Jag vill inte vara en sexköpare, så det går bort.
De flesta säger "allt du behöver göra är att prata med henne och visa mer intresse för henne som person, än "that area".
De få gånger jag lyckades, och de gångerna är försvinnande få, så var det faktiskt genom att göra så.
"Grejen" är väl mest att 99% av de jag fick ligga med, de träffade jag på konstgjord väg. Genom internet och appar. Det gick inte för 50 år sen, men folk pippade som kaniner ändå.
Så, eftersom man har alltid kunnat göra det, långt före internet och mobiler existerade, så känner jag också att jag skulle vilja slippa nästan lite den konstgjorda, digitala lösningen.
Satt på bussen häromdagen och såg en jättefin yngre kvinna som såg ut att vara 25-30. Tyvärr hände det som alltid händer. Gick bara förbi och satt tyst flera säten längre bak.
Trist, tänkte jag och ångrade mig efteråt. Massor av extremt elaka, översittande svin till killar/män har tjejer i tid och otid. Inte jag.
Har mina brister, men tror ändå jag är aningen mer respektfull än vad bra många andra är.
Är det dödsdömt år 2024 att vara trevlig om man vill ha lite okomplicerat sex?
Ni som spelar "dagspelet", vad hade ni gjort där och då, på bussen? Om ni hade funnit henne attraktiv.
Förväntar mig inte att hitta den heliga graalen, men tänker att det ändå kan vara värt ett försök!
Så, nu har tråden en mycket bättre rubrik!