• 1
  • 2
2024-12-07, 23:06
Medlem
Följande:

Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Citat:
Citat:
Varför raderades mitt inlägg om fejk-mässling i vaccin-tråden?
Hallå?
Varför svarar du inte?

Igen, varför raderades det här inlägget i vaccin-tråden?

Citat:
NBC taget med brallorna nere när de visar en bild på ett spädbarn med photoshoppade mässlingsprickar ditpetade:
NBC Doctored Up This Photo Of A Baby With Measles!

watch https://www.youtube.com/watch?v=pXiGR5INm7E&t=499s
De bryr sig inte ens om att försöka kamouflera sin skrämselpropaganda längre.

De bara köttar på.
Förklara.

Mvh
o.
Dvs, det är omöjligt att debattera vidare i frågan om inte moderator förklarar vilken regel inlägget bryter emot.

Inlägget avser att ge ännu ett exempel på hur vaccin-kartellen med sina köpta bulvaner i bl.a. MSM inte drar sig för att i sin ständigt pågående skrämselpropaganda fabricera 'bevis' som vilseleder föräldrar att låta vaccinera sina barn.

Så, varför vill inte moderator gason att detta ska belysas i en tråd med rubriken:
Vaccin gör människor sjuka - (Autism, Adhd, utvecklingsstörningar, allergier etc.)
???

Mvh
o.
Citera
2024-12-07, 23:19
Medlem
kalkryggars avatar
Vilken tråd gäller det?
Citera
2024-12-07, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Vilken tråd gäller det?
Det framkommer fetat i TS.
Citera
2024-12-07, 23:29
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Det framkommer fetat i TS.

Ehh. NEJ!

Jag ska inte behöva söka till den tråd som du gråter kring.

Kan du posta om med länk?
Senast redigerad av PatsyStoneHC 2024-12-07 kl. 23:32.
Citera
2024-12-07, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Ehh. NEJ!
Ehh. JO!

Citat:

Så, varför vill inte moderator gason att detta ska belysas i en tråd med rubriken:
Vaccin gör människor sjuka - (Autism, Adhd, utvecklingsstörningar, allergier etc.)
???

Citat:
Jag ska inte behöva söka till den tråd som du gråter kring.
Varför försöker du håna mig när jag vill se en förklaring till varför mitt inlägg raderades?

Citat:
Kan du posta om med länk?
På tal om att du "gråter" för att du inte ens behärskar forumets sökfunktion?

Jisses: (FB) Vaccin gör människor sjuka - (Autism, Adhd, utvecklingsstörningar, allergier etc.)
Citera
2024-12-07, 23:54
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ehh. JO!

Varför försöker du håna mig när jag vill se en förklaring till varför mitt inlägg raderades?

På tal om att du "gråter" för att du inte ens behärskar forumets sökfunktion?

Jisses: (FB) Vaccin gör människor sjuka - (Autism, Adhd, utvecklingsstörningar, allergier etc.)

Du klagar över att du som den patetiska antivaxxare du är inte får sprida konspirationsteorier hursomhelst, är det så jag ska tolka din klagan i tråden?
Citera
2024-12-08, 00:18
Medlem
I youtube-klippet du länkar till svamlar de om paracetamol, "Tylenol" och någon olja i knappt en och en halv minut. Förutom rubriken nämns ingenting om det du påstår eller det tråden du postade i handlade om.

Kan inte bli mer solklart OT.
Citera
2024-12-08, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Du klagar över att du som den patetiska antivaxxare du är inte får sprida konspirationsteorier hursomhelst, är det så jag ska tolka din klagan i tråden?
1. På vad sätt är informationen om att NBC bevisligen visar bilder på spädbarn där 'mässlingsprickar' är pålagda med photoshop och ljuger för tittarna om att det är verkliga mässlingsprickar, en "konspirationsteori", menar du?

2. Var någonstans har jag deklarerat att jag är en "antivaxxare", menar du vidare?

3. Varför har Flashback ett forum för "konspirationsteorier" om det inte får postas några "konspirationsteorier", menar du slutligen?

Vet du det själv?
Citera
2024-12-08, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WP52
I youtube-klippet du länkar till svamlar de om paracetamol, "Tylenol" och någon olja i knappt en och en halv minut. Förutom rubriken nämns ingenting om det du påstår eller det tråden du postade i handlade om.

Kan inte bli mer solklart OT.

Från 14 sekunder in i videon: https://youtu.be/pXiGR5INm7E?t=14
0:14
Vigilant Fox tweeted out a clip from NBC
0:16
News where they got caught red-handed
0:19
pushing a fake photo of a baby with
0:21
measles and this was designed to stoke
0:24
fear and sell vaccines for their sponsor
0:26
Merck. That's according to Vigilant Fox, of
0:28
course they wouldn't do that. The fake
0:30
photo is undeniable the same photo
0:32
appeared in Dreamstime with the exact
0:35
same baby but without the measle
0:36
splotches. It was provably photoshopped.

(Och här är länk till Vigilant Fox's artikel i Twitter/X):

https://x.com/VigilantFox/status/1858340047663067257
Solklart OT?

Och varför svarar inte moderator gason på mina frågor, menar du? Ingår inte det i dennes förtroendeuppdrag? Att motivera sina modereringar?
Senast redigerad av onopono 2024-12-08 kl. 04:52.
Citera
2024-12-08, 04:56
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
1. På vad sätt är informationen om att NBC bevisligen visar bilder på spädbarn där 'mässlingsprickar' är pålagda med photoshop och ljuger för tittarna om att det är verkliga mässlingsprickar, en "konspirationsteori", menar du?

2. Var någonstans har jag deklarerat att jag är en "antivaxxare", menar du vidare?

3. Varför har Flashback ett forum för "konspirationsteorier" om det inte får postas några "konspirationsteorier", menar du slutligen?

Vet du det själv?

Du har inte alla hästar i stallet.
Kolla på dina trådar sweetie darling
https://www.flashback.org/find_threa...?userid=342764

Så du är inte en antivaXXare?

Du bara sprider lögner för att du inte är en .... ok.

Så du får inte sprida dina konspirationsteorier över hela forumet.

Stackars liten.
Senast redigerad av PatsyStoneHC 2024-12-08 kl. 05:04.
Citera
2024-12-08, 07:19
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Följande:

Dvs, det är omöjligt att debattera vidare i frågan om inte moderator förklarar vilken regel inlägget bryter emot.

Inlägget avser att ge ännu ett exempel på hur vaccin-kartellen med sina köpta bulvaner i bl.a. MSM inte drar sig för att i sin ständigt pågående skrämselpropaganda fabricera 'bevis' som vilseleder föräldrar att låta vaccinera sina barn.

???

Mvh
o.

Har du gett gason de stipulerade 24 timmarna?
Citera
2024-12-08, 09:57
Moderator
Maviels avatar
Den berörda tråden handlar om huruvida vaccin skulle göra människor sjuka.

Det du vill diskutera är huruvida man vilseleder marknadsföring för att få människor att vaccinera sig (genom att visa falska mässlingbilder).

Det är ju två helt olika frågor. Som inte har med varandra direkt att göra. Du får självfallet diskutera det men då får du ju starta en tråd i ämnet "vilseleder vaccinföretagen marknadsföringen för att få folk att vaccinera sig".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in