2025-04-29, 13:43
Avstängd
Hörde i nya vloggen på YT att hon drömmer om att bli en rik och framgångsrik golf-influencer. Vad tror ni om oddsen för det?
Citera
2025-09-05, 12:59
Avstängd
Så tråkig på sin vanliga YT nu. Allt handlar om golf och sen nån halvhjärtad sminkning. Ska tydligen flytta till killen i GBG och hyra ut sin lägenhet i andra hand nov-juli tror jag det var.
Senast redigerad av Dagflickan 2025-09-05 kl. 13:02.
Citera
2025-11-02, 19:04
Avstängd
Nu har J flyttat till killen i GBG för ett provår. Hennes vanliga kanal har blivit så tråkig och opersonlig och tappat allt. Hon skyller alltid på att hon satsar på golfkanalen. Men varför fortsätta med sin andra kanal då? Så tråkigt så jag vet inte vad… Hennes kille är ju värsta tråkmånsen också och så sjukt självupptagen.
Citera
2026-01-16, 15:09
Medlem
Hon tror att hon skallfå 150000 kr för att bli sponsrad med bollar och vill ha mer pengar än ett golfproffs för att spela med ett klubbmärke. Tjejen har storhetsvansinne deluxe . Att hon dessutom är ganska blåst är nog inger understatement. Att kommentera Hanna Friberg är nog det dummaste jag hört. Hoppas hennes karriär snart är över. Dock är hennes kille riktigt trevlig. Träffade honom på en skidresa förra året
Citera
2026-02-07, 13:22
Avstängd
Har Johanna slutat med sin vanliga vlog. Så lite uppdateringar. Tråkigt… Tror hon bara satsar på golfkanalen nu men samtidigt klagar hon på hur dålig ekonomi hon har. Fan kämpa lite med din ursprungliga kanal då. Suck.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in