Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-08-21, 22:52
  #1
Medlem
flowss avatar
Jag undrar vad ni fick använda för kurslitteratur när ni läste första steget i psykologi, sociologi och pedagogik? På högskola/universitet då alltså.

Länka gärna adlibris eller så

Moderator: flytta om du känner att du vill
Citera
2006-08-21, 22:59
  #2
Medlem
mishimas avatar
Litteraturlistor finns oftast på universitetens hemsidor.

Förresten, varför vill du veta det? Ska du privatstudera?
Citera
2006-08-21, 22:59
  #3
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Litteraturlistor finns oftast på universitetens hemsidor.

Förresten, varför vill du veta det? Ska du privatstudera?

Förstudera är väl ett bättre ord

Dom där jävla litteraturlistorna kan vara jävulska att hitta och det är trevligare att prata med folk via ett forum
Citera
2006-08-21, 23:10
  #4
Medlem
mishimas avatar
Jag har studerat både sociologi och pedagogik och vi använde många böcker från Studentlitteratur. Orkar inte länka till specifika böcker. Du får anstränga dig lite själv.
Citera
2006-08-21, 23:12
  #5
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag har studerat både sociologi och pedagogik och vi använde många böcker från Studentlitteratur. Orkar inte länka till specifika böcker. Du får anstränga dig lite själv.

Ah! Jag hade ingen aning om att de hade en så pass bra internetsida. Jag tackar.

Titel på bok skulle dock uppskattas, för de hade en miljard under kategorin psykologi bara
Citera
2006-08-22, 09:36
  #6
Avstängd
Smurfen_s avatar
Jag ska ge dig några elementära råd.

Kontakta kursansvarig på den högskola där du ska studera.

Du kan förslagsvis skicka ett mail med texten:

Hej,
Jag ska börja kursen "Psykologi för damp-barn" och undrar därför om jag skulle kunna få ta del av årets kurs-pm.

Tack på förhand!

Grottigor

Kom åter när du har tagit till dig ovanstående!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback