Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Nu anser jag inte att det är en bra grej att släppa lös på det här viset. Dock så känns det inte som att det är något som drabbar mig negativt på något sätt. Därför så ger jag från min sida grönt ljus för detta.
Samhället är så jävla trasigt att nu måste vi fan ta till drastiska åtgärder. Sen när samhället är fixat så kan man rulla tillbaka såna här saker om behov finns.
Däremot så kan ni nog glömma att samhället blir "fixat" de närmsta 50 åren.
Moderaterna är ett riktigt skitparti som jobbar för globalisterna och övervakningssamhället efter att först ha skapat ett problem tillsammans med vänstern.
Nu lurar man folk att övervakning på varenda sak är det enda rätta istället för att fixa problemet från grunden(slänga ut dom som förstör eller låsa in dom lång tid).
När det väl är utrullat och man gett ifrån sig all frihet bit för bit så får man aldrig tillbaks den friheten.
De lurar dig att ge ifrån dig lite i taget så att det inte ska kännas lika mycket.
Ungefär som momsskatten på 25% som man lovade skulle vara tillfällig men när man väl satt skatt på nånting så tar man aldrig bort de.