2024-12-16, 17:18
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Tips.
Använd dessa. Går att köpa på Tradera. Då blir din portokostnad 10 kr för brev upp till 100 gram eller 50 kr för 1 kg.

https://xn--hftessamlarna-bfb.se/?page_id=4472

Inom hela Norden dessutom.

Hej,

Skulle uppskatta en länk till någon som säljer dessa på Tradera. Svårt att hitta rätt märkte jag i frimärksdjungeln.
Skickar brev jätteofta och skulle verkligen uppskatta din insats att staka ut vägen för mig
Citera
2024-12-17, 19:12
Medlem
KillPus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Hej,

Skulle uppskatta en länk till någon som säljer dessa på Tradera. Svårt att hitta rätt märkte jag i frimärksdjungeln.
Skickar brev jätteofta och skulle verkligen uppskatta din insats att staka ut vägen för mig

Gå till Tradera. Skriv rabattfrimärken i sökrutan. Välj "Frimärken" till vänster bland Alla sökresultat. Där har du dem. Sen kan du välja "Kortast tid kvar till höger" fr Gröntfärgad "Spara sökning", ifall du vill köpa ngt snabbt.
Citera
2024-12-17, 19:14
Medlem
Fick brev här - tog 5 dagar - 22 kr är ju jättebilligt bara 4.50 kr pe dygn
Citera
2024-12-17, 19:15
Medlem
zombie-nations avatar
Skickar jag brev brukar jag tejpa över frimärket. Då kan mottagaren om hen vill radera stämpeln och återanvända.
Citera
2024-12-17, 19:15
Citat:
Ursprungligen postat av Boibuss
Bra ide!

Vi fasar ut Brandkåren också när vi ändå är i farten. Misstänker att det var ett tag sedan du använde dem med.

Jag har aldrig använt dom. Så gammaldags och onödiga.

Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Skickar jag brev brukar jag tejpa över frimärket. Då kan mottagaren om hen vill radera stämpeln och återanvända.

Posten har lagt till i det finstilta att tejp över frimärken är no-no. Mottagaren kan få lösa ut det mot hutlös straffavgift. Detta fick jag dyrt erfara när jag tejpade över frimärken med tveksamt klister.
Citera
2024-12-20, 20:25
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Gå till Tradera. Skriv rabattfrimärken i sökrutan. Välj "Frimärken" till vänster bland Alla sökresultat. Där har du dem. Sen kan du välja "Kortast tid kvar till höger" fr Gröntfärgad "Spara sökning", ifall du vill köpa ngt snabbt.

Got it !

Tack så mycket.
Hittat och bjudit redan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in