2024-12-07, 17:34
Medlem
Alltså man undrar på allvar om all media har fått bidrag från staten för att basunera ut om mäns vanor att köpa sex i samhället och på så vis stävja och ta bort den här typen av brott?

Genom propaganda och skrämsel taktik.
Så som det går till nu är totalt förkastligt att hänga ut personer på detta sätt och då är inte ens Dumpen inblandade!!!

Utan det är via de ledande media tidningarna I landet.

Dåligt sätt att öka på självmordsstatistiken.
Citera
2024-12-07, 17:40
Medlem
Bättre dom följer upp C Gurra's tidigare förehavanden.
Citera
2024-12-07, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Alltså man undrar på allvar om all media har fått bidrag från staten för att basunera ut om mäns vanor att köpa sex i samhället och på så vis stävja och ta bort den här typen av brott?

Så som det går till nu är totalt förkastligt att hänga ut personer på detta sätt och då är inte ens Dumpen inblandade!!!

Näää, men stackarna! Det är så synd att de blir påkomna med sina medvetna handlingar. Men "som riktiga män som behöver sex" så står (!) de väl för vad de gör. Eller?!

Männen chikanerar sig helt och hållet själva genom att köpa sex. Det är ingen annan som gör det åt dem.
Citera
2024-12-07, 22:08
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip

Och sedan vaknade du från din dröm?

Finns det öht någon verklighetsbakgrund borde du bidra med den. T ex med något exempel på sådan chikanering. Men ffa med iaf NÅGOT som styrker din tes om att staten betalar för just detta. Har t ex någon minister råkat försäga sig? Eller någon tidningsredaktör?
Citera
2024-12-08, 00:12
Medlem
Sefiruzs avatar
Det är kvinnor 30+ som vill gifta sig som hatar sexköp eftersom det är betydligt billigare än att gifta sig, och man får ligga mera för ett bättre pris.
Citera
2024-12-08, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luddtussen
Näää, men stackarna! Det är så synd att de blir påkomna med sina medvetna handlingar. Men "som riktiga män som behöver sex" så står (!) de väl för vad de gör. Eller?!

Männen chikanerar sig helt och hållet själva genom att köpa sex. Det är ingen annan som gör det åt dem.

Nja men tänk lite själv för böveln. Det är just ren tortyr att hålla en person anhållen i 48h pga misstanke om sexköp. Tala om över gränsen!!
Hade det varit jag skulle en advokat få stämma skallen av Polisen.
Citera
2024-12-08, 08:48
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sefiruz
Det är kvinnor 30+ som vill gifta sig som hatar sexköp eftersom det är betydligt billigare än att gifta sig, och man får ligga mera för ett bättre pris.
Det är oändligt ynkligt och patetiskt att betala någon för att denne ska visa någon sorts ömhetsbetygelser öht. Jag skulle aldrig kunna se mig själv i spegeln efter att ha sjunkit så lågt, och jag har precis noll respekt för män som gör det.Sorry. Vad kallas lämpligen den sortens män? Raka motsatsen till alfa är det ju iaf. Gamma?
Citera
2024-12-09, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Det är oändligt ynkligt och patetiskt att betala någon för att denne ska visa någon sorts ömhetsbetygelser öht. Jag skulle aldrig kunna se mig själv i spegeln efter att ha sjunkit så lågt, och jag har precis noll respekt för män som gör det.Sorry. Vad kallas lämpligen den sortens män? Raka motsatsen till alfa är det ju iaf. Gamma?

En man som vill ha sex lever......
Citera
2024-12-11, 03:46
Medlem
Sefiruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd

Ao exakt det jag menar, giftemål är samma sak fast värre, man får betala mer men aldrig få någon kärlek, du är garanterat en kvinna över 30+ som försöker få folk att gifta sig med en svenskt fruntimmer som inte ens kan laga mat, när jag kan åka till Thailand eller något och skaffa en riktig fru.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in