2024-11-07, 10:18
Avstängd
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
De flesta killar vill ha en genuin och trogen kvinna som sin partner. De andra kvinnor du nämner är troligen inte det. I dig ser han något annat som de andra kvinnorna saknar.

De flesta killar vill inte ha en ytlig bekräftelsesökande kvinna som "ger ut sig själv" till allt och alla i syfte att få bekräftelse. Vi män vill ha lugn och ro i vårt förhållande, inte någon att tävla med. I hans värld är du troligen unik och det kommer du att vinna på.

Har att aktuellt exempel inom min egna vänkrets. En väninnas dotter var i USA och arbetade förra året. Träffar där sonen till en av Danmarks rikaste familjer. Han bjöd ut henne men hon vägrade låta han bjuda utan betalade för sig vilket chockade honom. Trots att deras ekonomiska situation är helt helt olika. Han hade aldrig varit med om det förut. Han bjöd ut henne igen och hon var tydlig med sin integritet vilket gjorde att hon stack ut. Denna tjej som idag är 23 år är inte någon 10-poängare. Hon är visserligen smal och ha en fin figur men det finns betydligt vackrare tjejer. Hon har dock det som de flesta kvinnor idag saknar och det fångade denne mans intresse. De är idag ett etablerat par och har träffat varandras familjer.

// CC
Prinsess-drömmen slog in. Vad lär vi oss av din story? Och betalar hon än idag för sin del?
Citera
2024-11-07, 10:25
Medlem
ProfessorAs avatar
Han kanske inte vill ha någon som fläker ut sig till allmän beskådan på alla tänkbara plan. Det som talar emot är han verkar vara likadan. En bekräftelsehora.
Det är säkert sant att han gillar din integritet och att få uppmärksamhet från dig som inte strösslar med likes i sociala medier, det är lite exklusivt. Frågan är hur länge den exklusiviteten räcker.
Se till att utnyttja situationen - undvik att fästa dig känslomässigt och se honom som en fuckboy, en erövring.
Citera
2024-11-07, 10:27
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
Prinsess-drömmen slog in. Vad lär vi oss av din story? Och betalar hon än idag för sin del?

Jag har träffat henne ett par ggr. Hon är lågmäld, lugn och intelligent. Hon har aldrig haft någon princessdröm som jag har uppfattat det. Vad vi lär oss är att översta toppen av HVM har inga problem med att strula runt med bekräftelsesökande kvinnor men som seriös flickvän letar de efter något annat. Kommer man från en bättre familj där man bryr sig om sitt rykte väljer man inte någon som exponerats sig på det sätt som många kvinnor idag gör.

Vad jag vet idag är det mer blandat om vem som betalar men hon låter honom inte stå för allt. Hon vägrar låta sig köpas på det sättet. Han får anpassa sig efter hennes ekonomiska situation som precis nybakad student (hon blev helt färdig i somras) på väg ut i arbetlivet. Hon har dock förutsättningar inom den internationella diplomatin och kommer ha en bra framtid inom det området om hon väljer att fortsätta den vägen.

// CC
Citera
2024-11-07, 12:11
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Det märks hur rubbade och vilse kvinnor är i modern tid. En man blir inte styv av din status, pengar osv... Han bryr sig inte om dina pengar. Det ligger i mannens natur att jaga efter status, tillgångar och respekt. Det är därför vi män tar alla sorters risker, det är för att imponera på andra och bli respekterade. Utan status är en man ingenting.

En kvinna behöver egentligen inte göra så mycket än att bara se bra ut. Som sagt så bryr sig inte män och kvinnas karriär och pengar. En 20-25 årig fattiglapp med schysst röv och härliga pattar går före alla andra fula kvinnor som har en förmögenhet.

DETTA ÄR ETT FAKTUM

Sen märks det också hur feminism agendan har hjärnknullat er alla. Vi är inte likadana, vi tänker inte likadant! Det är himmel och jord mellan oss. Vi blev naturligt designade för att vara olika för att vi ska passa ihop men nu i modern tid har man gjort allt så att det inte ska passa ihop.

Så du TS borde inte tänka så mycket. Det enda du bör göra är att respektera honom till fullo, se till så det finns mat på bordet när han kommer hem och ta hand om barnen som en riktig kvinna sen kommer han sköta resten som är manligt. En sån kvinna med traditionell mentalitet är värd mer än miljoner kvinnor tillsammans och med karriär och förmögenheter. Sen vill ni också ha en traditionell man som är en riktig man, så vad fan är problemet här?

Blev nu helt mentalt knallade av Satan i mainstream media eller?
Citera
2024-11-07, 12:32
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
Det märks hur rubbade och vilse kvinnor är i modern tid. En man blir inte styv av din status, pengar osv... Han bryr sig inte om dina pengar. Det ligger i mannens natur att jaga efter status, tillgångar och respekt. Det är därför vi män tar alla sorters risker, det är för att imponera på andra och bli respekterade. Utan status är en man ingenting.

En kvinna behöver egentligen inte göra så mycket än att bara se bra ut. Som sagt så bryr sig inte män och kvinnas karriär och pengar. En 20-25 årig fattiglapp med schysst röv och härliga pattar går före alla andra fula kvinnor som har en förmögenhet.

DETTA ÄR ETT FAKTUM

Sen märks det också hur feminism agendan har hjärnknullat er alla. Vi är inte likadana, vi tänker inte likadant! Det är himmel och jord mellan oss. Vi blev naturligt designade för att vara olika för att vi ska passa ihop men nu i modern tid har man gjort allt så att det inte ska passa ihop.

Så du TS borde inte tänka så mycket. Det enda du bör göra är att respektera honom till fullo, se till så det finns mat på bordet när han kommer hem och ta hand om barnen som en riktig kvinna sen kommer han sköta resten som är manligt. En sån kvinna med traditionell mentalitet är värd mer än miljoner kvinnor tillsammans och med karriär och förmögenheter. Sen vill ni också ha en traditionell man som är en riktig man, så vad fan är problemet här?

Oavsett man eller kvinna, att jaga status på sociala medier är en varningsklocka. Såna människor ska man hålla sig borta från.
Citera
2024-11-07, 12:39
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Oavsett man eller kvinna, att jaga status på sociala medier är en varningsklocka. Såna människor ska man hålla sig borta från.

När jag syftar på status så tänker jag inte på sociala medier, jag tänker på karriär och positionen mannen har. Sen ja... Jag håller med dig om sociala medier, det är skapat en undergång.
Citera
2024-11-07, 13:23
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx

DETTA ÄR ETT FAKTUM

TS problem verkar som så bero på att hon är osäker. Så vi får hoppas på att TS osäkerhet inte lyser igenom så att mannen i hennes liv dumpar henne för den sakens skull.

Som Rollonhomie skrev så är det varningstecken att jaga status på social media vilket kön man än må ha. Men osäkerhet gillar ingen heller. Inte bland dom kvinns och män jag känner iaf.

Tänk inte så mycket TS. Tror det lyser igenom tillslut att du är osäker och det är inte bra om du nu vill behålla honom och hur och än mycket pingla du är. Lycka till nu bruden. Han valde ju dig av någon anledning. Låt inte din osäkerhet förstöra för dig själv. Kommer bli bra ska du se 👍🏻🙂
Citera
2024-11-07, 13:32
Medlem
Onanikrems avatar
Skulle aldrig orka vara med en tjej typ Bianka Ingrosso som måste lägga ut i media så fort hon släppt en fjärt. Nu vet jag inte vad hon lägger ut på sociala medier, men det räcker att slå på Tvn en vanlig tisdagkväll för att någon i den familjen genast skall flina mot en, USCH! Ge mig en tjej med stängt Facebook - Insta. osv. Och utan ankläppar!!
Citera
2024-11-07, 13:35
Medlem
Olduvais avatar
Ändå kul att höra det uttryckas så tydligt: "Tänk om jag inte har tillräckligt många likes"

Internet var ett misstag
Citera
2024-11-07, 13:36
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
TS problem verkar som så bero på att hon är osäker. Så vi får hoppas på att TS osäkerhet inte lyser igenom så att mannen i hennes liv dumpar henne för den sakens skull.

Som Rollonhomie skrev så är det varningstecken att jaga status på social media vilket kön man än må ha. Men osäkerhet gillar ingen heller. Inte bland dom kvinns och män jag känner iaf.

Tänk inte så mycket TS. Tror det lyser igenom tillslut att du är osäker och det är inte bra om du nu vill behålla honom och hur och än mycket pingla du är. Lycka till nu bruden. Han valde ju dig av någon anledning. Låt inte din osäkerhet förstöra för dig själv. Kommer bli bra ska du se 👍🏻🙂

Osäker över att hon ser andra kvinnor i bikini, pengar och karriär. Det är precis varför jag säger att kvinnor är vilse i dag. De tror att män flockas runtomkring kvinnor som har pengar och karriär.
Citera
2024-11-07, 13:39
Medlem
HBTKuks avatar
Det är en tjej som dig man vill ha. Statushysteri är bara trams och avtändande.

Han kanske resonerar lika.
Citera
2024-11-07, 13:45
Medlem
SoffanSviders avatar
Håller med andra i tråden. Få män vill ha den typen av tjejer som du beskriver att hans tidigare tjejer har varit. Så det är ju kanon för dig.

MEN MEN, det finns ju en liten red flag. Och det är ju att du beskriver honom typ på samma sätt som tjejerna. 1) Vill du verkligen ha någon sån då? 2) Det ger bara dåliga vibes, och jag man vet ju aldrig vad någon sån har kikarn....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in