Citat:
Ursprungligen postat av
Venator
Intressant ny funktion! Jag använder Favoriter mycket för att ha koll på vad som händer i de trådar jag prenumererar på så det hade varit väldigt värdefullt att kunna ställa in så att det är ämneslistan som kommer direkt när man klickar Favoriter. Eller allra helst om det det blev default när ni utvärderat. Ser fram emot fler kommentarer från andra användare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Limma skinkbit
Okej... Jag var nära att rapportera en bugg för jag fattade ingenting först. Klickar på FAVORITER och förväntar mig att se de trådar jag prenumererar på men möts av en salig blandning av jag vet inte vad (heta ämnen tydligen)...
Citat:
Ursprungligen postat av
DoktorNo
Var tog de trådar jag prenumererar på vägen?
Nu ser jag i stort sett samma trådar under "favoriter" som jag ser i "nya inlägg".
Eftersom det är flera helt nya funktioner som lagts till, så innebär detta att Favoriter ser annorlunda ut mot innan. Vissa kommer föredra denna version, och vissa kommer säkert föredra att ha det så som det såg ut innan. Det viktiga här är att medlemmarna själva kan välja detta.
Så testa gärna de nya funktionerna. Kom med feedback. När det gått några dagar, så kommer vi börja titta på vilka funktioner som behöver fixas.
admin