• 1
  • 2
2024-12-11, 22:49
Medlem
Nu p fredag s har Dexters prequel premir, vad tror ni om detta?

https://m.youtube.com/watch?v=5UdJY1...FsIHNpbg%3D%3D

Har inga strre frhoppningar men det kan ju vara bra ibland, svrt att bli besviken d.
Citera
2024-12-11, 23:09
*ryser*

Dexter r en av mina absoluta favoritserier. Men Dexter r ju Michael Hall. Det finns ingen ersttare fr honom. De skulle frvrigt inte gjort uppfljaren d originalet hade ett utmrkt slut.

Efter att sett Dexter i sin helhet tminstone 3 gnger om s kan jag inte ta detta trams serist. - De ser ju ut som tonringar! I samma polisstation som i originalet.

Nej detta gr inte att ta p allvar.
Citera
2024-12-11, 23:12
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnosos1
Nu p fredag s har Dexters prequel premir, vad tror ni om detta?

https://m.youtube.com/watch?v=5UdJY1...FsIHNpbg%3D%3D

Har inga strre frhoppningar men det kan ju vara bra ibland, svrt att bli besviken d.
Jag hoppas s jvla mycket att det ska vara bra efter den dliga new blood. Ska definitivt titta och knner mig taggad men r nd beredd att bli besviken.
Citera
2024-12-12, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Jag hoppas s jvla mycket att det ska vara bra efter den dliga new blood. Ska definitivt titta och knner mig taggad men r nd beredd att bli besviken.
New blood var ok fram till slutet..d fll skitet ihop
Citera
2024-12-12, 11:14
Medlem
Lillprinsessans avatar
Den nya handlar vl om hans uppvxt, men "tillbakablickar" p nutiden s Michael C. Hall r ju fortfarande med? Tror ocks att sonen sker upp honom.
Citera
2024-12-12, 11:35
Medlem
Fred Friendlys avatar
Man lever p hoppet och nostalgin. Men den blir skerligen medioker som bst.
Citera
2024-12-12, 16:29
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JukeMyPuke
New blood var ok fram till slutet..d fll skitet ihop
Ja jag uppskattade hela serien, utom sista halvtimmen. En ssong till med annat slut hade varit bttre n det hr.
Citera
2024-12-13, 20:34
Medlem
EggBoxJuans avatar
Mycket bttre n vad jag trodde.
Hoppas de fortstter med originalmusiken och Michael C Halls berttarrst.
Ngot irriterande med snubben som spelar den unge Dexter dock. Vet inte riktigt vad.
Man pminns om hur ofantligt bra originalet r s det kan inte vara ltt att leva upp till den.

Sabrina tonrshxan var lite ovntad.
Citera
2024-12-13, 23:48
Medlem
Tigerhund79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Ngot irriterande med snubben som spelar den unge Dexter dock. Vet inte riktigt vad.
Man pminns om hur ofantligt bra originalet r s det kan inte vara ltt att leva upp till den.

Var kan man se den?
Citera
2024-12-15, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerhund79
Var kan man se den?
Den har slppts regionsbaserat och vi hr i Sverige fr vad jag frstr inte tillgng frrn i februari nsta r. Fr den som nskar gr detta skert att ta sig frbi med vpn eller ett piratskepp, vilket snt hr regionstrams nstan uppmanar till. Den streamas p Paramount+ with Showtime.
Citera
2024-12-16, 11:18
Medlem
Tigerhund79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Den har slppts regionsbaserat och vi hr i Sverige fr vad jag frstr inte tillgng frrn i februari nsta r. Fr den som nskar gr detta skert att ta sig frbi med vpn eller ett piratskepp, vilket snt hr regionstrams nstan uppmanar till. Den streamas p Paramount+ with Showtime.
Tack! Jag tog piratskeppet
Citera
2024-12-17, 12:40
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan

Hans sneda leende?? Det var mitt frsta intryck, utver det s r han castad rtt hyffsat lik Michael C. Hall.

Buffy the Vampire Slayer menar du!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in