• 1
  • 2
2024-12-12, 15:31
Medlem
Jag råkade visst skicka en ansökan dit mitt x jobbar som chef det var faktiskt inte meningen inte denna gång, har skickat ansökan förr dit mitt x jobbar men det var väldigt många år sen och det var när jag var utan jobb. Jag brydde mig inte då men nu vetti fan om jag såg pigg på att jobba tillsammans.

Det var 100år sen vi var tillsammans och personen är gift sedan lika länge och vi har jobbat ihop. Har noll kontakt också sedan jag blev dumpad.

Råkade skicka värsta fula bilden på mig också, ser helt annorlunda ut sen vi var tillsammans men hon lär ju definitivt veta att det är jag. Hon ser däremot likadan ut när man tolkar bilderna på nätet. Trots att vi ingen ungdom är längre.

Jag tror inte hon kommer kontakta mig för intervju, vet inte om jag har lust att gå heller eller ska jag gå bara som en kul grej och träffa henne.

Fan också, det var inte meningen, så surt att man inte kan ångra skickat mail.

Hur hade ni gjort från bådas synvinkel?
Citera
2024-12-12, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Jag råkade visst skicka en ansökan dit mitt x jobbar som chef det var faktiskt inte meningen inte denna gång, har skickat ansökan förr dit mitt x jobbar men det var väldigt många år sen och det var när jag var utan jobb. Jag brydde mig inte då men nu vetti fan om jag såg pigg på att jobba tillsammans.

Det var 100år sen vi var tillsammans och personen är gift sedan lika länge och vi har jobbat ihop. Har noll kontakt också sedan jag blev dumpad.

Råkade skicka värsta fula bilden på mig också, ser helt annorlunda ut sen vi var tillsammans men hon lär ju definitivt veta att det är jag. Hon ser däremot likadan ut när man tolkar bilderna på nätet. Trots att vi ingen ungdom är längre.

Jag tror inte hon kommer kontakta mig för intervju, vet inte om jag har lust att gå heller eller ska jag gå bara som en kul grej och träffa henne.

Om du inte vill jobba där, behöver du väl inte jobba där? Vad fan är problemet?