2024-12-05, 14:55
Medlem
Ålder: 27

Vikt: 95

Längd: 190

Uppskattad BF%: 20-25%

Medicinska problem: astma

Nuvarande kostupplägg: äter endast lunch på jobbet annars är det bara kvarg/proteinshakes som gäller

Träningserfarenhet: tränat mycket i min ungdom och började nu igen för 2 år sen när jag märkte att man gått upp lite för mycket

Tidigare kurer: inget

Eget förslag till kur: börjar med 40mcg clenbuterol och startar upp något muskelökande när jag läst på mer

Eget förslag till PCT: inget

Mål med kuren: gå ner i vikt och få mer definierad kropp
Citera
2024-12-05, 15:02
Medlem
Dag1: började med 20mcg för att kontrollera eventuella allergier/påverkningar.
Ingen påverkan

Dag2: 40mcg
Skakningar i kroppen och känner mig mer alert
Citera
2024-12-06, 00:30
Medlem
Grova muskelsmärtor på kvällen efter ett hårt gympass. Milda hallucinationer. Tar muskelavslappnande för att klara mig genom dagen. Går tillbaka till 20mcg
Citera
2024-12-08, 13:15
Medlem
2 dagar 0mcg.
Tillbaka på 20mcg idag. Skakningar men ingen smärta iallafall. Har köpt in T3 och anavar som jag ska köra samtidigt
Citera
2024-12-08, 18:07
Medlem
Jag hoppas att du är medveten om att anavar inte är någon fettförbrännare, och kommer att stänga ner din testoproduktion
Citera
2024-12-09, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reefers
Jag hoppas att du är medveten om att anavar inte är någon fettförbrännare, och kommer att stänga ner din testoproduktion

Insåg det nu också (visste att det inte var en fettförbrännare)
Vad kan man ta istället?
Citera
2024-12-09, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolswee
Insåg det nu också (visste att det inte var en fettförbrännare)
Vad kan man ta istället?

Ingenting kommer att ha så stor inverkan på din deff som kosten, så börja i rätt ände istället och se till att sköta den biten istället. Clen är mer än tillräckligt.
Citera
2024-12-09, 21:19
Medlem
Som ovanstående säger, kosten är där du skall börja, jag kan sedan säga att Ostarine (MK-2866), en SARM som finns i tablettform eller olja via oralt intag, skall vara effektiv vid cutting/deff samtidigt som den bibehåller och definierar muskler. Det är en av de "snällaste" SARMs man kan ta och jag har själv haft flertalet kurer av det med bra resultat.

Testa att läsa lite om det när du har alla andra pusselbitar på plats!
Citera
2024-12-10, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HKpenguin1
Som ovanstående säger, kosten är där du skall börja, jag kan sedan säga att Ostarine (MK-2866), en SARM som finns i tablettform eller olja via oralt intag, skall vara effektiv vid cutting/deff samtidigt som den bibehåller och definierar muskler. Det är en av de "snällaste" SARMs man kan ta och jag har själv haft flertalet kurer av det med bra resultat.

Testa att läsa lite om det när du har alla andra pusselbitar på plats!

Tack så jättemycket för tipset!
Uppskattar det verkligen!
Citera
2024-12-12, 09:25
Medlem
Gått upp på 30mcg. Inga problem. Har beställt T3 och Ostarine
Citera
2024-12-12, 18:36
Medlem
du är medveten att fatburners gör en skillnad på typ 5%? Ingenting du inte kan fixa med kosten.
Citera
2024-12-13, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
du är medveten att fatburners gör en skillnad på typ 5%? Ingenting du inte kan fixa med kosten.

Ja jag har koll på det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in