2024-12-30, 00:29
Medlem
https://www.facebook.com/share/JLJRv...ibextid=wwXIfr Bla ned til bunnen i dette innlegget. Der ligger det en video
Citera
2024-12-30, 00:54
Medlem
Smygknullarns avatar
"Svenska" GM?
Citera
2024-12-30, 02:07
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Nei...

och hur vet man det?

fattar inte norska så kan inte läsa

Är GM norrman alltså?
Citera
2024-12-30, 02:08
Citat:
Ursprungligen postat av Smygknullarn
"Svenska" GM?

undrar samma sak..eller "svenskt medborgarskap" isåfall..
Citera
2024-12-30, 03:47
Avstängd
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav-F
Han var opptatt av om EMP (elektromagnetisk puls) vil ødelegge dataelektronikk og "nyere" kjøretøy, og spurte om dette til en amerikansk side:

Ge*r Roa*d Ho*ne05/17/2024 •
Hi Greg.
You dondt need to post this i just wondering?

Can you consider make and episode on how we can protect ouerself against EMP?
Practical stuff.
Can we take battery & computer out of vehicle and faraday bag it and after strike put it into car/traktor/atv and it will run?
Must we protect fuses?
Will old eletrick engine stopp working asswell? ( you know the old stuff witout computers)
Ore must we just faraday cage whole vehicles?
Are there any exspert/inginers that could educakte us
.
I have lokket on youtebe but cant find any good intel!?.
Would been nice to know to make a reset easyer?

I live 2~3 miles from what used to be the northly NATO headquaters of europe.
Its still activity in that drilled out mountain??? ( Jåttå/ Stavanger/ Norway)

We prepp till it breaks!

Peace & love to you and family
.

Er han "prepper" med store våpen - og ammunisjonslager, siden "bombegruppa" var i hans bolig?

Låter som en riktigt paranoid jävel det där. Off topic så är den engelskan kanske något av det värsta jag läst i mitt liv
Citera
2024-12-30, 04:09
Medlem
Läste om den dödade MGM i nån tråd på Facebook och där verkar det som att han får mer sympatier än den dödade polismannen??? Det känns ju helt sjukt. Vad håller norrmännen på med?
Citera
2024-12-30, 09:26
Medlem
Med forbehold om at det er samme tråden jeg har lest på Facebook så tror jeg ikke på det du skriver.

På den aktuelle tråden er det en en noe spesiell dame som er barnevern aktivist som skrev noe som kan tolkes som sympatier. Hun hadde vel rundt 100 likerklikk mens tråder som omhandler politimannen har flere tusen sympatierklæringer.
Citera
2024-12-30, 09:46
Medlem
Har Facebook profilen til G R H , den ligger ikke under navnet til vedkommende, usikke på om jeg kan legge ut lenke til denne her!
Citera
2024-12-30, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygknullarn
"Svenska" GM?

GM ska ha varit i sportskytt och i 40-årsåldern. Låter precis som en svensk gängkriminell, eller hur?

Citera
2024-12-30, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esp2222
Har Facebook profilen til G R H , den ligger ikke under navnet til vedkommende, usikke på om jeg kan legge ut lenke til denne her!

Hva kalte han seg på Facebook?
Citera
2024-12-30, 12:27
Medlem
Skruel0ss avatar
Fra TV2: Mistenkte møtte opp på døren med pistol

«Han har opplevd hendelsen som en trusselsituasjon. Han så at det var et våpen i bilen og opplevde det som veldig, veldig skremmende.

I følge Veland, ringte mannen i 40-årene på døren til mannen i 50-årene og ga beskjed om at han hadde pistol.

– Min klient flyttet seg da ut fra boligen der han hadde mindreårige barn hjemme. Han ville fjerne seg fra hjemmet og få mer kontroll på situasjonen og satt seg derfor i bilen med mannen i 40-årene, sier hun.

Etter hvert fikk han gitt beskjed til sønnen sin om at han må ringe politiet om en trusselsituasjon.»

https://www.tv2.no/direkte/jpybz/sis...ticle%3AAvQ4GA
Senast redigerad av Skruel0s 2024-12-30 kl. 12:30.
Citera
2024-12-30, 12:30
Medlem
drsniffers avatar
HVORFOR virre rundt med pistol når det var i egen bopæl det etter opplysninger så langt at noen skulle «tas» ?

🤯🤯🤯
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in