Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-17, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Rent statistiskt är det mer troligt att hon dog av bröstcancer än att hon blev mördad.

Absolut men om vi nu pratar om mord så är det ju oftast någon nära anhörig som är gärningsman om det rör sig om just kvinnor
Citera
2024-12-17, 17:46
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Ja, han är nog hälften thailändare. Syrran ser mer thailändsk ut.

Citat:
Ursprungligen postat av DietCoke
Aa, kanske. Var på förmiddagen dagen innan mordet han gjorde inlägget.

Verkar thailändskt. Han har det skrivit på thailändska i sitt namn på Facebook och bilder från Thailand också.
Citera
2024-12-17, 17:47
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Absolut men om vi nu pratar om mord så är det ju oftast någon nära anhörig som är gärningsman om det rör sig om just kvinnor

Men vi pratar inte bara om ”mord”. Vi pratar om ett mord där vissa omständigheter är kända. Så som plats, tidpunkt och att hon talade i telefon.
Citera
2024-12-17, 17:48
Medlem
lindblomsgröns avatar
Hur har ni fått reda på vem det var? Är han känd sedan tidigare?
Citera
2024-12-17, 17:49
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Nej, jag kan erkänna när jag har fel. Men tror fortfarande det är en kulturberikare.

Du kommer få svälja den också. Vit som snö är han. Citera mig när du ska be om ursäkt en andra gång
Citera
2024-12-17, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Du kommer få svälja den också. Vit som snö är han. Citera mig när du ska be om ursäkt en andra gång

Verkar vara halvthai om man ska vara petig.
Citera
2024-12-17, 17:52
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Verkar vara halvthai om man ska vara petig.

Får se om han använder den som ett frikort, men han vet mycket väl och vi vet mycket väl vad han menade med ”kulturberikare” och det är inte en svenne vars pappa hämtat thaibrud.
Citera
2024-12-17, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas

Nej han är thai så han är inte vit som snö. Hela han är ju täckt av svart hår, längesedan jag såg så pälsade armar som på MGM
Citera
2024-12-17, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perreand
Här är PJO:s domar från Stockholms tingsrätt

https://gofile.io/d/pI7Juj

Nog är han skvatt galen alltid.

Anledningen till att han ville slå sönder skyltfönster hade att göra med de affärsplaner
som han hade gjort i samband med att han togs in på psyket under två veckor i
november. Han hade då ringt polisen och bett om att bli hämtad. Vid tidpunkten hade
han droger med ett straffvärde om ett år i sin lägenhet. Han skrev till polisen att om de
ansåg att hans affärsplaner var tillräckligt bra skulle de ta på sig ansvaret själva. Polisen
tog hans droger utan att ge honom någon påföljd. I webbläsarens historik kunde han se
att polisen var i hans lägenhet vid fem tillfällen och kollade hans affärsplaner.
Citera
2024-12-17, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Stämmer inte överens med mina uppgifter.

Stämmer ju helt klart med filuren P J S som det skrivs om i början av tråden, Hemma hörandes i Upplands väsby.. Numera inflyttat till Märsta med nya efternamnet O*sson hemma hörande på Ekillagårsväg 68
Citera
2024-12-17, 17:58
Medlem
Nu kan vi väl ändå konstatera att rasism vilseleder och inte bidrar till annat än att fylla tråden med fördomar, hat och OT.

MGM ser inte ut som sina syskon. Är han barn från sin fars tidigare förhållande?
Citera
2024-12-17, 17:58
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatstickling
Nej han är thai så han är inte vit som snö. Hela han är ju täckt av svart hår, längesedan jag såg så pälsade armar som på MGM

Halv thai svenne vars pappa hämtat thaifru räknas som ”kulturberikare” nu alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in