2025-07-19, 14:54
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Svårt att säga med tanke på motståndet vi fått möta den senaste tiden. Norrköping är ingen värdemätare på så sätt då deras försvarsspel är katastrofalt, georgierna var på Superettannivå. Defensivt är vi starka, offensivt fortsatt mellanmjölk.

Priset har inte något med det att göra. Även om han är ung så kommer han från en försäsong där han inte fått ordentligt matchtempo. Han har även inte tränat med tillräckligt med laget för att alla ska få en känsla för varandra. Men jag har inget emot det, lika bra att låta honom spela.

Pallar inte lyssna på "tyckare" ifall han gör en sämre match, det är alltid svart eller vitt.

Såklart har du helt rätt men hela min hjärna är bara bizniz hela tiden så därför jag skrev så. Bra att man vågar chansa iallafall men kanske hade varit bättre med en mjukstart runt 60 minuten.

In med Dennis eller andra mittbacken från Röda Stjärnan och avyttra Rösler eller Z så är jag nöjd.

Mot 3 poäng.
Citera
2025-07-19, 15:03
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Såklart har du helt rätt men hela min hjärna är bara bizniz hela tiden så därför jag skrev så. Bra att man vågar chansa iallafall men kanske hade varit bättre med en mjukstart runt 60 minuten.

In med Dennis eller andra mittbacken från Röda Stjärnan och avyttra Rösler eller Z så är jag nöjd.

Mot 3 poäng.

Samtidigt vill man tycka att en 21-åring ska kunna spela när som. Så du har inte fel.

Vi tar detta.
Citera
2025-07-19, 17:11
Medlem
Jeppe950s avatar
Citat:
Svårt att säga med tanke på motståndet vi fått möta den senaste tiden. Norrköping är ingen värdemätare på så sätt då deras försvarsspel är katastrofalt, georgierna var på Superettannivå. Defensivt är vi starka, offensivt fortsatt mellanmjölk.

Grattis till vinsten. Öster är ett jättebekvämt lag att spela mot för ingen av spelarna håller bättre än division 2 klass på att faktiskt sätta sina chanser när de behöver det. Undrar vad Foyston skyller på idag
Citera
2025-07-19, 19:28
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppe950
Grattis till vinsten. Öster är ett jättebekvämt lag att spela mot för ingen av spelarna håller bättre än division 2 klass på att faktiskt sätta sina chanser när de behöver det. Undrar vad Foyston skyller på idag

Tack för en god match. Jag tyckte inte att ni spelade särskilt dåligt idag, men du är helt rätt på det. Lite mer skärpa framför mål hade inte skadat.
Citera
2025-07-19, 19:31
Medlem
Jeppe950s avatar
Citat:
Tack för en god match. Jag tyckte inte att ni spelade särskilt dåligt idag, men du är helt rätt på det. Lite mer skärpa framför mål hade inte skadat.

Skrev nog lite för snabbt i affekt innan, men prestationen var inte skitdålig idag som mot BP iaf. Lycka till i CL kvalet härnäst.
Citera
2025-07-19, 19:41
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Nu kommer ni gå spikrakt uppåt i tabellen tyvärr.
Citera
2025-07-19, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Så otroligt tråkigt att Hammarby-BP spelar samtidigt som Häcken imorgon. Hade varit otroligt kul att se alla förvånade Bajare när dom märker att BP är på riktigt. Imorgon tror jag Mjällby utökar sitt avstånd ned till andraplatsen till 7p.
Var lite orolig för morgondagen men när Flashbacks Laul spår torsk vet man att det blir en komfortabel trea, tack!
Citera
2025-07-19, 20:11
Medlem
Hoppas jag får bli så gammal att jag hinner uppleva att BP slår ett annat stockholmslag i Allsvenskan.
Citera
2025-07-19, 20:27
Medlem
johnny_viciouss avatar
Der är väl för mycket att hoppas på både bajentorsk och kryss i ajk-mjällby, men en av dem hade ju varit fint i alla fall.

Nu har jakten börjat för övrigt.
Citera
2025-07-19, 20:55
Medlem
highstakess avatar
Sagt det flera gånger domarna är ju bedrövliga, missades mycket i Dif Elfsborgs matchen, fan helt blinda att och missar hörnor och dömer inspark flera gånger. Kollade på Gais Degerfors, en Gais och någon får gärna förklara för mig varför Axel Henriksson får ett gult kort? Han är först på bollen i en klockren brytning sedan får han ett gult kort. Fan ge oss VAR.
Citera
2025-07-19, 22:08
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Sagt det flera gånger domarna är ju bedrövliga, missades mycket i Dif Elfsborgs matchen, fan helt blinda att och missar hörnor och dömer inspark flera gånger. Kollade på Gais Degerfors, en Gais och någon får gärna förklara för mig varför Axel Henriksson får ett gult kort? Han är först på bollen i en klockren brytning sedan får han ett gult kort. Fan ge oss VAR.

Ja Djurgårn är nog allsvenskans mest bortdömda lag
Citera
2025-07-19, 22:25
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ja Djurgårn är nog allsvenskans mest bortdömda lag
Men du måste ju kunna hålla med om att kvaliteten på domarna är alldeles för dålig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in