Citat:
Ursprungligen postat av
Ond.hicka
Jag är en småbarnsmor som inte kan dricka och aldrig får vara ifred. Min tanke är att man kanske kan ta en edible och sitta i en garderob eller liknande när ungarna somnat, var borde jag handla? Vape/röka går bort då jag inte kan med det och inte kan lukta rök.
Är hemskt nervös att beställa då jag aldrig betalat för röka, det har alltid delats med mig då jag har goda vänner med odlingar innan jag flyttade till Sverige. Snälla bullen, hjälp mig att kunna behandla tristess, ångest, oro och vardag med lite garderobsmys ibland!
Om du är seriös med att köpa online så gör du det på svenska marknadsplatsen flugsvamp. Observera att detta är en sida på darknet vilket kan uppfattas som mycket suspekt och förvirrande om man aldrig använt det tidigare. Samt så ser sidan väldigt simpel ut men jag kan garantera att det fungerar utmärkt att handla där, ifrån stora säljare då med bra omdöme.
Varning, observera att följande är olagligt och du bör överväga om du tycker detta är värt risken innan du beställer.
1. Ladda ner Tor browser (detta är webbläsaren som man använder för att surfa på darknet. Den fungerar som en VPN och är utformad för att det skall vara anonymt och säkert för alla användare)
2. Köp bitcoin på valfri exchange (binance, kraken, wirex etc..)
3. i Tor browser skriv i sökfältet flugsvamp.wtf och klicka dig vidare igenom deras captcha.
4. skapa konto och logga in
5. skicka bitcoin från exchange till FS (det rekommenderas att skicka btc till en privat wallet först, men skall du bara beställa en enstaka gång så är det lungt)
6. beställ ditt röka eller edibles, många säljare erbjuder Dead-Drop i större städer (GBG,STH, MALMÖ) DD är att säljare gömmer dina varor utomhus på ett säkert ställe, sedan skickar dom koordinater och bilder om hur du hämtar det. Annars så beställer du på posten till din brevlåda.
Jag skulle ge som tips att du beställer en simple THC vape då det är lätt att gömma, inte luktar något samt ser väldigt diskret ut.