36 637 besökare online
858 325 medlemmar • 45 874 276 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Vetenskap & humaniora > Paranormala fenomen, ockultism och ufologi
Svara på ämne
Ämnesverktyg
biggg
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av west86
tar och lyfter tråden någon som vet något mer ställer?

Ne men få igång tråden igen!

Ronille
Medlem
Ronilles avatar
Är hela somrarna på Gotland och ibland nere i Ljugarn. Vart ligger det huset? Blev nyfiken

mentometer
Medlem
mentometers avatar
Finns det någon seriös som vill kolla upp ett ställe som jag bott på? Det gäller en villa där det spökade. Jag vill inte själv kontakta dem som köpte huset efter mig. Jag vill heller inte "outa" mig och få min identitet känd. Hur gör man detta?
Jag vet att de som köpte huset bor kvar där än.
Där hände en hel del oförklarliga saker, även mitt ex som inte trodde på "spöken" märkte av saker som inte var av denna jord.

warum
Medlem
warums avatar
Finns det några spökliga grejer i västerort? (stockholm)

Malmoes
Medlem
sk. hemsökta ställen i malmö?

west86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biggg
Ne men få igång tråden igen!
hehe ja något mer måste ju finnas

Tramp-Pope
Medlem
Tramp-Popes avatar
Bullshit

DaveMustaine
Medlem
DaveMustaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramp-Pope
Bullshit

Hemsökta ställen i Göteborg????

megaman74
Medlem
megaman74s avatar
utanför Borgvik, en gammal bruksby, i Grums kommun, Värmland, finns en gammal avrättningsplats. Platsen är belägen på en höjd som kallas Borgviksfjället.. det sägs att det förekommit en hel del oförklarliga saker på fjället, bl a har folk sett olika skepnader, och mystiska ljussken.

Inget ställe att få motorstopp på under en mörk natt med andra ord.

soflind
Medlem
soflinds avatar
Gula faran i Örebro på Öster triangelgatan lär vara ett skumt ställe
Senast redigerad av soflind 2010-12-27 kl. 18:34.

soflind
Medlem
soflinds avatar
benämns även ibland som huset gud glömde. Det levs tydligen där som ett kollektiv. Jätte billiga hyror typ 500 kr, Lägenheterna har ingen egen toalett bara en lägenhet så det finns ett dass i självaste trapphuset. Det finns ingen dusch heller så det får man göra i källaren

warum
Medlem
warums avatar
Psykhem är något som jag är intresserad av. Jag har en kompis som var på roadtrip och när han kom till Falun så gick dom in i något psykhem där som skulle vara hemsökt eller något. Han berättade att på väggarna var det "ritat" med blod och det skulle även finnas något någon stol där man spänner elaka barns fötter med.

Beckomberga sjukhus är ett ställe jag inte vågar ta mig in i även fast jag är en rätt så våghalsig person .

Svara på ämne
Topp Dela »