Citat:
Ursprungligen postat av
67arigGubbe
Hej!
Jag, pensionär 60+ härlig vårdad man social utåtriktad och väldigt charmig.
Jag bor i en villa och har en grannfamilj över häcken.. De har en pool (mindre än min) där deras ljuvliga dotter varje sommar när den minsta solstrålen skiner så ligger hon där i sin stringbikini och luftar stjärten i de blå.
Det en är fantastisk blick och jag drömmer on att älska med hennes härliga rumpa.
Nu har jag tagit mod och vi har haft härliga dialoger (vänskapligt) jag som charmör gör det tydligt att jag flörtar. Hon sa igår ”Jag skulle så gärna vilja prova din pool i sommar” vilket va en njutning för mig att höra.
Hon är 17 och jag 60+..
Hur fasiken går jag tillväga nu?
Tänk om hon bara vill prova min pool o sommar och inget mer? Men att jag ändå råkar ta för mig av puddingen lite för mycket och det går snett.
Min önskas är förstås att få älska med hennes underbart vackra rumpa i timmar, så ni är hjärtligt välkomna att slänga alla möjliga tips till mig for att jag ska lyckas.
Men tipsen ska ju självklart inte va olagliga likt att jag ska tvinga mig på henne utan jag vill helt enkelt förföra henne för att ge henne sitt livs bästa dag någonsin.
Håller med någon annan att du ska köpa massvis av smycken samt ge föräldrarna värdecheck på att köpa en egen stor, fin pool där hon kan vaska baken. Självklart kommer det inte ge dig större chans att knulla tjejens röv - hon tycker du är en äcklig gammal stolle och hon har 100% rätt - men det är du ändå skyldig henne efter att du över huvud taget kommit på tanken att du skulle försöka ligga med hennes 17 somrar gamla röv när du själv numera ejakulerar damm och död.
Smyckena kommer hon antagligen sälja för att slippa påminnas om dina snuskiga, torra gubbhänder om hon skulle se dem, och sen kan hon lägga pengarna på dyra underkläder att iföra sig när hon knullar en yngre man på en hög av pengar som hon fått av dig. Det skulle inte vara hennes bästa dag och vi behöver inte låtsas som att du skulle ge henne mer än mediokert sex som du inbillar dig skulle vara högst tillfredsställande för henne enbart för att det är en ljuv upplevelse för dig. Hon skulle gurgla av ångest medan du skulle kvittra av lycka till din dödsbädd, vilken kommer väldigt snart.