• 1
  • 2
2024-12-07, 23:01
Medlem
Ond.hickas avatar
Jag är en småbarnsmor som inte kan dricka och aldrig får vara ifred. Min tanke är att man kanske kan ta en edible och sitta i en garderob eller liknande när ungarna somnat, var borde jag handla? Vape/röka går bort då jag inte kan med det och inte kan lukta rök.

Är hemskt nervös att beställa då jag aldrig betalat för röka, det har alltid delats med mig då jag har goda vänner med odlingar innan jag flyttade till Sverige. Snälla bullen, hjälp mig att kunna behandla tristess, ångest, oro och vardag med lite garderobsmys ibland!
Citera
2024-12-07, 23:35
Medlem
ziejacools avatar
hej min kära vän, först så ska du veta att du har min högsta respekt för att du är en mamma. du ska veta att jag är en riktig patriark, somliga skulle kalla mig mansgris. traditionell säger jag. naturlig. iallafall, en mamma är det häftigaste som finns i hela världen och att du är en mamma ger dig automatiskt en förstabiljett i mitt liv till allting. du får gå före mig i kön, även om min fru står i kön och är kissnödig. förutom om min fru är gravid då. det här med att du har en förstabiljett till allting i mitt liv, det är så hos dom flesta männen ska du veta, och det är det som får oss att hoppa framför dig ifall nån hitman försöker skjuta dig och vi råkar se det och att du har ett barn, då kommer vi springa och hoppa framför och hoppas på att ta kulan istället för dig, och sedan hoppas vi att du pussar på oss och låter oss tafsa pyttelite.

på tal om edibles, vilken bra idé att köpa edibles från någon webbshop, särskilt nu när dom är lagliga och som du är inne på så kommer edibles inte lukta någonting heller. men! var försiktig! dessa edibles är inte "så bara", det är inte samma sak som traditionella edibles. jag har konsumerat mängder av edibles, sedan har jag testat dessa nya edibles, och precis som med oljorna och budsen som heter HHC, THC-P, THC-H, THC-JP och allt vad dom hetat vid det här laget, alla dessa alternativa buds och oljor, dom påminner om riktig cannabis men dom är ändå inte samma sak. jag upplevde att biverkningarna från dessa alternativa produkter var starkare än vanligt gräs. exempelvis har jag läst recensioner där folk säger att när dom vaknade dagen efter så var dom fortfarande höga. inte så bra kanske att som småbarnsförälder, ha rödsprängda ögon på morgonen utan möjlighet att rätta till det.

med andra ord så är detta en gråzon för dig. om jag var du så skulle jag definitivt ge det ett försök, och jag skulle ha köpt med lite snacks och kall dricka inför den där mysiga stunden i garderoben. men det jag framförallt skulle ha gjort är att säkerställa att efter jag konsumerar dessa edibles, så behöver jag ca 24h på mig, efter att ha vaknat. så skulle jag vakna dagen efter att ha ätit edibles, så ska jag ha planerat så pass att jag vid behov kan ta denna dag och äta, vila, hydrera, duscha, göra toalett, osv, och sedan kunna sova en natt till i värsta fall, därav 24h efter att ha vaknat. problemet med att äta edibles är att man blir riktigt hög, och när man vaknar dagen efter så kan man vara lite efterbäng. många vittnesmål säger alltså att denna efterbänga, den kan vara ännu starkare med dessa alternativa edibles. under denna efterbänga så kan du ha rödsprängda ögon, vilket inte går att lösa, det gäller bara att vänta, och det räcker inte att vänta 1 timme utan som jag upplevt så behöver jag ofta sova en hel god natt till för att få normala ögon, när det är som värst.
Citera
2024-12-07, 23:49
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Jag är en småbarnsmor som inte kan dricka och aldrig får vara ifred. Min tanke är att man kanske kan ta en edible och sitta i en garderob eller liknande när ungarna somnat, var borde jag handla? Vape/röka går bort då jag inte kan med det och inte kan lukta rök.

Är hemskt nervös att beställa då jag aldrig betalat för röka, det har alltid delats med mig då jag har goda vänner med odlingar innan jag flyttade till Sverige. Snälla bullen, hjälp mig att kunna behandla tristess, ångest, oro och vardag med lite garderobsmys ibland!

Surfa på dumpen lite extra så löser det sig, du kan börja fiska
Citera
2024-12-07, 23:57
Medlem
Många lagliga cannabisvarianter blir olagliga om någon dag, så intar du de nu så finns de risk att du åker på ringa narkotika om du blir tvingad att pissa inom snar framtid.

Jo då ziejocool röda ögon går att lösa.........
Citera
2024-12-08, 00:27
Medlem
Highfashions avatar
Citat:

Om du är seriös med att köpa online så gör du det på svenska marknadsplatsen flugsvamp. Observera att detta är en sida på darknet vilket kan uppfattas som mycket suspekt och förvirrande om man aldrig använt det tidigare. Samt så ser sidan väldigt simpel ut men jag kan garantera att det fungerar utmärkt att handla där, ifrån stora säljare då med bra omdöme.

Varning, observera att följande är olagligt och du bör överväga om du tycker detta är värt risken innan du beställer.

1. Ladda ner Tor browser (detta är webbläsaren som man använder för att surfa på darknet. Den fungerar som en VPN och är utformad för att det skall vara anonymt och säkert för alla användare)
2. Köp bitcoin på valfri exchange (binance, kraken, wirex etc..)
3. i Tor browser skriv i sökfältet flugsvamp.wtf och klicka dig vidare igenom deras captcha.
4. skapa konto och logga in
5. skicka bitcoin från exchange till FS (det rekommenderas att skicka btc till en privat wallet först, men skall du bara beställa en enstaka gång så är det lungt)
6. beställ ditt röka eller edibles, många säljare erbjuder Dead-Drop i större städer (GBG,STH, MALMÖ) DD är att säljare gömmer dina varor utomhus på ett säkert ställe, sedan skickar dom koordinater och bilder om hur du hämtar det. Annars så beställer du på posten till din brevlåda.

Jag skulle ge som tips att du beställer en simple THC vape då det är lätt att gömma, inte luktar något samt ser väldigt diskret ut.
Citera
2024-12-08, 00:40
Medlem
Bluebeast72s avatar
Party butiken,Götet

Moonvape, butik i Göteborg eller Borås

Sumpans,, Sthlm

Smoke Tower, Sthlm

Igloo, luleå

Medvape, Malmö

Ecigg, Kalmar

Så slipper du posten, polisen o allt däremellan. Handla fysiskt.

Dom har ätbara,rökbara o ta med cash är du inte ens spårbarhet om du e lite nojig.

Alla butiker super schyssta o bra ägare enligt mig. Väl bemött.
Citera
2024-12-08, 03:01
Medlem
Fattar din frustration. Har själv inga barn men lever med dem på ett eller annat sätt. Förstår att du vill å ner i varv. Det finns andra alternativ så som träning. En morsa som sitter i garderoben med en snetädning i brist på bättre ord är ett minne för livet för ungarna. Inget bra minne. När soc vill plocka dina ungar efter vad dem berättar så kommer du vilja kväva din ångest med annat. Skaffa en hobby och träna. Jag förstår dig så väl.
Citera
2024-12-08, 04:35
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Party butiken,Götet

Moonvape, butik i Göteborg eller Borås

Sumpans,, Sthlm

Smoke Tower, Sthlm

Igloo, luleå

Medvape, Malmö

Ecigg, Kalmar

Så slipper du posten, polisen o allt däremellan. Handla fysiskt.

Dom har ätbara,rökbara o ta med cash är du inte ens spårbarhet om du e lite nojig.

Alla butiker super schyssta o bra ägare enligt mig. Väl bemött.
Exakt vad jag letat efter, en kunglighet är du.
Citera
2024-12-08, 04:40
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132
Fattar din frustration. Har själv inga barn men lever med dem på ett eller annat sätt. Förstår att du vill å ner i varv. Det finns andra alternativ så som träning. En morsa som sitter i garderoben med en snetädning i brist på bättre ord är ett minne för livet för ungarna. Inget bra minne. När soc vill plocka dina ungar efter vad dem berättar så kommer du vilja kväva din ångest med annat. Skaffa en hobby och träna. Jag förstår dig så väl.
Jag tränar. Jag är duktig och gör allt rätt. Livet är tyvärr sånt att det inte går att träna sig glad. Ibland vill man ha något ifred när man får känna sig som en person.

Låt mig få ha en pytteliten rolig grej, du skriver en opera med din dramatik.
Citera
2024-12-08, 04:44
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highfashion
Om du är seriös med att köpa online så gör du det på svenska marknadsplatsen flugsvamp. Observera att detta är en sida på darknet vilket kan uppfattas som mycket suspekt och förvirrande om man aldrig använt det tidigare. Samt så ser sidan väldigt simpel ut men jag kan garantera att det fungerar utmärkt att handla där, ifrån stora säljare då med bra omdöme.

Varning, observera att följande är olagligt och du bör överväga om du tycker detta är värt risken innan du beställer.

1. Ladda ner Tor browser (detta är webbläsaren som man använder för att surfa på darknet. Den fungerar som en VPN och är utformad för att det skall vara anonymt och säkert för alla användare)
2. Köp bitcoin på valfri exchange (binance, kraken, wirex etc..)
3. i Tor browser skriv i sökfältet flugsvamp.wtf och klicka dig vidare igenom deras captcha.
4. skapa konto och logga in
5. skicka bitcoin från exchange till FS (det rekommenderas att skicka btc till en privat wallet först, men skall du bara beställa en enstaka gång så är det lungt)
6. beställ ditt röka eller edibles, många säljare erbjuder Dead-Drop i större städer (GBG,STH, MALMÖ) DD är att säljare gömmer dina varor utomhus på ett säkert ställe, sedan skickar dom koordinater och bilder om hur du hämtar det. Annars så beställer du på posten till din brevlåda.

Jag skulle ge som tips att du beställer en simple THC vape då det är lätt att gömma, inte luktar något samt ser väldigt diskret ut.
Låter väldigt skattkammarön för ett par gummies men tack så innerligt för instruktioner!
Citera
2024-12-08, 10:41
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Exakt vad jag letat efter, en kunglighet är du.
Vi hjälps åt på forumet
Citera
2024-12-08, 15:18
Medlem
Nordamerikas avatar
Finns att beställa på flugsvamp, bra paketering man torskar aldrig, weedgodisar från USA som är äkta och inte luktar, perfekta om du vill gömma från barnen.

Men varför ska du vara i en garderob?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in