2024-12-06, 23:18
Medlem
Verkar som att N och A har 2 små barn..
Citera
2024-12-06, 23:20
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master1010
Fordonen som polisen undersöker på bilden i tidningen verkar tillhöra A*:s bror/släkting P* G*.

Båda fordonen (bilen och husvagnen ställdes av kort efter gripandet). 2024-11-19
Volvon är inköpt 2024-09-27
Kabe husvagn -88 inköpt 2024-09-06

P* är väl troligen målvakt på dessa fordon åt A*, och A* har ju troligen även skulder så kronofogden har ju ett ypperligt tillfälle nu att gripa in och ta dessa fordon med stöd av nya lagen om indrivning.

Tack! Missade detta. Är det denne P.G. som ursprungligen ägde huset också?
Citera
2024-12-07, 03:14
Medlem
Huset ägs av N’s farfar..
Citera
2024-12-07, 10:22
Medlem
Crimphris avatar
Hur har ni listat ut vem bo är? Att söka på förnamn, ålder och ort ger rätt många svar.
Citera
2024-12-07, 11:17
Medlem
Självklart har en anmälan till polisen kommit tidigare. Sen ska man ha vetskapen om att polisen ogillar MP, dom tycker att dom är mest i vägen och sen är de ju en viss avundsjuka att dom hittar personer som inte polisen gör. Så kan tänka mig att MP blev sent inkopplade i detta försvinnandet, och de kan bero på att personen som försvunnit hört av sig på olika sätt under tiden eller som några skriver, uppdaterat sin Facebook eller andra sociala medier.

Men nu har de ju gått ytterligare en tid, och de är oroväckande. Att han som sitter nu bara är misstänkt för människorov tyder på att polisen tror att antingen så tror dom att hon fortfarande är i livet, eller att dom vill få till mer resurser i sökandet. Jag tror på de senare och tror på de värsta tyvärr. Så vi kommer få se en ändrad brottsrubricering om ett tag
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2024-12-07 kl. 11:22.
Citera
2024-12-07, 11:24
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeb
Huset ägs av N’s farfar..

Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Crimphri
Hur har ni listat ut vem bo är? Att söka på förnamn, ålder och ort ger rätt många svar.

Nej, jag har inte gjort det. Det finns personer i tråden som vet men jag tror de är måna om BO:s integritet. Fast det ska vad jag förstår finnas en Facebooksida. Förmodligen med mycket lite relevant information, för annars tror jag den hade kommit ut.
Citera
2024-12-07, 11:29
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Självklart har en anmälan till polisen kommit tidigare. Sen ska man ha vetskapen om att polisen ogillar MP, dom tycker att dom är mest i vägen och sen är de ju en viss avundsjuka att dom hittar personer som inte polisen gör. Så kan tänka mig att MP blev sent inkopplade i detta försvinnandet, och de kan bero på att personen som försvunnit hört av sig på olika sätt under tiden eller som några skriver, uppdaterat sin Facebook eller andra sociala medier.

Men nu har de ju gått ytterligare en tid, och de är oroväckande. Att han som sitter nu bara är misstänkt för människorov tyder på att polisen tror att antingen så tror dom att hon fortfarande är i livet, eller att dom vill få till mer resurser i sökandet. Jag tror på de senare och tror på de värsta tyvärr. Så vi kommer få se en ändrad brottsrubricering om ett tag

Ja, det är väl inte osannolikt att det var polisanmälan om försvinnandet, eller vittnesuppgifter i samband med den, som ledde fram till att paret arresterades.

Frågan är om hon gett livstecken ifrån sig och vad det skulle vara, när det enligt anmälan var 31 juli som hon senast observerades.
Citera
2024-12-07, 14:56
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Tack!

Nej, jag har inte gjort det. Det finns personer i tråden som vet men jag tror de är måna om BO:s integritet. Fast det ska vad jag förstår finnas en Facebooksida. Förmodligen med mycket lite relevant information, för annars tror jag den hade kommit ut.

Måna om BO:s integritet? Det tror jag verkligen inte på!
Hon hade gett sig tillkänna hos polisen då och förklarat situationen om hon vill vara ifred.

Jag hoppas att Emma lever men tror inte på det innerst inne.
Någon har tagit livet av henne och jag hoppas att polisen får alla resurser som behövs!
Citera
2024-12-07, 15:44
Medlem
Den flickan har man sätt växa upp i orten. Man blir fundersam på vad dessa 3 har för koppling till varandra. Jag hoppas verkligen dom hittar henne vid liv. Och varför anmäler man det efter så många månader. Frågorna är många men man lär väl inte få något svar på dom.
Citera
2024-12-07, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubblan32
Den flickan har man sätt växa upp i orten. Man blir fundersam på vad dessa 3 har för koppling till varandra. Jag hoppas verkligen dom hittar henne vid liv. Och varför anmäler man det efter så många månader. Frågorna är många men man lär väl inte få något svar på dom.

Emma var nära vän till A. Dom umgicks mycket när det bodde i Fagersta, då man sett dom ihop många gånger.
Citera
2024-12-07, 16:22
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubblan32

Håller med bubblan, hela situationen är helt åt h-lve, varför saknar inte släktingar henne? Kanske hade dom inte kontakt.
Men ingen har börjat leta efter Emma
på 5-6 månader?
Citera
2024-12-07, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666lalla
Emma var nära vän till A. Dom umgicks mycket när det bodde i Fagersta, då man sett dom ihop många gånger.

Är det något kärleksdrama som har spårat ur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in