänar sin roll i att bringa oss in i en ny gyllene tidsålder där patriarkala diktaturers pilgrimer strömmar i oändliga led av hoppfulla människor. Demokratin kommer spridas till alla världens hörn med alla medel som krävs. Krigen mot patriarkatets mörker kommer föra mänskligheten samman genom västvärldens förbrukningsbara spelpjäs-män, som likt villiga hjältar uppoffrar sina liv för att kvinnor, icke-binära och diversifierade ska kunna frambringa sin sekulära, demokratiska vision.

Tids nog så kommer alla barn som fortfarande föds att få ta del av transhumanismens sekulära, demokratiska värdegrund. Avlönade plastikkirurger och läkare kommer transformera dessa barns könsdelar till en mer hållbar och klimatsmart form.
Borta blir också religiösa vidskepligheter och moraliskt förtryck. Den nya världen har inte utrymme för förlegat tankegods om gott och ont, rätt och fel, skam och skuld, mitt och ditt. Inga "höga" tankar om "spirituella uppvaknanden" eller universums "oförklarliga" gåtor.

Det finns ingen "GUD"
Det finns inget "övernaturligt"
Det finns ingenting bortom tid och rum.
Det finns inget som var menat, ingenting förutbestämt, ingen existentiell mening
Det finns inget som inte är mer än ett sammanträffande.
Det finns ingenting annat än det som vi ser.
Det finns inga lögner, inga stängda dörrar, inga bakomliggande syften.
Det finns ingenting efter döden, inget medvetande, ingen existens, inga konsekvenser.
Det finns inga andra som förstår mer än oss här på jorden.
Det finns ingenting som mänsklighetens moderna vetenskap inte kan förklara.

Detta är redan allmän kännedom hos de som vet att de har rätt. Demokraterna, ateisterna, humanisterna, feministerna, multikultisterna. De som ger sitt enda liv och hela existens till demokratin, humanismen och vetenskapen. Det enda som faktiskt finns på riktigt. Förnekarna och hatarna kallar dem för fårskallar. Men egentligen är dessa godhjärtade hjältinnor de villiga lammen som frambringar den gyllene tidsålderns stundande dagar.

Live, Love, Lee! You go girl! The future is female! YOLO bitches! So just give in, get in line and have fun! <3<3<3 XOXO
Citera
2025-01-13, 04:24
Medlem
Härligt Fjollträsk levererar Med Pravda TV levererar
Man minns bevingade orden från Kommunalrådet Sonesson om Anna Kinberg Batra

" För dum fatta behöver säga upp sig själv "

Samma nu med TV ledningen
" För dum fatta behöver säga upp sig själv "

" Bög Våld Knark fria Program Tackar på Förhand Pucko annars är Censur välkommet

Det är ju ändå ingen som tittar på det annat än på ngn Bastuklubb i Stockholm -- Väck med skitet.

Behövs en till kanal " Schyssta kanalen lite feelgood pastellfärger "Normala Böjelser " vad år då normala
det kan säkert ngn Frikyrkopastor styra upp

Dårarna kan inte leverera Tipslörlördag inga fräscha up and coming Konserter inga bilprogram
Dom har kört fast i Harry Potter Pernilla Wahlgren Loopen

Kunde ju varna " Vi varnar för starka bilder en till R*vpujlare som är snurrig "
Citera
2025-01-13, 05:18
Medlem
Har han kuken kvar eller har fanskapet kapat skiten och gått all-in som kvinna?
Citera
2025-01-13, 05:30
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Som sagt handlar det inte om att just du ska tycka att något gör nytta. Det finns ett egenvärde i att alla får komma till tals i en sund demokrati.
Låter motsägelsefullt. Att just jag inte ska få tycka, är vad du tycker alltså? I övrigt ska alla få komma till tals.
Hela Flashback är fullt av individuella tyckanden, det är liksom vad plattformen grundar sig på.
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Nyttan? Har för mig att hen förklarade väldigt ingående om det i programmet om henom som gick för något år sedan, att du inte är kapabel till att ta till dig det är en annan sak.
Varför kan varken du eller JeffDavis argumentera med egna ord varför detta är så bra, enligt er?

Att du "har för" dig saker, hjälper inte diskussionen framåt på något vis. Hur sjutton ska jag kunna ta till mig saker som du "har för dig"?!
Citera
2025-01-13, 05:32
Citat:
Ursprungligen postat av YeeNaaldloshii-
Det fria och demokratiska västerlandet frälser vår värld med ett moderligt ljus av sann barmhärtighet, medmänsklighet och jämlikhet.
Lee är en av förkämparna för en tryggare, säkrare och mer HBTQP-feministisk framtid. Kvinnors och HBTQPs allt mer framträdande inflytande och makt i samhälle, media och politik kommer för första gången i världshistorien skapa en sann utopi! Det demokratiska imperiets kärleksfulla framfart över klotet garanterar att hela världen tids nog kommer få uppleva samma frihet och villkorslösa humanism som vi priviligierade men skuldbärande världsmedborgare i väst redan beivrar.

Våra folkvalda politiker, ödmjuka filantroper, NGOs, feministiska influensers och förkämpar, klimatexperter, vapentillverkare, demokratiska krigare. Alla tjänar sin roll i att bringa oss in i en ny gyllene tidsålder där patriarkala diktaturers pilgrimer strömmar i oändliga led av hoppfulla människor. Demokratin kommer spridas till alla världens hörn med alla medel som krävs. Krigen mot patriarkatets mörker kommer föra mänskligheten samman genom västvärldens förbrukningsbara spelpjäs-män, som likt villiga hjältar uppoffrar sina liv för att kvinnor, icke-binära och diversifierade ska kunna frambringa sin sekulära, demokratiska vision.

Tids nog så kommer alla barn som fortfarande föds att få ta del av transhumanismens sekulära, demokratiska värdegrund. Avlönade plastikkirurger och läkare kommer transformera dessa barns könsdelar till en mer hållbar och klimatsmart form.
Borta blir också religiösa vidskepligheter och moraliskt förtryck. Den nya världen har inte utrymme för förlegat tankegods om gott och ont, rätt och fel, skam och skuld, mitt och ditt. Inga "höga" tankar om "spirituella uppvaknanden" eller universums "oförklarliga" gåtor.

Det finns ingen "GUD"
Det finns inget "övernaturligt"
Det finns ingenting bortom tid och rum.
Det finns inget som var menat, ingenting förutbestämt, ingen existentiell mening
Det finns inget som inte är mer än ett sammanträffande.
Det finns ingenting annat än det som vi ser.
Det finns inga lögner, inga stängda dörrar, inga bakomliggande syften.
Det finns ingenting efter döden, inget medvetande, ingen existens, inga konsekvenser.
Det finns inga andra som förstår mer än oss här på jorden.
Det finns ingenting som mänsklighetens moderna vetenskap inte kan förklara.

Detta är redan allmän kännedom hos de som vet att de har rätt. Demokraterna, ateisterna, humanisterna, feministerna, multikultisterna. De som ger sitt enda liv och hela existens till demokratin, humanismen och vetenskapen. Det enda som faktiskt finns på riktigt. Förnekarna och hatarna kallar dem för fårskallar. Men egentligen är dessa godhjärtade hjältinnor de villiga lammen som frambringar den gyllene tidsålderns stundande dagar.

Live, Love, Lee! You go girl! The future is female! YOLO bitches! So just give in, get in line and have fun! <3<3<3 XOXO
Amen, broder! 🙏
Citera
2025-01-13, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Låter motsägelsefullt. Att just jag inte ska få tycka, är vad du tycker alltså? I övrigt ska alla få komma till tals.
Hela Flashback är fullt av individuella tyckanden, det är liksom vad plattformen grundar sig på.

Varför kan varken du eller JeffDavis argumentera med egna ord varför detta är så bra, enligt er?

Att du "har för" dig saker, hjälper inte diskussionen framåt på något vis. Hur sjutton ska jag kunna ta till mig saker som du "har för dig"?!

Hen har möjligheten att kunna leva sin dröm som icke-binär, jag tycker det är bra om det gör henom lycklig. Nu får du gärna argumentera varför du inte vill se Lee lycklig.
Citera
2025-01-13, 07:25
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Hen har möjligheten att kunna leva sin dröm som icke-binär, jag tycker det är bra om det gör henom lycklig. Nu får du gärna argumentera varför du inte vill se Lee lycklig.

Har aldrig sagt något om att Björn-Lee inte får vara lycklig, om det nu är det henom är. Lycklig kan man dock vara privat, det behöver man inga kameror för att vara.

Det är budskapet jag opponerar mig emot. Det är direkt skadligt att man inbillar autister, psykiskt sjuka, barn och ungdomar att man kan byta kön och att detta är lösningen på deras problem. Alla de jag räknat upp är vilsna och funderar på sin identitet. Det är naturligt, och de allra flesta hittar sig själv till slut, utan att byta kön. Nu ges dessa en möjlighet/utväg, de inte är kapabla att förstå konsekvenserna av.

Björn-Lee ingår i ett större sammanhang där man vill göra könsbyte till något normalt, och en lösning på problem som kan lösas på mindre drastiska vis. För ytterst få, kan det vara en framkomlig väg. Men det finns undersökningar på att skadan kan vara större än nyttan. Har du en gång bytt, kan du inte ångra dig.

Jag är inte ensam om att se en fara med att trans ska normaliseras, speciellt bland barn och unga. Det har blivit en trend att ha med dom i barnböcker, barnfilmer, sexualundervisning, på dagis och skolor, ja även i filmer för vuxna, litteratur, sporten, politiken osv. osv. Överallt finns dessa transor.

För oss med fötterna på jorden finns det två kön. Det är vad vi har att förhålla oss till, vare sig vi vill eller inte.
Citera
2025-01-13, 08:01
Medlem
Antar att uppmärksamheten trytt ett tag nu.

Rädd för bli ytterligare en kuklös man som är totalt bortglömd efter könsmolestering av sig själv.

Uppenbarligen förståndshandikappad, räcker med att se några gamla avsnitt av arga snickaren.

Förvisso verkar de flesta som är för saken ha någon skruv lös.

Det är fan misshandel från staten.
Sjuka nutida experiment.

Trodde vi var förbi vipeholmsexperiment.

Om 20 år kommer de begära ersättning av staten.
Citera
2025-01-13, 08:02
Medlem
FuckSwedens avatar
Äckligt att ens tänka tanken på att sånt här skit är tvångsfinansierat.

För övrigt anser jag att han alltid kommer vara en han, med kuk eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in