Citat:
Ursprungligen postat av
Kosmos.
För att det bör skambeläggas. Det är min mening. Ingen man vill gifta sig med en hora/sexarbetare. Det är skamligt och icke fungerande relation. Ingen sund/anständig man vill ha barn med en prostituerad/hora. Det går emot en normal mans intuition och inre väsen att hans kvinna ligger med andra män. Och vad ska dina barn tycka. Fin förebild. De kommer bli brutalt mobbade också.
Fröken frågar inför klassen; Pelle, vad jobbar din mamma med? -Min mamma är sexarbetare!

Men vad spelar detta för roll? Jag skulle inte heller sälja eller köpa sex men jag är inte ett as mot folk som väljer att göra det. En sexarbetare kanske inte vill gifta sig, annars skulle man nog valt ett annat yrke.
Sådana skitstövlar som du anser också att man ska se ner på folk som t.ex. är städare. Inget fel att man arbetar med något sådant. Ser inte jättestor skillnad på vanlig kroppsmassage och sexarbete, bägge är intima och väldigt lika, innehåller naket, närhet o.s.v.
Varför är sex så tabu för dig? Är det något trauma du lider utav som spökar? Eller vill vi kvinnor inte ligga med sådana som dig när du had så pass nedvärderande syn på ett visst kön?
Låt mig gissa, du highfivar män som horar runt. "Det är inte samma sak". Typiskt hycklare. Jag säger inte att det är rätt eller fel men i mina ögon är det ingen skillnad om en man eller kvinna byter många partners, det är upp till var och en, hur man nu väljer att leva. För vissa är det rätta med monogami och det andra är hemskt, några få andra kanske tycker motsatsen. Alla ser olika på sex också, för vissa är det extremt intimt och kärlek, för andra är det ett fysiskt nöje.