Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-09, 08:28
Medlem
Tjena har senaste 1 och en halv vecka kört tjack ungefär varannan dag tidigare har det inte varit nå problem alls att hålla sig uppe i ett dygn men nu redan kl 05 började jag känna mig trött och vill bara gå och lägga mig egentligen men då blir ju hela dagen förstörd, Vet inte om det spelar nån roll men jag snortar och bombar, Ska jag ta större mängder eller hitta på nån aktivitet vad isåfalll ? Ut o cykla knalla med hunden ? Vad brukar ni göra?
2024-11-09, 08:34
Medlem
Vi brukar ta lite mer, gärna i form av rövpanna, när vi känner oss trötta.
2024-11-09, 08:43
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affebofink
Tjena har senaste 1 och en halv vecka kört tjack ungefär varannan dag tidigare har det inte varit nå problem alls att hålla sig uppe i ett dygn men nu redan kl 05 började jag känna mig trött och vill bara gå och lägga mig egentligen men då blir ju hela dagen förstörd, Vet inte om det spelar nån roll men jag snortar och bombar, Ska jag ta större mängder eller hitta på nån aktivitet vad isåfalll ? Ut o cykla knalla med hunden ? Vad brukar ni göra?

Det bästa kanske hade varit att skippa drogerna helt, gå ut med hunden och njuta av höstdagen.
2024-11-09, 08:50
Medlem
Vit-brandbil har ju såklart helt rätt.

Antar att du inte är direkt mottaglig, men jag tror alla i din familj och närhet inklusive du, får ett bättre liv om du aldrig någonsin använder amfetamin igen.

Jag har förlorat flera vänner till droger, så det gör lite ont i hjärtat när någon kombinerar nybörjare och en drog.
2024-11-09, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Det bästa kanske hade varit att skippa drogerna helt, gå ut med hunden och njuta av höstdagen.

Det är bara amfetamin jag är ny på dricker alkohol röker cannabis och käkar xanor dagligen ser nu att min titel eller vad man kallar det här på flashback ser lite skum ut och man kanske tror att de e nån tonåring/ungvuxen som bara fått för sig att börja knarka. Det jag ville veta är varför jag blir trött trots att jag tar stora mängder. På 3cmc/kristall kan jag vara uppe hur längesomhelst utan problem.
Bor förresten inte med min familj så mitt bruk av substanser påverkar endast mig tack för era svar, Beklagar sorgen för dina vänner som mist sina liv.
2024-11-09, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Vi brukar ta lite mer, gärna i form av rövpanna, när vi känner oss trötta.
Aj svårt å hajja om du är ironisk vet att folk kör rövpannor men de är jag lite skraj för skulle inte heller våga skjuta de för vet ingenting om hur man sticker osv haha. Men är det enorm skillnad på om man kör rövpanna kontra snorta ?
2024-11-09, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C4sand
Vit-brandbil har ju såklart helt rätt.

Antar att du inte är direkt mottaglig, men jag tror alla i din familj och närhet inklusive du, får ett bättre liv om du aldrig någonsin använder amfetamin igen.

Jag har förlorat flera vänner till droger, så det gör lite ont i hjärtat när någon kombinerar nybörjare och en drog.

Menade att svara på dig men blev att jag svarade på den andres inlägg istället är nybörjare på amfetamin inte droger jag brukar droger och alkohol dagligen förstår nu i efterhand när jag läser min titel på tråden att man kanske tror att de e en tonåring eller nått som ba fått för sig att börja knarka. Beklagar vännerna du har förlorat, tack för svar.
2024-11-09, 11:01
Medlem
Halte Haralds avatar
Håller med om att det bästa du kan göra är att köra en rövpanna sen låter du dagen gå. Lägg dig tidigt ikväll.

Citat:
eller sluta knarka
2024-11-09, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Håller med om att det bästa du kan göra är att köra en rövpanna sen låter du dagen gå. Lägg dig tidigt ikväll.

Det är alltså sån enorm skillnad rusmässigt ?
2024-11-09, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affebofink
Det är alltså sån enorm skillnad rusmässigt ?
Råkade citera mig själv vet inte hur den här sidan funkar bara läst här innan
Senast redigerad av Affebofink 2024-11-09 kl. 11:46.
2024-11-09, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Tror ja håller mig till näsan så får jag ut och cykla eller nått men tack för tipset
2024-11-09, 11:50
Medlem
Fuzzas avatar
Inget onormalt med att affe tappar effekt efter 1 veka vanligt är att en måste fylla på varje 8-12 timme om det är bra affe och du snortar, börja aldrig skuta skiten det kommer du ångra resten av ditt liv
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in