2024-11-17, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Nej, det är inte ”rimligare”, man måste dock inte välja mellan två dåliga ting såvida det inte handlar om att finansiera ett missbruk av något slag.

Vem bestämmer att saker är dåliga? Du? Du måste absolut inte gilla allt, jag blir äcklad av tårta men det innebär ju inte att jag vill förbjuda tårtor för dig.

Folk gör långt konstigare saker för pengar än att ha sex med samtycke en hel dag…
Citera
2024-11-17, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Vem bestämmer att saker är dåliga? Du? Du måste absolut inte gilla allt, jag blir äcklad av tårta men det innebär ju inte att jag vill förbjuda tårtor för dig.

Folk gör långt konstigare saker för pengar än att ha sex med samtycke en hel dag…
De har inget annat än moralism att komma med. Allt de rynkar på näsan åt ska antingen vara brottsligt eller problematiseras på något sätt.
Citera
2024-11-17, 17:22
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Den ultimata influencern! Undrar om det slutar här? Med tanke på alla Biancor utan utbildning och med enbart utseendet att, under några år, bygga sin framtid på så är detta nog bara början.
Det finns många sådana här väl fungerande tjejer som stolt lägger ut sina starka och självständiga anti-patriarkala prestationer på nätet. Kolla in efukt för fler exempel på vår underbara värld.
Citera
2024-11-17, 17:27
Medlem
England hyser de värsta smutshororna har jag hört. Frågan är om denna Lily Phillips verkligen har gjort det. Finns det några bevis?!
Citera
2024-11-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig

Exakt, jag måste inte gilla allt. Jag gillar bl.a. inte att detta beteende normaliseras i samhället.
Citera
2024-11-17, 17:35
Medlem
Blaskas avatar
Människor har alltid gillat cirkusen, titta på freaks. Att folk här i tråden tror detta inspirerar tjejer att vara horor är sjukt.
Citera
2024-11-17, 17:37
Medlem
Troligtvis fake för att skapa artiklar och trådar som denna för att göra reklam och boosta hennes OF-konto.

Grattis du hjälper till TS
Citera
2024-11-17, 17:37
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ejeitcgeirbf462ydf
Ingen kommer upp i såna siffror.

I call it bullshit.

Någon manlig porrstjärna med 40 årig karriär kanske har en chans.
Citera
2024-11-17, 17:38
Medlem
Sqrbankens avatar
Kan väll tycka att hon får välja själv hur hennes dag ska se ut. Lite deppigt att vara den 101:a snubben som kliver på. Måste vara som att "köra in" kuken i en rockring. Förvisso tvivlar jag på hennes utsago.
Citera
2024-11-17, 17:39
Medlem
Vidrigt som fan. Man måste alltid fråga body count av en kvinna man är möjligen intresserad av att ha en seriös relation med så att man inte slösar tid på en hoe
Citera
2024-11-17, 18:05
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass
Föräldrarna måste ha misslyckats för länge sedan och lämnat dottern med övertygelsen om att inte ens mina föräldrar tycker om mig. Därför bär hon på en säkert halvt omedveten känsla av att det är något som är fel på henne.

Sådan omedveten skam är modern till den här typen av mänskliga haverier.

Mm, mycket bra sagt av dig. Du skulle få säga det rätt till hennes ansikte.
Så hon blir mer medveten om problemet och lättare kan försöka jobba med sin självkänsla och respekt.

Hon blev nog bortglömd en hel del som liten och gör väl fortfarande allt hon kan för att föräldrarna ska se henne.

Men på ett destruktivt sätt.

Jag vet inte om mamman bär mer skuld.
Citera
2024-11-17, 18:14
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Vet inte vem som är mest korkad, tjejen eller alla snubbar? Inte minst snubbe 101? Eller vet han inget om detta tro?

Han har nog valt det själv. Värre fetischer finns ju .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in