Citat:
Ursprungligen postat av
Kulturmarxist
CNN är en vänstersekt fylld av narcissister. De ljuger för den "goda sakens skull" och sin agenda och sitt jobb. Narcissister får göra saker andra inte får. Narcs FÅR ljuga. Narcs har aldrig fel om nåt inte stämmer är det fel på världen. - Denna uppenbart misslyckade "story" kan mycket väl bli CNNs fall. Det kryllar av Narcs inom MSM, Narcs söker sig till sådana jobb enligt psykologisk forskning.
Jag tror inte de kommer falla. För här kan vi trots allt inte veta om det stämmer eller inte. Vi kan bara säga att det med säkerhet ser misstänkt ut.
Så det har tidigare funnits exempel där vi kan se att de skapar en fejkad scen, som när du dirigerade ett gäng muslimer för att skapa ett uppror i London. Då var det en som stod i bakgrunden och filmade allting. Han till och med talade med någon kameraman som mer eller mindre erkände med ord att de skapade en falsk situation för att skapa ett fejkat reportage.
Den filmen såg jag på Youtube för 5-6-7 år sen och det var många som såg den och kommenterade. Länken till filmen fick jag här från FB. Men det spelar ingen roll. Det tar sig inte längre ut än så här.
Jämför med den där naturfotografen som skapade fejkade bilder. Det var folk här på FB som uppmärksammade det och stora artiklar i varenda media kunde vi se om detta och det blev hans fall.
I det stora hela så skulle jag nog säga att situationen/scenen som CNN skapade i London är värre, men debatten om det når inte längre här i Sverige än till Flashback.