2024-12-21, 11:24
Avslutad
Hon beslagtar mig inför kollegor (vi har jobbat ihop förr). står bakom min stol, lägger vänster arm runt min axel, ganska dominant/ägandemässigt. Men kärleksfullt. Länge och Hårt. Pratar på jobbet utdraget med andra.

Jag har ingen visuell representation av henne, men jag känner att det är hon och det skiftar aldrig till någon annan. Hon vill känna mig på mig i drömmen.

Vad tror ni det betyder? Kommer hon tillbaka?
Senast redigerad av Inkapslad 2024-12-21 kl. 11:43.
Citera
2024-12-21, 12:00
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Hon beslagtar mig inför kollegor (vi har jobbat ihop förr). står bakom min stol, lägger vänster arm runt min axel, ganska dominant/ägandemässigt. Men kärleksfullt. Länge och Hårt. Pratar på jobbet utdraget med andra.

Jag har ingen visuell representation av henne, men jag känner att det är hon och det skiftar aldrig till någon annan. Hon vill känna mig på mig i drömmen.

Inget illa menat mot dig, men låter som en ganska osäker kvinna.
Citera
2024-12-21, 12:15
Medlem
Citat:

Det betyder bara att hon är viktig för dig, inget annat.
Citera
2024-12-21, 12:34
Medlem
Du är väl fortfarande kåt på henne.
Citera
2024-12-21, 12:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Du är väl fortfarande kåt på henne.

Ja om jag träffar henne. Men som minne är det ganska utsläckt vid det här laget.
Citera
2024-12-21, 13:25
Medlem
Citat:
Ja om jag träffar henne. Men som minne är det ganska utsläckt vid det här laget.

Som ett aktivt minne, ja. Uppenbarligen fullt levande i det undermedvetna, som du själv också är lite inne på med det svaret. Därav avsaknad av visuell representation, men du vet ändå att det är hon. Det är mina två spänn i alla fall.
Men ärligt talat, vem fan vet egentligen? Kanske drömde hon, samma natt, att hon la armarna runt dig?

Senast jag hörde något om forskningen kring drömmandet var för kanske 10 år sedan och då hette det att olika viktig-Pettrar hade sin egna, nischade teori om saken. Om jag minns rätt var de teorierna, redan då, ett par decennier gamla. Vet ej om man kommit fram till något av värde sen dess. Jag köpte aldrig något av det, för att jag tror det är mer komplicerat än att det bara skulle vara sortering av minnen, eller och så vidare. Det är hur som helst spännande.
Citera
2024-12-21, 14:31
Medlem
Citat:
Du drömde ju om henne så då betyder hon något oavsett vad du själv tror.
Citera
2024-12-21, 16:14
Avslutad
Citat:

Hon har ett behov av mig i drömmen, trots att jag är den som ghostats på sms IRL i två månader

jag har gått vidare eftersom vår primära kontakt var förra året. Smsen nyligen var mer what's up och sen ghostade hon mig.

Men hon dök upp som sitt gamla jag i drömmen.
Citera
2024-12-21, 17:37
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Hon har ett behov av mig i drömmen, trots att jag är den som ghostats på sms IRL i två månader

jag har gått vidare eftersom vår primära kontakt var förra året. Smsen nyligen var mer what's up och sen ghostade hon mig.

Men hon dök upp som sitt gamla jag i drömmen.
Det är väl inte konstigt att du drömmer att hon är den som längtar och att du är den självsäkra om det var motsatt i verkliga livet. Även om du inte längtar efter henne kan du längta efter att var den åtrådda och den som bestämmer, den starke. I drömmen var hon sitt gamla jag, men situationen och dynamiken var helt förvrängd.
Citera
2024-12-21, 18:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Det är väl inte konstigt att du drömmer att hon är den som längtar och att du är den självsäkra om det var motsatt i verkliga livet. Även om du inte längtar efter henne kan du längta efter att var den åtrådda och den som bestämmer, den starke. I drömmen var hon sitt gamla jag, men situationen och dynamiken var helt förvrängd.

Jag är generad i drömmen. Det är hon som bestämmer.

Det var faktiskt ingen symbolism för stöd, för då hade hon kramat om mig.
Citera
2024-12-21, 18:58
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Jag är generad i drömmen. Det är hon som bestämmer.

Det var faktiskt ingen symbolism för stöd, för då hade hon kramat om mig.
Tänkte att du skrev "Hon har ett behov av mig i drömmen, trots att jag är den som ghostats på sms IRL i två månader". Hon kommer dock ej tillbaka.
Citera
2024-12-21, 19:02
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:

Fast drömmar behöver ju inte betyda något. Jag har drömt om folk från mellanstadiet som inte betyder ett skit för mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in