2024-12-12, 11:23
Medlem
kan detta vara fake?
han är hel och ren med välansat skägg.
om fake, varför?
https://www.youtube.com/watch?v=mUzruGhBVpI&t=50s
Senast redigerad av ullebull 2024-12-12 kl. 11:25.
Citera
2024-12-12, 11:27
Medlem
Amsvartners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullebull
kan detta vara fake?
om fake, varför?

Om fake? Och du citerar CNN?
På riktigt?
Citera
2024-12-12, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ullebull
kan detta vara fake?
om fake, varför?
Haha. Usa har finansierat terrorister. Nu måste dessa framställas som goda, och den avpolleterade ledaren måste svartmålas för att rättfärdiga dessa "utgifter". BBC CNN mfl ertappas då och då med fantastiska nyheter, som visar sig vara skådespel. Assads gasbomber var just sådana. De vita hjälmarna blev till slut avslöjade och fick fly. Hur ofta dessa nyheter sänds utan att bli avslöjade vet jag inte. Det är nog ofta.
Senast redigerad av Nunjapiznes 2024-12-12 kl. 12:34.
Citera
2024-12-12, 11:43
Medlem
kalkryggars avatar
Ja både skägget och håret är välansat. Så antingen är det fake eller så erbjuder de ganska bra hårvård i de där fängelsehålorna.

Jag är inte den som brukar vara på sånt här. Men med tidigare erfarenhet där CNN har kommits på med att skapa fejka de scener så väljer jag att inte tro någonting om det här. Jag tar det alltså inte på allvar.

En ganska rolig grej är när CNN i London blev filmade av någon från "alternativmedia". De var hel avdelning från CNN som dirigerade muslimer för att skapa en påhittad scen med "utsatta muslimer". Skulle vara kul om någon hade koll på var den filmen finns (fanns på Youtube). Jag minns även att det skrev om det här på FB.

Så personligen säger jag att jag vet att CNN skapar fejkade scener. Samt mannens välansade hår och skägg får det här att se märkligt ut.

Där har man något att gå på.

Frågan var varför det skulle ha fejkat det. Det enda jag kan tänka mig är att CNN känns för mig som att de har en agenda att utmåla muslimer som offer i alla lägen för att normalisera Islam. Varför CNN vill göra det går jag bet på.
Citera
2024-12-13, 09:38
Medlem
Tänkte precis samma sak. Mannen har rena kläder, välansad, ren och är småfet. "Har varit inlåst i 3 månader" - Jag tror inte en sekund på den CNN-storyn. Rena Pallywood
Citera
2024-12-13, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Frågan var varför det skulle ha fejkat det. Det enda jag kan tänka mig är att CNN känns för mig som att de har en agenda att utmåla muslimer som offer i alla lägen för att normalisera Islam. Varför CNN vill göra det går jag bet på.

CNN är en vänstersekt fylld av narcissister. De ljuger för den "goda sakens skull" och sin agenda och sitt jobb. Narcissister får göra saker andra inte får. Narcs FÅR ljuga. Narcs har aldrig fel om nåt inte stämmer är det fel på världen. - Denna uppenbart misslyckade "story" kan mycket väl bli CNNs fall. Det kryllar av Narcs inom MSM, Narcs söker sig till sådana jobb enligt psykologisk forskning.
Citera
2024-12-13, 09:55
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
CNN är en vänstersekt fylld av narcissister. De ljuger för den "goda sakens skull" och sin agenda och sitt jobb. Narcissister får göra saker andra inte får. Narcs FÅR ljuga. Narcs har aldrig fel om nåt inte stämmer är det fel på världen. - Denna uppenbart misslyckade "story" kan mycket väl bli CNNs fall. Det kryllar av Narcs inom MSM, Narcs söker sig till sådana jobb enligt psykologisk forskning.

Jag tror inte de kommer falla. För här kan vi trots allt inte veta om det stämmer eller inte. Vi kan bara säga att det med säkerhet ser misstänkt ut.

Så det har tidigare funnits exempel där vi kan se att de skapar en fejkad scen, som när du dirigerade ett gäng muslimer för att skapa ett uppror i London. Då var det en som stod i bakgrunden och filmade allting. Han till och med talade med någon kameraman som mer eller mindre erkände med ord att de skapade en falsk situation för att skapa ett fejkat reportage.

Den filmen såg jag på Youtube för 5-6-7 år sen och det var många som såg den och kommenterade. Länken till filmen fick jag här från FB. Men det spelar ingen roll. Det tar sig inte längre ut än så här.

Jämför med den där naturfotografen som skapade fejkade bilder. Det var folk här på FB som uppmärksammade det och stora artiklar i varenda media kunde vi se om detta och det blev hans fall.

I det stora hela så skulle jag nog säga att situationen/scenen som CNN skapade i London är värre, men debatten om det når inte längre här i Sverige än till Flashback.
Citera
2024-12-13, 10:23
Medlem
LKKINGENs avatar
Kan ju vara att araben ljuger för cnn och dom går på det och vill att du också ska göra det?
Citera
2024-12-16, 20:16
Medlem
Nu är det fastslaget att CNN fejkat fången. Allt var bluff.

CNN was caught fabricating the story of a prisoner found in Assad’s secret prison.

"@VeSyriaE platform team found no official records of an individual named “Adel Gharbal” to verify the reason and duration of his detention. - However, after investigating in Homs, they discovered that his real name is Salama Muhammad Salama, a former first lieutenant in the Assad regime Air Force Intelligence, one of the most notorious branches of Bashar al-Assad’s regime."

https://x.com/warfareanalysis/status...50117318926834
Citera
2024-12-17, 23:14
Medlem
CNN släppte ut en av Assads torterare och en krigsförbrytare! De erkänner i NY POST

https://nypost.com/2024/12/16/world-...rturer-report/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in