2025-10-25, 01:05
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mkfckngwsh
Hei.

Någon som kan rekommendera några Blowjob Bar i Pattaya /Bangkok? Har du besökt, hur var det?

Har sett på denna i Bangkok..Ser bra ut. Någon som besökt?
https://www.7-heavenbkk.com/

Ser fram imot svar.

Har varit på exakt den baren. Ligger nästan längst in på en gata med lite barer. Ligger ganska nära RLD i Bangkok men har varit på just den baren två gånger. Man får välja tillgängliga tjejer på en iPad, betalar, sen kommer tjejen ner och hämtar dig personligen . Det är ingen bar i verklig mening för det är inget ställe man kan sitta och dricka. Man går in , väljer någon på iPaden och väntar. Det gick nog att köpa något där men det minns jag inte .

Tjejerna är väldigt unga , söta och väldigt duktiga. Tvättar dig länge och är vansinnigt duktiga på vad de gör
Citera
2025-11-15, 01:04
Medlem
Tjena,

Jag ska resa till Thailand nästa vecka och det hade vart nice om ni kan dela med er om några BJ bars som är aktiva. Många barer jag besökt förut har stängt ner eller flyttat och nu är det första gången på 4 år som jag åker dit så jag behöver några rekommendationer. Jag ska åka till både Bangkok och Pattaya.

Dela även med er hur läget ser ut i alla gentleman club, kanske lite info om KTV:s eller vilka barer som har snyggast brudar nuförtiden. Er information och erfarenhet uppskattas!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in