2024-12-11, 22:49
Medlem
Nu på fredag så har Dexters prequel premiär, vad tror ni om detta?

https://m.youtube.com/watch?v=5UdJY1JwlLw&pp=ygUTZGV4dGVyIG9yaWdpbmFsIHN pbg%3D%3D

Har inga större förhoppningar men det kan ju vara bra ibland, svårt att bli besviken då.
Citera
2024-12-11, 23:09
Avslutad
*ryser*

Dexter är en av mina absoluta favoritserier. Men Dexter är ju Michael Hall. Det finns ingen ersättare för honom. De skulle förövrigt inte gjort uppföljaren då originalet hade ett utmärkt slut.

Efter att sett Dexter i sin helhet åtminstone 3 gånger om så kan jag inte ta detta trams seriöst. - De ser ju ut som tonåringar! I samma polisstation som i originalet.

Nej detta går inte att ta på allvar.
Citera
2024-12-11, 23:12
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnosos1
Nu på fredag så har Dexters prequel premiär, vad tror ni om detta?

https://m.youtube.com/watch?v=5UdJY1JwlLw&pp=ygUTZGV4dGVyIG9yaWdpbmFsIHN pbg%3D%3D

Har inga större förhoppningar men det kan ju vara bra ibland, svårt att bli besviken då.
Jag hoppas så jävla mycket att det ska vara bra efter den dåliga new blood. Ska definitivt titta och känner mig taggad men är ändå beredd att bli besviken.
Citera
2024-12-12, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Jag hoppas så jävla mycket att det ska vara bra efter den dåliga new blood. Ska definitivt titta och känner mig taggad men är ändå beredd att bli besviken.
New blood var ok fram till slutet..då föll skitet ihop
Citera
2024-12-12, 11:14
Medlem
Lillprinsessans avatar
Den nya handlar väl om hans uppvxät, men "tillbakablickar" på nutiden så Michael C. Hall är ju fortfarande med? Tror också att sonen söker upp honom.
Citera
2024-12-12, 11:35
Medlem
Fred Friendlys avatar
Man lever på hoppet och nostalgin. Men den blir säkerligen medioker som bäst.
Citera
2024-12-12, 16:29
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JukeMyPuke
New blood var ok fram till slutet..då föll skitet ihop
Ja jag uppskattade hela serien, utom sista halvtimmen. En säsong till med annat slut hade varit bättre än det här.
Citera
2024-12-13, 20:34
Medlem
EggBoxJuans avatar
Mycket bättre än vad jag trodde.
Hoppas de fortsätter med originalmusiken och Michael C Halls berättarröst.
Något irriterande med snubben som spelar den unge Dexter dock. Vet inte riktigt vad.
Man påminns om hur ofantligt bra originalet är så det kan inte vara lätt att leva upp till den.

Sabrina tonårshäxan var lite oväntad.
Citera
2024-12-13, 23:48
Medlem
Tigerhund79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Något irriterande med snubben som spelar den unge Dexter dock. Vet inte riktigt vad.
Man påminns om hur ofantligt bra originalet är så det kan inte vara lätt att leva upp till den.

Var kan man se den?
Citera
2024-12-15, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerhund79
Var kan man se den?
Den har släppts regionsbaserat och vi här i Sverige får vad jag förstår inte tillgång förrän i februari nästa år. För den som önskar går detta säkert att ta sig förbi med vpn eller ett piratskepp, vilket sånt här regionstrams nästan uppmanar till. Den streamas på Paramount+ with Showtime.
Citera
2024-12-16, 11:18
Medlem
Tigerhund79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Den har släppts regionsbaserat och vi här i Sverige får vad jag förstår inte tillgång förrän i februari nästa år. För den som önskar går detta säkert att ta sig förbi med vpn eller ett piratskepp, vilket sånt här regionstrams nästan uppmanar till. Den streamas på Paramount+ with Showtime.
Tack! Jag tog piratskeppet
Citera
2024-12-17, 12:40
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan

Hans sneda leende?? Det var mitt första intryck, utöver det så är han castad rätt hyffsat lik Michael C. Hall.

Buffy the Vampire Slayer menar du!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in