”Farliga föremål i Skellefteå – bombskyddet på väg
I samband med en husrannsakan hittade polisen föremål som misstänks vara farliga. Nu är nationella bombskyddet på väg till Skellefteå.” - Norran
Det finns ingen synlig avspärrning på huset men när Norrans reportrar närmar sig tomten blir vi ombedda av en polis, som parkerat sin civilpolisbil på gatan intill, att avlägsna oss.
Jag hittar inga speciellt märkliga namn på den adressen. Längre ner på Norra Stationsgatan 4 finns fyra namn. Tre av dessa namn kan vi nog stryka på en gång antar jag.
Jag hittar inga speciellt märkliga namn på den adressen. Längre ner på Norra Stationsgatan 4 finns fyra namn. Tre av dessa namn kan vi nog stryka på en gång antar jag.
Två män har gripits i en bombhärva i Skellefteå.
De misstänks ha tillverkat sprängladdningar åt ett ökänt gäng i Stockholm, enligt uppgifter till TV4 Nyheterna.
Två män har gripits i en bombhärva i Skellefteå.
De misstänks ha tillverkat sprängladdningar åt ett ökänt gäng i Stockholm, enligt uppgifter till TV4 Nyheterna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!