Citat:
Ursprungligen postat av Odessa
Om du minns så nämnde jag undersökningen jag läst häromdan om att svenska kvinnor är tidigast i världen med sexdubuten och jag diggar inte barn som knullar. Vid 13-14 års ålder tycker inte jag som du att man bestämmer över sin egen kropp tom lagen håller med mig där. Invandrartjejer är inte mindre äckliga om de horar sig, t.ex muslimbrudar som bara tar den i stjärten för att vara "oskuld" på bröllopet.
Min poäng var även att svenska tjejer är kända utomlands för att vara vidriga. De lämnar sina killar hemma och åker till nån langig turistort för att bli fyllda till bristningsgränsen av nån flottig grek lr liknande.
Jag förstår hur du tänker, om ja va shunne skulle ja inte vilja ha en tjej som knullat halva stan, man vill ju känna sej speciell, och inte som en i mängden bara..
Kul att dra runt med en tjej som knullar runt och har ett rykte om sej att va lätt på foten, ja skulle skämmas då.
Sex är nogåt väldigt intimt som enligt mej man gör med en person man är kär i och är tillsammans med, inte med en kompis, bekant eller en främling från krogen.