Citat:
Ursprungligen postat av
Malapagos
Var inne på Myrorna en gång tillsammans med en tjej jag träffade då hon hade fått för sig att man kan fynda där. Jag handlar aldrig kläder på såna ställen. Hur som helst. Ganska omgående efter att jag kommit in där känner jag hur det börjar klia. Varför är det så?
För någon vecka sedan hade jag vägarna förbi Myrorna och fick för mig att jag skulle gå in där och titta lite, men började återigen klia ganska snabbt.
Har även märkt av ibland när jag exempelvis sitter på en offentlig fåtölj eller stol att jag kan börja klia efteråt. Exempelvis om man haft vägarna förbi ett bibliotek för att låna en bok. Då har det ju suttit någon där som kontaminerat platsen med sitt äckel.
Varför blir det så? Vad är det som gör att det kliar? Nej det är inte psykologiskt.
Så kan det bli för mig med när jag setat på en offentlig soffa/stol. Offentliga toaletter ska vi inte prata om! Ska mycket till innan jag använder en sån.
Samma med varje gång jag målar naglarna. Tro på fan att man blir kissnödig eller att det det klias på en fläck på huvudet. Störande! Så jag tror att det mer sitter i huvudet.