Citat:
Ursprungligen postat av
easydor
Ev. fel forum(?)
Vill kunna gå ut på danshak & kunna bjuda upp nå'n höna på klassiskt vis, vanlig pardans, dansband, foxtrot & likn. Vill kunna föra. Kan nå'n rekommendera en vettig danskurs där man som singel (man) kan lära sig detta?
Varför? Tjaa, varför dansar tranorna på våren? Vad är DE ute efter, månne... hmmm
😎
Du börjar med att städa i skitrummet och sedan tar du dig uppåt och ju mer du lär dig så får tillbaka det som du gett i form av "upplevelser" roliga misstag och allt vad det innebär. Fjärt, svett och tårar kommer det ta tills du når din yttersta glans. Du är bäst.
Man känner sig rätt nere och dålig i början tills man börjar få ett hum och skapar ett eget självförtroende över det man kan i dansen och sedan går det vidare uppåt därifrån. Det är svårt i början och blir sedan skitkul. Jag rekommenderar att dansa med en kille någon gång så kommer du få förståelse över den känslan kvinnor får som du och jag inte får genom att vara den som leder. Det är skitkul. Det kommer ju dock se lite roligt ut men det får du stå ut med. Jag rekommenderar det verkligen!
Alla kurser går bra. Välj dans. Sök. Våga.