Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-06, 18:50
Avstängd
Jag vill inte vara en sexköpare, så det går bort.

De flesta säger "allt du behöver göra är att prata med henne och visa mer intresse för henne som person, än "that area".
De få gånger jag lyckades, och de gångerna är försvinnande få, så var det faktiskt genom att göra så.

"Grejen" är väl mest att 99% av de jag fick ligga med, de träffade jag på konstgjord väg. Genom internet och appar. Det gick inte för 50 år sen, men folk pippade som kaniner ändå.

Så, eftersom man har alltid kunnat göra det, långt före internet och mobiler existerade, så känner jag också att jag skulle vilja slippa nästan lite den konstgjorda, digitala lösningen.

Satt på bussen häromdagen och såg en jättefin yngre kvinna som såg ut att vara 25-30. Tyvärr hände det som alltid händer. Gick bara förbi och satt tyst flera säten längre bak.

Trist, tänkte jag och ångrade mig efteråt. Massor av extremt elaka, översittande svin till killar/män har tjejer i tid och otid. Inte jag.

Har mina brister, men tror ändå jag är aningen mer respektfull än vad bra många andra är.

Är det dödsdömt år 2024 att vara trevlig om man vill ha lite okomplicerat sex?

Ni som spelar "dagspelet", vad hade ni gjort där och då, på bussen? Om ni hade funnit henne attraktiv.

Förväntar mig inte att hitta den heliga graalen, men tänker att det ändå kan vara värt ett försök!

Så, nu har tråden en mycket bättre rubrik!
Senast redigerad av Ftyddgsf456u 2024-11-06 kl. 19:32.
Citera
2024-11-06, 18:54
Medlem
Eponumoss avatar
Vad spelar det för roll om du är trevlig eller otrevlig, luktar gott och luktar apa om du ändå är för feg för att inleda en konversation?

Fega pojkar får inte kyssa vackra flickor.

Man får inte sex av någon. Man är två som båda vill ha sex.
Citera
2024-11-06, 18:55
Att du vill leva som på medeltiden betyder inte att tiden har stannat sen dess. Ingen tjej vill att du raggar på henne på bussen
Citera
2024-11-06, 18:57
Medlem
Man kan fråga vem som helst om dem vill ha sex. Det ska bara tajmas rætt. Man kan inte fråga nær som helst.
Det finns massor av kvinnor som vill ha sex med mæn. Det ska bara førmedlas på det sættet som dem førvæntar sig.
Buss-tjejen skulle du ha gått av på samma station som och frågat om hennes nummer. Det hade ju varit en bra børjan.
Om du har bråttom ska du sikta på lite ældre damer. Frånskilda 2-barns mammor som vill ha kravløst sex.
Citera
2024-11-06, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ftyddgsf456u

De flesta säger "allt du behöver göra är att prata med henne och visa mer intresse för henne som person, än "that area".
De få gånger jag lyckades, och de gångerna är försvinnande få, så var det faktiskt genom att göra så.

"Grejen" är väl mest att 99% av de jag fick ligga med, de träffade jag på konstgjord väg. Genom internet och appar. Det gick inte för 50 år sen, men folk pippade som kaniner ändå.

Så, eftersom man har alltid kunnat göra det, långt före internet och mobiler existerade, så känner jag också att jag skulle vilja slippa nästan lite den konstgjorda, digitala lösningen.

Satt på bussen häromdagen och såg en jättefin yngre kvinna som såg ut att vara 25-30. Tyvärr hände det som alltid händer. Gick bara förbi och satt tyst flera säten längre bak.

Trist, tänkte jag och ångrade mig efteråt. Massor av extremt elaka, översittande svin till killar/män har tjejer i tid och otid. Inte jag.

Har mina brister, men tror ändå jag är aningen mer respektfull än vad bra många andra är.

Ni som spelar "dagspelet", vad hade ni gjort där och då, på bussen? Om ni hade funnit henne attraktiv.

Förväntar mig inte att hitta den heliga graalen, men tänker att det ändå kan vara värt ett försök!
Sluta åk buss och börja veva in ludren på skolgårdarna istället
Citera
2024-11-06, 19:03
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ftyddgsf456u

Jag har aldrig använt någon app eller liknande men har ändå haft och har ett högst aktivt sexliv. Det vanligaste scenariot är att man träffar en tjej som är kompis med någon man känner eller är kompis med någon kompis flickvän - och så säger det klick. Jag tror att för kvinnor så känns det bättre att möta en man i en socialt kontext då man är 'approved' så att säga av hennes omgivning. Det vill säga, dom tar för givet att i och med att hennes vänner känner till en så man därmed ingen knäppis eller loser som håller upp en fasad. Då ligger det närmare till hands för henne att släppa till.

Det andra scenariot är att man ses spontant på krogen och då är det mer instinktiva lustar som klickar.
Citera
2024-11-06, 19:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Vad spelar det för roll om du är trevlig eller otrevlig, luktar gott och luktar apa om du ändå är för feg för att inleda en konversation?

Vad hade du gjort? Man kan göra på lite olika sätt.
Citera
2024-11-06, 19:06
Medlem
BackToHegels avatar
Var hittar jag kärleken? Det var min fråga. Idag är det sex tydligen. Men man kan onanera, så varför detta fokus på sex? Har du sex med en främling så onanerar du ändå, och använder den andra personen som rekvisita. Inte speciellt annorlunda jämfört med att använda porr framför datorn vad gäller sexet.

När man är oskuld kan man fantisera om sexet och förstora upp det något enormt. Allt blir annorlunda när man har sex, man äter mat på ett annat sätt, borstar tänderna på ett annat sätt osv. Uppblåst som tusan.

Man hittar kärleken där man hittar människor. Kanske på jobbet, i föreningslivet eller kanske på en fest. Sen det där med sex, det kommer naturligt ifall man träffar folk. Inbillar jag mig, för jag träffar inte folk så jag vet inte.

Kolla tjejer på bussen gör jag, men jag fantiserar inte ihop en strategi för att få dem i säng för som sagt, föreningslivet, jobbet whatever och interagera med folk, inte titta på folk är det som leder till relationer.
Citera
2024-11-06, 19:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CRANK-Gollum
Man kan fråga vem som helst om dem vill ha sex. Det ska bara tajmas rætt. Man kan inte fråga nær som helst.
Det finns massor av kvinnor som vill ha sex med mæn. Det ska bara førmedlas på det sættet som dem førvæntar sig.
Buss-tjejen skulle du ha gått av på samma station som och frågat om hennes nummer. Det hade ju varit en bra børjan.
Om du har bråttom ska du sikta på lite ældre damer. Frånskilda 2-barns mammor som vill ha kravløst sex.

Man måste sondera terrängen, ja.

Fråga nummer, ja, det hade jag gärna gjort. Men varför vänta tills hon stigit av?
Citera
2024-11-06, 19:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Jag har aldrig använt någon app eller liknande men har ändå haft och har ett högst aktivt sexliv. Det vanligaste scenariot är att man träffar en tjej som är kompis med någon man känner eller är kompis med någon kompis flickvän - och så säger det klick. Jag tror att för kvinnor så känns det bättre att möta en man i en socialt kontext då man är 'approved' så att säga av hennes omgivning. Det vill säga, dom tar för givet att i och med att hennes vänner känner till en så man därmed ingen knäppis eller loser som håller upp en fasad. Då ligger det närmare till hands för henne att släppa till.

Det andra scenariot är att man ses spontant på krogen och då är det mer instinktiva lustar som klickar.

Det är absolut sant det du skriver, men finns gott om killar som lyckats utan att träffa någon/några genom en gemensam.
Jag vill inte dö utan att ha lyckats med det jag också, även om jag accepterar att det kanske blir så.

Lyckas jag inte med det och dör sen, ja då får det bli så.
Citera
2024-11-06, 19:15
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpringPundare
Att du vill leva som på medeltiden betyder inte att tiden har stannat sen dess. Ingen tjej vill att du raggar på henne på bussen

Jo tjejer vill visst bli raggade på bussen. De vill dock inte att fel kille ska ragga på dem på bussen.

Har du ett scenario där tjejen sitter på bussen och i hennes ögon den perfekta mannan flörtar med henne på bussen, sätter sig närmare och byter några ord med henne på ett flörtigt vis och sen lämnar över en lapp med sitt telefonnummer till henne innan han går av så kommer hon direkt ringa sin bästa vän och vara superglad. Vännen kommer svara med, "åhh, varför händer inte sånt mig".

Är det däremot en man som hon inte är intresserad av som gör på exakt samma sätt så är han istället allt från ett äckligt creep till en förmodad våldtäktsman. När hon ringer sin kompis och berättar om den vidriga mannen så svarar kompisen med att hon skulle sparkat honom i pungen och sen polisanmält honom för att han är så vidrig.
Citera
2024-11-06, 19:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos

Ändrade rubriken. Bra att du sa till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in