2007-07-09, 21:39
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Du bor inte i Göteborg gissar jag? De vackraste kvinnorna i denna stad är de persiska kvinnorna. De är de perfekta avelskvinnorna. Om jag ska skaffa barn så blir det absolut med en iransk kvinna, allt annat vore humbug.
Så var ska man gå om man vill ha sig en Iranska?

Är svag för kurder också och du som verkar ha koll kanske kan tipsa mig om det med?
2007-07-09, 21:41
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Så var ska man gå om man vill ha sig en Iranska?

Är svag för kurder också och du som verkar ha koll kanske kan tipsa mig om det med?

Det annordnas iranska fester, finns ett iranskt discotek i gbg, kan kolla upp vart det ligger. Dock kommer det vara en del iranska killar där och de kan lätt bli svartsjuka.

Annars finns det många man kan finna på nätet.

EDIT: Annars om du är svensk så kan du ju försöka flörta med någon iranska på stan. Iranska tjejer gillar svenska killar. Känner till många svenskar som har förhållanden med iranska tjejer.
2007-07-09, 22:00
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Alla vill ju inte ha förhållande.

Jag ser inget fel i att man väljer själv vem man vill ha sex med, hur ofta man har det och varför man har det. Att ha sex är ens eget val.

.

Så du har inga problem med att din partner varit med ca 70 st innan dig? Va utvald man känner sig då o inte alls en i mängden. Vad gäller föräldrar stör det mig inte heller då jag även på den punkten inte är ute efter en sådan relation med dem.
2007-07-09, 22:02
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odessa
Så du har inga problem med att din partner varit med ca 70 st innan dig? Va utvald man känner sig då o inte alls en i mängden. Vad gäller föräldrar stör det mig inte heller då jag även på den punkten inte är ute efter en sådan relation med dem.

Nej, jag hade nyligen sex med en kvinna som haft jättemånga innan mig enligt eget utsago. Det var likt förbannat skönt som satan att få pumpa henne. Om ni nu har sådant sifferkomplex fråga inte hur många hon legat med innan. Då var det problemet löst.
2007-07-09, 22:23
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Nej, jag hade nyligen sex med en kvinna som haft jättemånga innan mig enligt eget utsago. Det var likt förbannat skönt som satan att få pumpa henne. Om ni nu har sådant sifferkomplex fråga inte hur många hon legat med innan. Då var det problemet löst.

Nej kanske man inte borde fråga. Kanske ska man tillåta att 23 män hälsar på krogen o lägger in en stöt och kanske borde man rycka på axlarna att torgny ringer o frågar om han får komma över strax efter 31 andra män ringt. Jag har själv varit ihop med ett sånt luder i min ungdom och jag tyckte det var skitskoj när folk påpekade hur lättknullad hon var. Det är äckligt inget annat. Nä för att bli nöjd har jag fått söka mig till annan nationalitet.
2007-07-09, 22:26
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Nej kanske man inte borde fråga. Kanske ska man tillåta att 23 män hälsar på krogen o lägger in en stöt och kanske borde man rycka på axlarna att torgny ringer o frågar om han får komma över strax efter 31 andra män ringt. Jag har själv varit ihop med ett sånt luder i min ungdom och jag tyckte det var skitskoj när folk påpekade hur lättknullad hon var. Det är äckligt inget annat. Nä för att bli nöjd har jag fått söka mig till annan nationalitet.

Jaha så det handlade bara om svenska tjejer.

Kolla på vissa invandrartjejer så ska du nog se att de också har sex fritt vilket bara är positivt för det visar att de i alla fall kontrollerar sina egna kroppar och det är inte deras sketna släktingar som gör det.

Ger fem tummar upp av fem möjliga till alla kvinnor som struntar i alla som försöker få dem att känna sig dåliga för att de bestämmer över sin egen kropp.

Hur många har du legat med? Fler än en? Vad gör dig till mindre slampa än dem?
2007-07-09, 22:39
Medlem
Odessas avatar
Citat:

Kolla på vissa invandrartjejer så ska du nog se att de också har sex fritt vilket bara är positivt för det visar att de i alla fall kontrollerar sina egna kroppar och det är inte deras sketna släktingar som gör det.

Ger fem tummar upp av fem möjliga till alla kvinnor som struntar i alla som försöker få dem att känna sig dåliga för att de bestämmer över sin egen kropp.

Om du minns så nämnde jag undersökningen jag läst häromdan om att svenska kvinnor är tidigast i världen med sexdubuten och jag diggar inte barn som knullar. Vid 13-14 års ålder tycker inte jag som du att man bestämmer över sin egen kropp tom lagen håller med mig där. Invandrartjejer är inte mindre äckliga om de horar sig, t.ex muslimbrudar som bara tar den i stjärten för att vara "oskuld" på bröllopet.

Min poäng var även att svenska tjejer är kända utomlands för att vara vidriga. De lämnar sina killar hemma och åker till nån langig turistort för att bli fyllda till bristningsgränsen av nån flottig grek lr liknande.
2007-07-09, 22:40
Medlem
meelows avatar
Citat:

Håller fullständigt med dig!
2007-07-09, 22:42
Medlem
stfu!s avatar
Svenskor och italienskor är vackrast enligt mig.

Iranskor är också ganska fina så länge de inte är bergsturkiga.
2007-07-09, 22:46
Medlem
TimeWarps avatar
Att svenska tjejer är kända utomlands är ju vida känt...ända sedan britt ekland tiden så har den svenska kvinnan varit utmålad som ett billigt sexobjekt.

Nog om det....även invandrarkvinnor i Sverige är ruskigt lätta att sätta...var glad för att du bor i ett land där du kan fixa ett ligg vilken dag i veckan som helst...utan att betala för det på diverse sätt.

Sen när du ska gänga dig kan du ju hitta någon som har lite vett, det är svårt nog, slampa eller ej.

Och sen håller jag med ännu en gång och det tåls att sägas om och om igen...persiska kvinnor är i en egen klass.

Vem bryr sig om vad eller hur svenska kvinnor knullar då man har dessa gudinnor att leka med?
2007-07-09, 22:51
Medlem
Citat:
Om du minns så nämnde jag undersökningen jag läst häromdan om att svenska kvinnor är tidigast i världen med sexdubuten och jag diggar inte barn som knullar. Vid 13-14 års ålder tycker inte jag som du att man bestämmer över sin egen kropp tom lagen håller med mig där. Invandrartjejer är inte mindre äckliga om de horar sig, t.ex muslimbrudar som bara tar den i stjärten för att vara "oskuld" på bröllopet.

Min poäng var även att svenska tjejer är kända utomlands för att vara vidriga. De lämnar sina killar hemma och åker till nån langig turistort för att bli fyllda till bristningsgränsen av nån flottig grek lr liknande.

Jag förstår hur du tänker, om ja va shunne skulle ja inte vilja ha en tjej som knullat halva stan, man vill ju känna sej speciell, och inte som en i mängden bara..
Kul att dra runt med en tjej som knullar runt och har ett rykte om sej att va lätt på foten, ja skulle skämmas då.

Sex är nogåt väldigt intimt som enligt mej man gör med en person man är kär i och är tillsammans med, inte med en kompis, bekant eller en främling från krogen.
2007-07-09, 23:00
Medlem
VicVocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
en ryss och en serb ser inte likadana ut. Vanligtvis.

Precis. Men det hindrar väl inte att båda kan va snygga?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in