2024-12-09, 14:30
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
Jaha, du tänker så. Då tolkar du fel.
Min poäng är att alla som provar knark dör av det, antingen direkt av en överdos eller långsamt eftersom allt bruk leder till ett liv i misär eller med mental ohälsa.

Svensk hockey borde förbjuda användning av knark.
Det är så sjukt att man uppmuntrar det.

Citat:
Ursprungligen postat av Tommi-Tattoo
Man vågar inte låta barnen spela hockey mer. Det är ju sjuk kultur där knark glorifieras och dagens spelare sett upp till knarkare som Bob Probert.
Utan att myndigheterna ingripit!

Det är bekymmersamt.
Det vore bättre om hockeyn blev en renodlad dansöser där goda förebilder kan växa fram.
På samma sätt som det gjort inom damfotbollen där unga tjejer kan inspireras av frihetliga ideal genom Pia Sundhage.

Pia Sundhage skulle kunna vara ungdomarnas förebild. Ökad solidaritet är vägen till frälsning och frälsningen är vägen bort från drogernas inflytande på samhället.
Helt enig.

Vem ska kunna titta ishockeyspelaren i ögonen efter det här? Inte nån på stan i alla fall. Knarket håller på att förstöra inte bara nationen utan sporten Ishockeyn, vår en gång Svenska stolta folksport.
Citera
2024-12-09, 14:51
Medlem
KillenArCPs avatar
Haha detta är underbart. Ska vara en välmeriterad spelare enligt Dagens Vimmerby (där chefredaktören spelar själv i laget).
Citera
2024-12-09, 14:54
Medlem
är man ens Elit om man spelar i Vimmerby?
Citera
2024-12-09, 15:05
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av true_maniac

Det skulle jag nog säga, de spelar i Hockeyallsvenskan. Jag följer inte hockey längre, men de lever på hockey till 100%. Skillnaden mellan en allsvensk spelare och en SHL-dito är egentligen marginell.

Vissa spelare i Allsvenskan tjänar BRA, jag minns inte om det var Conny Strömberg som var Sveriges bäst betalda spelare ett tag trots att han spelade i HA.
Citera
2024-12-09, 15:06
Medlem
Citat:
Det är ett lag som spelar i en serie som kräver att man har "elitlicens". Så ja, i teorin, men det innebär inte i praktiken att man är en spelare av rang eller någon annan stjärnglans.
Citera
2024-12-09, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
Av allt att döma är det en superstjärna i drömlaget Vimmerby Hockey. Detta kommer skaka om den globala hockeyscenen.
https://www.vimmerbytidning.se/sport...elgen/rmy8oxmr

Det är så typiskt hockeyspelare att äta knark hela dagarna. Det blir så när man tilldelar folk som bara gått ut mellanstadiet hundratals miljoner och ett liv i dekadent lyx.
Detta ska inte skattemedel gå till!

Tjänar man så bra i Vimmerby hockey..? O skattebetalarna betalar..?
Hade ingen aning om det..🤔
Citera
2024-12-09, 15:41
Medlem
Tragiskt såklart.
Men är det ingen annan mer än jag som reagerar på att det fanns både nattklubb och polis i Vimmerby?
Citera
2024-12-09, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harverst
Tragiskt såklart.
Men är det ingen annan mer än jag som reagerar på att det fanns både nattklubb och polis i Vimmerby?

Förmodligen en (1) av varje
Citera
2024-12-09, 15:57
Fotbollen är ju dränkt i opiater och smärtstillande, hockeyn borde inte vara bättre. Kristall i fickan ute på nattklubb känns ganska retarded.
Citera
2024-12-09, 16:03
Medlem
populopiduss avatar
Som vanligt har Expressen inte någon som helst koll. Man kan nämligen inte åka dit för två brott vad gäller innehav och påverkan, då dom slås ihop till ett.
Citera
2024-12-09, 16:15
Citat:

Elit och elit är Bik Karlskoga elit?
Den 04.12.2024 så körde nämnda Vimmerby över Bik-just saying.
Spelaren lär inte vara med på bussen imorgon,borta match mot Löven stundar.
C@sper H@augen Evensen är mitt tips.
Senast redigerad av Deloso 2024-12-09 kl. 16:22.
Citera
2024-12-09, 16:16
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Som vanligt har Expressen inte någon som helst koll. Man kan nämligen inte åka dit för två brott vad gäller innehav och påverkan, då dom slås ihop till ett.
Lagarna skärps ju hela tiden, numera kan han mycket väl ha fått ytterligare problem pga s.k överlåtelse. Sex månader till tre år på straffskalan.

Edit: Men du har rätt om slaskmediet.
Senast redigerad av 5549 2024-12-09 kl. 16:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in