2024-12-09, 03:19
Avstängd
Jay Z har nyligen blivit anklagad för att ha våldtagit en 13åring tillsammans med Diddy.

https://www.nbcnews.com/news/us-news...-co-rcna183376

Hans försvar dök nyss upp:

https://www.wcax.com/2024/12/09/jay-...outputType=amp
Citera
2024-12-09, 04:17
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Det är irrelevant. Båda två är lojala frimurare och sitter säkert.
Citera
2024-12-09, 05:00
Medlem
Inte förvånande. Den kvinnliga kändisen som tittade på när de våldtog 13-åringen är ju med största sannolikhet antingen Beyonce eller Jennifer Lopez, de var ju tillsammans med dom år 2000. Hon kommer väl också att namnges sen kan jag tänka mig.

Äntligen faller smutsiga skidvärlden Hollywood. Det var ju på tiden. Sanningen och straffet kommer alltid en dag, förr eller senare, men här satt det långt inne. De kommer allihopa att ryka i detta.
Citera
2024-12-09, 06:03
Medlem
Om feministen Beyonce blir anklagad så blir detta njutningsfullt.
Citera
2024-12-09, 06:04
Medlem
stolenChevys avatar
Dom flesta har väl bara väntat på att fokuset ska riktas mot Jay-Z.

Fem månader till rättegång så fler namn lär dyka upp. Längre fram så hoppas jag på någon halvskräll, Oprah vore kul och det känns inte helt orimligt.

Citat:
Ursprungligen postat av scaper
Inte förvånande. Den kvinnliga kändisen som tittade på när de våldtog 13-åringen är ju med största sannolikhet antingen Beyonce eller Jennifer Lopez, de var ju tillsammans med dom år 2000. Hon kommer väl också att namnges sen kan jag tänka mig.

Tokgissar på Lopez.
Citera
2024-12-09, 06:04
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaper

Äntligen faller smutsiga skidvärlden Hollywood. Det var ju på tiden. Sanningen och straffet kommer alltid en dag, förr eller senare, men här satt det långt inne. De kommer allihopa att ryka i detta.

Tror du har helt rätt i att det antingen är Lopez eller Beyonce det rör sig om. Beyonce och Jay Z träffades för första gången år 2000 och började dejta året efter enligt Google. Måste varit en hyfsat tidig dejt för dom då som totalt spårade ur i debauchery. Beyonce var 18 år när dom första gången träffades, Jay Z var 30.

Har för övrigt aldrig riktig gillat Jay Z varken musikaliskt eller persona av en orsak jag aldrig kunde ta på riktigt, nu får man bekräftat att ens magkänsla var rätt. Samma med Beyonce och Drake fast media överhypeat allt dom gör.
Senast redigerad av mr.aids 2024-12-09 kl. 06:17.
Citera
2024-12-09, 06:32
Medlem
stolenChevys avatar
För några veckor sedan så pasade jag på att lyssna på Jay-Z's Reasonable Doubt och The Blueprint. Åker han på något sånt här vansinne så kommer det ju inte gå att lyssna på hans musik.

Jay-Z ligger idag på 35,1 miljoner lyssnare på Spotify. Han kommer väl öka nu i början men blir han dömd så borde siffrorna sjunka markant.

Eminem 75,7m
Beyonce 55,6m
Tupac; 25,5m
Biggie 21,1m
Diddy 9,8m
Lopez 24,2m

Hoppas Eminem fortsätter släppa lyrics om "det här".
Senast redigerad av stolenChevy 2024-12-09 kl. 06:38.
Citera
2024-12-09, 07:19
Medlem
utan bildbevis så lär detta aldrig bli en fällande dom. Jay z är dessutom rikast av dem alla
Citera
2024-12-09, 07:31
Medlem
kalkryggars avatar
Vad är det för typ av våldtäkt? Har de tagit en helt random 13 årig tjej och tvingat ner henne i en säng/soffa och med våld hållit fast henne och när hon är i chock förgripit sig på henne och sen bara lämnat varav tjejen har suttit i ett hörn i duschen (som på film) och gråtit och bara vill ta livet av sig.

Eller är det någon 13 årig tjej som varit med på allting och själv har velat detta men att det räknas som våldtäkt för att hon är så ung? Lite som när Dumpens 14-åringar tjatar sig till sexträffar med gubbstrutar.

Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Har för övrigt aldrig riktig gillat Jay Z varken musikaliskt eller persona av en orsak jag aldrig kunde ta på riktigt, nu får man bekräftat att ens magkänsla var rätt. Samma med Beyonce och Drake fast media överhypeat allt dom gör.

Personligt vet jag inte så mycket om honom. Men jag har alltid tyckt att hans musik har varit dödstråkig. Han har så jävla trist rap-stil.
Citera
2024-12-09, 07:46
Medlem
stolenChevys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Vad är det för typ av våldtäkt? Har de tagit en helt random 13 årig tjej och tvingat ner henne i en säng/soffa och med våld hållit fast henne och när hon är i chock förgripit sig på henne och sen bara lämnat varav tjejen har suttit i ett hörn i duschen (som på film) och gråtit och bara vill ta livet av sig.

Eller är det någon 13 årig tjej som varit med på allting och själv har velat detta men att det räknas som våldtäkt för att hon är så ung? Lite som när Dumpens 14-åringar tjatar sig till sexträffar med gubbstrutar.

Från länken i ts;

Citat:
She was offered a drink that made her feel “woozy, lightheaded and felt [like] she needed to lie down,” the suit says, and she went into a room to rest.

Shortly afterward, the suit says, Combs and Carter entered the room with Combs saying, “You are ready to party!”

That’s when, she alleges, Carter removed her clothes, held her down and raped her while Combs and an unnamed female celebrity watched. She says Combs also raped her as Carter and the woman looked on.

The suit says that she was able to resist being forced to perform oral sex on Combs by hitting him in the neck and that he “stopped.”

After the alleged assault, the suit says, she “grabbed her clothes” and left. She made her way to a gas station, where she called her father, it says.
Senast redigerad av stolenChevy 2024-12-09 kl. 08:26.
Citera
2024-12-09, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Jay Z har nyligen blivit anklagad för att ha våldtagit en 13åring tillsammans med Diddy.

https://www.nbcnews.com/news/us-news...-co-rcna183376

Hans försvar dök nyss upp:

https://www.wcax.com/2024/12/09/jay-...outputType=amp

År 2000

Fan vad löjligt

Ren häxjakt a la metoo å feminism
Citera
2024-12-09, 08:14
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids

Får du verkligen din magkänsla bekräftat av det här? Lite mer än en anonym anmälan 24 år senare vill du väl ändå ha? Låter som ett desperat utpressningsförsök i mina öron men vi får se vart det leder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in