• 1
  • 2
2024-12-08, 03:25
Medlem
Har en liten fundering angende ett ex.

Nr det kom till sex var han enbart intresserad av att f kuken avsugen. Traditionellt sex dvs penetration hade vi ju sklart ocks men han tyckte inte om detta lika mycket o klagade ofta p att han snabbt blev trtt osv. Samtidigt som jag d skulle suga av honom o f kramp i kken. Under hela vrat frhllande p 1 r kom jag inte en endaste gng och han var aldrig intresserad av att jag skulle f njutning av sex. Det var alltid bara att jag skulle suga av honom och sedan var det klart - han gav aldrig ngot tillbaka o gillade inte ens att rra mig dr nere.

Min fundering r d - r han endast lat och sjlvcentrerad eller kan det mjligtvis vara ngon form av homosexualitet inblandat? Eller r det bara shr killar/mn r?

Har tvekat p om han verkligen r helt straight d hans stt att vara gav ifrn ngra homosexuella signaler.
Citera
2024-12-08, 03:32
Medlem
Zaedrewss avatar
Det r sknt att bli avsugen, men ja sjlvcentrerad skulle jag sga. Det kommer krvas litet fr att just f detta med att bli avsugen ge och ta. Frmodligen ingen homo utan bra en lat djvul.
Citera
2024-12-08, 03:36
Medlem
keny69s avatar
Frmodligen bg/bi eller fett/lat

En riktig man gr mer igng p att f se sin kvinna njuta!
Citera
2024-12-08, 03:37
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isofluran
Har en liten fundering angende ett ex.

Nr det kom till sex var han enbart intresserad av att f kuken avsugen. Traditionellt sex dvs penetration hade vi ju sklart ocks men han tyckte inte om detta lika mycket o klagade ofta p att han snabbt blev trtt osv. Samtidigt som jag d skulle suga av honom o f kramp i kken. Under hela vrat frhllande p 1 r kom jag inte en endaste gng och han var aldrig intresserad av att jag skulle f njutning av sex. Det var alltid bara att jag skulle suga av honom och sedan var det klart - han gav aldrig ngot tillbaka o gillade inte ens att rra mig dr nere.

Min fundering r d - r han endast lat och sjlvcentrerad eller kan det mjligtvis vara ngon form av homosexualitet inblandat? Eller r det bara shr killar/mn r?

Har tvekat p om han verkligen r helt straight d hans stt att vara gav ifrn ngra homosexuella signaler.

Han verkar ett jvla rvhl bara.
Det finns gott om killar/mn som lskar att ge sin kvinna njutning, leta upp en sn istllet s ska du nog se att du kommer komma som aldrig frr!
Citera
2024-12-08, 04:38
Medlem
NFCs avatar
En gng var jag med en tjej som hade ngra extrakilon och hon fick bara suga av mig.
Citera
2024-12-08, 06:42
Medlem
pineappledude123s avatar
Har trffat kvinnor som i stort sett bara vill suga ocks.

En tjej sg s man sg stjrnorna varenda gng. Svrt att neka d och jag var inte kt p henne egentligen. Det var en yngre kollega som jag tror var lite frtjust d.

En annan kvinna var i beroendestllning till mig. Hon ville ocks bara suga. Hon sg av mig kontinuerligt i ver ett r, hundratals avsugningar. Knullade henne bara en handfull gnger. Hon hade sambo och barn fr vrigt.

1) Du suger riktigt, riktigt bra.

2) Han r osker p att ge. Kan vara allt frn brist p erfarenhet till din egna hygien.

3) Han r inte riktigt attraherad eller seris med dig.

4) Vill inte utesluta att han lirar i andra laget.
Senast redigerad av pineappledude123 2024-12-08 kl. 06:49.
Citera
2024-12-08, 07:20
Medlem
Pungsvings avatar
Inget att oroa sig ver. Se det positivt. Du har en skn teknik, eventuellt. Jag vill inte lta detta hnga som ett frgetecken. Lt oss trffas i ngot omkldningsrum i en kldaffr s ska jag bedma hur det ligger till.
Citera
2024-12-08, 08:10
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keny69
Frmodligen bg/bi eller fett/lat

En riktig man gr mer igng p att f se sin kvinna njuta!
N, tminstone inte bg, dr r intresset enbart tvan antingen genom att packa eller f det packat.
Citera
2024-12-08, 08:19
Medlem
Gr s hr. Vid nsta blow job, stt p denna lten i bakgrunden

https://m.youtube.com/watch?v=ytEwF13FJeQ

Och se hur killen reagerar p det.
Citera
2024-12-08, 08:27
Medlem
kalkryggars avatar
Rtt svar till detta fallet kan vara precis vad som helst. Han kanske inte var kr i dig. Han kanske har ckelknslor mot fittor. Han kanske var utnyttjad som barn och tvingades slicka mormors fitta och drfr avskyr doften frn fitta. Han kanske r ngon slags muslim som inte vill "smutsa ner sig" i en "horas" fitta i ondan.

Om han skulle varit bg s har jag extremt svrt att tnka mig att han skulle vilja pilla in kuken i din mun. Varfr skulle en bg vilja det?

r du tjock i kroppen? Kysste han dig?
Citera
2024-12-08, 08:54
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isofluran
kan tycka att det r jobbigt med sex?
Lite dligt sjlvfrtroende nr han r nykter?
Prestationsrdd?
Lite eller sned eller ful penis?
Ful naken?
Skamknslor?
Citera
2024-12-08, 11:18
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Tror absolut att det finns snubbar som s lnge inte kvinnan klagar bara kr sitt eget race.

Skulle fr vrigt vara lite roligt att veta hur ofta t.ex. de importerade thaiprinsessorna kommer? Eller frresten, de kanske kommer varje gng de har sex med sin man, t.o.m. nr de ger avsugningar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in