2024-11-18, 18:34
Medlem
Ballcancers avatar
Hon har ju en förkärlek för småpojkar med. Bara för att de precis fyllt 18 gör det inte saken bättre. Hon gör ju detta som "rage bait" och det lyckas. Hon tjänar massor med pengar och män betalar för att se det. Män är ju de som blir mest provocerade av detta. Man undrar ju även hur alla dessa killar tänker som ligger med henne? Kan inte vara en enda frisk snubbe i det gänget. Undrar hur reaktionen blir om deras framtida flickvänner får reda på detta..
Citera
2024-11-18, 18:57
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Nej det har du ju knappast, för du sitter inte här och gnäller över mäns beteende härvidlag, eller hur.

Och vi diskuterar inte otrohet, vi diskuterar att kvinnor har sex, att även kvinnor kan vilja ha flera olika partners etc.

Feel free to gå igenom min historik. Äckel till män är nog det enda som ger mig mer avsmak än äckel till kvinnor.
Nu är ju dock det här en tråd om en kvinna som knullar män, så hur menar du att jag skulle kapat tråden med ett sånt inlägg utan att vara off topic, och varför skulle jag göra det?

Vi diskuterar din retorik, anpassar du endast den efter din möjlighet att knulla fritt utan dömanden? Hur ska någon öht ta dig på allvar då, om du inte klarar av att försvara ditt ställningstagande? Och du besvarade inte min sista fråga, är det manshat när kvinnor väljer bort en ”fuckboy” med högt bodycount?
Citera
2024-11-18, 19:12
Medlem
Majsmannen2s avatar
Kan tycka att en kvinna som visar sig lätt kunna falla för lust och behag besitter någon form av nedsättning.

Har hon tidigare haft många partners så tyder det på ett svagt psyke.

Går jämföras vid överviktiga människor. Dom låter sig vika för frestelsen även fast dom vet att dom inte borde.

Bara för att jag har tillgång till choklad varje gång jag går i en livsmedelsbutik så innebär det inte att jag måste ta tillfället i akt. Det skulle bli destruktivt.

Applicera man denna liknelse vid kvinnor och i valet av hur många sex partners dom haft så skulle jag säga att ett mer normalt nummer skulle ge en direkt mycket bättre bild och förtroende att bygga på.

Än en som tex gjort 101 stycken män på 14 timmar.

Dessutom öppet för allmänheten.

Det flaggar för problem.

Inled oss icke i frestelse - utan fräls oss ifrån ondo.
Citera
2024-11-18, 19:15
Medlem
Facebacks avatar
Jag skulle vilja vara den 102:e killen, fullt uppklädd i min finaste kostym med en bukett blommor och en förlovningsring. Hade hon svarat ja?
Citera
2024-11-18, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Finns ingen som skambelägger män för att de har lyckan att ses som attraktiva så att många kan tänka sig ha sex med honom....liksom enkom en fördel som andra män avundas vederbörande.

Vi ska ha samhällen där denna fixering vid hur , när, om människor har frivilligt sex med varandra ska sluta.
Finns inget skäl värdera människor efter detta överhuvudtaget. Fokusera istället på verkligt skadligt sexuellt beteende som sexuellt våld, tvång, hot, trakasserande, utnyttjande, sexköp, självskadebeteenden etc etc etc.
DÄR har du problem, inte i att folk har frivilligt, samtyckande sex med andra människor...

Jag håller med dig Merapi, jag är på din sida, du har rätt. Du är en bra tjej, fortsätt lär dessa män du äger dom.
Citera
2024-11-18, 20:08
Medlem
EpicUsernames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
För att det bör skambeläggas. Det är min mening. Ingen man vill gifta sig med en hora/sexarbetare. Det är skamligt och icke fungerande relation. Ingen sund/anständig man vill ha barn med en prostituerad/hora. Det går emot en normal mans intuition och inre väsen att hans kvinna ligger med andra män. Och vad ska dina barn tycka. Fin förebild. De kommer bli brutalt mobbade också.

Fröken frågar inför klassen; Pelle, vad jobbar din mamma med? -Min mamma är sexarbetare!

Men vad spelar detta för roll? Jag skulle inte heller sälja eller köpa sex men jag är inte ett as mot folk som väljer att göra det. En sexarbetare kanske inte vill gifta sig, annars skulle man nog valt ett annat yrke.

Sådana skitstövlar som du anser också att man ska se ner på folk som t.ex. är städare. Inget fel att man arbetar med något sådant. Ser inte jättestor skillnad på vanlig kroppsmassage och sexarbete, bägge är intima och väldigt lika, innehåller naket, närhet o.s.v.

Varför är sex så tabu för dig? Är det något trauma du lider utav som spökar? Eller vill vi kvinnor inte ligga med sådana som dig när du had så pass nedvärderande syn på ett visst kön?

Låt mig gissa, du highfivar män som horar runt. "Det är inte samma sak". Typiskt hycklare. Jag säger inte att det är rätt eller fel men i mina ögon är det ingen skillnad om en man eller kvinna byter många partners, det är upp till var och en, hur man nu väljer att leva. För vissa är det rätta med monogami och det andra är hemskt, några få andra kanske tycker motsatsen. Alla ser olika på sex också, för vissa är det extremt intimt och kärlek, för andra är det ett fysiskt nöje.
Senast redigerad av EpicUsername 2024-11-18 kl. 20:14.
Citera
2024-11-18, 20:26
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Men vad spelar detta för roll? Jag skulle inte heller sälja eller köpa sex men jag är inte ett as mot folk som väljer att göra det. En sexarbetare kanske inte vill gifta sig, annars skulle man nog valt ett annat yrke.

Sådana skitstövlar som du anser också att man ska se ner på folk som t.ex. är städare. Inget fel att man arbetar med något sådant. Ser inte jättestor skillnad på vanlig kroppsmassage och sexarbete, bägge är intima och väldigt lika, innehåller naket, närhet o.s.v.

Varför är sex så tabu för dig? Är det något trauma du lider utav som spökar? Eller vill vi kvinnor inte ligga med sådana som dig när du had så pass nedvärderande syn på ett visst kön?

Låt mig gissa, du highfivar män som horar runt. "Det är inte samma sak". Typiskt hycklare. Jag säger inte att det är rätt eller fel men i mina ögon är det ingen skillnad om en man eller kvinna byter många partners, det är upp till var och en, hur man nu väljer att leva. För vissa är det rätta med monogami och det andra är hemskt, några få andra kanske tycker motsatsen. Alla ser olika på sex också, för vissa är det extremt intimt och kärlek, för andra är det ett fysiskt nöje.
Det är inte svårt för en kvinna att leva icke-monogamt och med flera sexpartners. Men är det sunt?... Kontentan blir att du kommer ha en oförmåga till parbildning och monogami. Eftersom sex blir mindre om kärlek och mer om tillfälliga lustar och dopaminkickar. Män blir som ett verktyg för onani och extraktion av pengar för dig. Ett barn mår allra bäst av uppväxt i ett trygg kärnfamilj med föräldrar som har exklusiv kärlek till varandra och sina barn. Inte det degenererade dystopiska skitsamhälle du förespråkar.
Senast redigerad av Kosmos. 2024-11-18 kl. 20:30.
Citera
2024-11-18, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Det är inte svårt för en kvinna att leva icke-monogamt och med flera sexpartners. Men är det sunt?... Kontentan blir att du kommer ha en oförmåga till parbildning och monogami. Eftersom sex blir mindre om kärlek och mer om tillfälliga lustar och dopaminkickar. Män blir som ett verktyg för onani och extraktion av pengar för dig. Ett barn mår allra bäst av uppväxt i ett trygg kärnfamilj med föräldrar som har exklusiv kärlek till varandra och sina barn. Inte det degenererade dystopiska skitsamhälle du förespråkar.

De flesta barn har väl ändå minst en förälder som regelbundet konsumerar porr och har gjort så under minst 101 tillfällen. De flesta föräldrar med ett aktivt samliv har dessutom haft penetrerande sex minst 101 gånger. Ska man gå i celibat för att vara en förebild?
Citera
2024-11-18, 20:46
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
De flesta barn har väl ändå minst en förälder som regelbundet konsumerar porr och har gjort så under minst 101 tillfällen. De flesta föräldrar med ett aktivt samliv har dessutom haft penetrerande sex minst 101 gånger. Ska man gå i celibat för att vara en förebild?
Jag ser inte porr och prostitution som något positivt för samhället men tycker väl inte man ska förbjuda det. Det bör dock inte lyftas fram som något positivt. Som dagens toxiska feminism gör. Promiskuitet och polygami lyfts fram som något positivt. Så skapas inte trygga familjehem.

Dessutom verkar du mena att man kollar porr när man har en kvinna, det är inte min erfarenhet. Har man gått in i en relation med en kvinna som man älskar får man(i en sund relation) sitt sexbehov tillgodosett och har inget behov av porr, men det kanske bara är jag. Många män är porrskadade från uppväxt med konstant tillgång av porr.
Citera
2024-11-18, 20:49
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
Hebofil då, är du nöjd?
Mjaeh. Jag vet inte om hon är särskilt sexuellt dragen till pubertala barn. Tänker du att hon behöver vara sexuellt attraherad av alla hon låg med där? Jag tvivlar.
Citera
2024-11-18, 20:50
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wrath-preface-heap
Om de tvättar fötterna och inte är superfula då?
Nej usch.
Citera
2024-11-18, 22:23
Avstängd
Är inte detta en gammal nyhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in