2025-12-06, 13:28
Medlem
Tjuren-Ferdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Hoppas TS eller någon annan är ute o god tid för att låta oss anmäla sig till 2026!!

Misstänker att många är sugna på
REVANSCH!
Jag kommer inte att hålla i NoFap nästa år. Så den som känner sig manad får gärna starta ny tråd.
Citera
2025-12-06, 23:31
Medlem
Lite intressant att jämföra med äldre års trådar och se hur mycket mer aktivitet det var för 5+ år sedan än det är nu. Antar att hypen kring detta kanske har lagt sig en del sen dess.
Citera
2025-12-08, 09:05
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubidub
Lite intressant att jämföra med äldre års trådar och se hur mycket mer aktivitet det var för 5+ år sedan än det är nu. Antar att hypen kring detta kanske har lagt sig en del sen dess.
Ja var väl mest populärt under 10 talet. Märks också på yputube att det inte görs så mycket nofap videos längre.
Citera
2025-12-09, 00:43
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuren-Ferdinand
Jag kommer inte att hålla i NoFap nästa år. Så den som känner sig manad får gärna starta ny tråd.

Synd tycker du skötte det exemplariskt.
Men jag respekterar ditt beslut
Citera
2025-12-10, 22:04
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:

Trodde det skulle fortsätta under 2026. Lycka till oavsett.

Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Lycka till alla runk-munkar i denna spirituella kamp.

Kan inte Lagerkommandant Starta en tråd för 2026 & sköta det under 2026?
Citera
2025-12-12, 00:38
Medlem
auto-fellatios avatar
#check
Citera
2025-12-12, 13:56
Medlem
EnflygandeKos avatar
Nästa år är jag redo att köra igen!

Också fått ett förhållande , så nu får man ju ligga på regelbunden basis kanske det kan hålla sig ett längre tag ;P

Bra kämpat er som hållit nu hela året !
Citera
2025-12-16, 21:30
Medlem
Brennwins avatar
Citat:
Det var trist. Jag har läst igenom tråden och bara väntat på att anmälan till 2026 års NoFap skulle öppna.
Jag får i alla fall passa på att säga att jag tycker du har varit en exemplarisk värd, eller vad man ska kalla det. Lekledare, trots att det är allt annat än en lek?

Dessvärre hittade jag hit på tok för sent, och hade således ingen möjlighet att vara med.
Dock är jag nu inne på dag 10 som onani- och porrfri, och ämnar köra på så länge det går. Även om det till synes får bli utan Tjuren-Ferdinand som värd.
Citera
2025-12-21, 09:13
Medlem
#check
Över ett år avklarat i princip. Huvudsyftet med detta har varit att bli av med porrberoendet. Att låta bli att runka har varit ett sekundärt verktyg för att hjälpa till med detta. Har försökt i flera års tid med flera längre streaks och klarat 8 månader som längst förr.

Bortsett från nån enstaka relapse i December förra året så har jag egentligen knappt runkat till porr eller sett porr på 1,5 år. Det är något som faktiskt förändrat en del av mig och jag har insett saker som kortare rebooter aldrig uppnått.

Jag har knappt något sug alls efter porr längre. Jag går inte runt och får spontana sug efter det eller blir kåt utan anledning. Det känns som porrberoendet har släppt.

Att upptäcka sin egentliga sexlust utan inblandning av porr är rätt intressant. Jag är inte alls lika visuell längre på det sättet att bara titta på en snygg rumpa i tights på gymmet gör mig kåt. Jag kan tycka den är fin och att tjejer är snygga, men detta är inte som när jag var i flatline. Verkar en tjej intresserad eller att jag pratar med någon snygg tjej och tycker det känns som bra stämning kan jag bli väldigt kåt på ett helt annat sätt än innan. Sex är på en helt ny nivå. Jag blir kåt när sexuell stämning eller chans till det uppstår. Jag tror detta är mer naturlig libido. Att gå runt och vara som en frustrerad hingst dygnet runt är mer porrabstinens och något som försvinner efter en längre tid. Hjärnan ser till att jag blir kåt när det finns chans för det. Ingen idé att vara kåt om det ändå inte blir nåt. Intresserad kan jag vara absolut men inte kåt enbart baserat på en visuell syn.

Det intressanta var att jag råkade titta på porr en gång för ett par dagar sedan (utan att runka) men stängde självmant ner efter nån minut. Det var visserligen en aning upphetsande men inte alls så kul som det brukade vara. Porren upplevdes för det den egentligen är. Tillgjord och inte på riktigt, allt kändes så tillgjort och jag har mer sug efter fysisk närhet, göra det tillsammans med någon, och allt vad sex innebär. Porr tillfredsställer enbart den visuella delen och inget mer och det är inte den visuella biten jag längtar efter mest längre. Porr känns mest bara tomt. Dessutom så tänder jag också på att någon tänder på mig och njuter av mig. Porrskådisen vet ju inte ens om min existens en gång. Nej porr är inte så kul längre och inget jag haft sug efter sen den gången.

Att spana in en snygg tjej nu kan vara intressant men jag känner ett annat behov av att interagera om hon känns vettig och vill hellre prata med henne för att jag ska känna mig mer tillfreds. Innan nöjde jag mig mer med ett visuellt minne att ha som runkfantasi. Det naturliga drivet har kommit tillbaka att faktiskt sträva efter att få till nåt när hjärnan vet att den inte får sin orgasm ändå.

Jag har haft funderingar kring att börja runka nån gång i månaden efter nyår för att testa. Men jag vet inte, suget är inte så jättestort och risken är att det bara känns tomt efteråt. Det utsöndras ju närhetshormoner efter en orgasm för att bonda med någon, men om ingen finns där så känns det säkert som nåt eller snarare nån fattas. Så har det åtminstone varit för en del andra som rebootat och jag har själv kännt det ibland vid tidigare försök så vi får se hur jag gör. Dessutom finns risken att börja runka är något hjärnan förknippar med porr och att det suget kommer tillbaka. Kommer nog inte gå med i Inte runka 2026 men ska ändå fortsätta vara utan porr och troligen inte runka så ofta.

Lycka till ni som går med nästa år om det det blir någon tråd!
Citera
2025-12-23, 20:13
Medlem
Frewibs avatar
Börjar det inte bli dags med en ny tråd för 2026?
Citera
2025-12-25, 17:10
Medlem
Hej, har det skapats någon tråd för 2026 än? Jag är redo att ta revansch.
Citera
2025-12-25, 17:17
Medlem
#skrivupp för 2026
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här