Citat:
Ursprungligen postat av
Bonnker
Jag är ute på marknaden efter ett 25 år långt förhållande, men är inte redo för något förhållande. Skapade en profil på Tinder och skrev att jag söker casual. Efter några veckor är jag väldigt förvånad över hur många tjejer det finns som vill ha riktigt hårt sex. Flera vill att jag ska dominera dem. När jag frågar vad de gillar kan de svara ”Smisk, dominanslekar, breath play”. När jag känner dem på pulsen och frågar om de vill att jag förnedrar dem, halsknullar dem, rövknullar dem och spottar på dem så brukar de ofta vara helt med på noterna. Många är också aktiva på ”DS”, Darkside. Jag vill inte träffa en sådan tjej då jag inte är dominant lagd så jag har inte gjort det, men jag är fascinerad över hur många som är så kinky. Har det varit så här länge? Varför hör man aldrig om detta i vardagen där allt ska vara så himla PK?
Förstörda av modern feminism och porr.
Kvinnorna i Sverige är mer maskulina nu än någonsin och beter sig som män, ja, beter sig som män, tills deras bipolära personlighet ändrar sig en kort stund till en kvinna som är modern feminist och polisanmäler dig istället för det hon själv gått med på.
Men det är helt galet att du går med på det - i Sverige.
Ångrar de sig det minsta lilla så har de blåmärken att visa upp för polisen och du är helt körd.