Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-04, 19:03
Medlem
Under 2017 intervjuades pedofilen och ökända barntraffickern Jeffrey Epstein av författaren Michael Wolff när han gjorde research för en bok.

Denna intervju har varit opublicerad för allmänheten framtills nu när Wolff nyligen spelade upp den i sin podcast.

Epstein säger bl.a att han var Donald Trumps närmaste vän i 10 år och att de brukade vara ute och ragga tillsammans. Han säger även att han lärde känna Donald Trump bättre än de flesta och trots att han var charmig och rolig att umgås med så var Epstein medveten om att Trump i grund och botten var en hjärtlös man som var oförmögen till vänlighet och godhet.

Citat:
Epstein painted a complicated portrait of Trump. He called him “charming,” and “always fun,” capable of extraordinary salesmanship, and suggested he was personally in favor of Trump’s policies on “the transgender stuff.” But he alleged Trump was a serial cheat in his marriages and loved to “f--- the wives of his best friends.”

He also claimed that while Trump has friends, he was at heart a friendless man incapable of kindness. And he alleged that Trump had undergone scalp reduction surgery for baldness and called himself “The Trumpster.”

Källa: https://www.thedailybeast.com/listen...losest-friend/

Jag antar att Trump-anhängare bara rycker på axlarna åt att världens mest ökända pedofil var bästa vän med Donald Trump i 10 år, men vad tycker ni andra?
Citera
2024-11-04, 19:14
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Hahahaha DTS-tölparna är nu så desperata och rädda att de även försöker med AI.

Trump kommer iofs visa dokumenten när han blir president och då kommer det försvinna många så kallade stjärnor och toppar inom eliten i US .

Påhittade åtal , 2 försök till mord , AI-förfalskade smutskastningar .. De har cirka 36 timmar att göra ett sista desperat försök . Oavsett kommer demokraterna starta ett världskrig.
Citera
2024-11-04, 19:15
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Märkligt att detta kommer nu...
Citera
2024-11-04, 19:17
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shunosoklat
Hahaha desperat försök till AI fake.

Dessutom finns det många knäppgökar som påstår att dom är vän med Trump, många önskar det!

Många av dessa "knäppgökar" poserar med Trump på flera bilder, har ett dokumenterat umgänge på över ett decennium och har uttalanden från Trump där han beskriver dem som fantastiska människor?

Nej just det.
Citera
2024-11-04, 19:18
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Märkligt att detta kommer nu...

Näe .. Det är demokrater och rädda pedofiler så då ska man inte räkna med allt för smarta människor.. TS inräknad
Citera
2024-11-04, 19:34
Medlem
A-Good-Mans avatar
Man kan ju känna någon i hela sitt liv för att sedan inse att man inte alls kände personen så bra som man trodde. Så jag ger inte mycket för det där. Jag tror knappast Trump kände till Epsteins mörka sida.

Trump kan säkert hos vissa framstå som en kall och hjärtlös person men jag tror det är tack vare hans sätt att vara som han tagit sig dit han är idag.
Citera
2024-11-04, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vensterbliven
Under 2017 intervjuades pedofilen och ökända barntraffickern Jeffrey Epstein av författaren Michael Wolff när han gjorde research för en bok.

Denna intervju har varit opublicerad för allmänheten framtills nu när Wolff nyligen spelade upp den i sin podcast.

Epstein säger bl.a att han var Donald Trumps närmaste vän i 10 år och att de brukade vara ute och ragga tillsammans. Han säger även att han lärde känna Donald Trump bättre än de flesta och trots att han var charmig och rolig att umgås med så var Epstein medveten om att Trump i grund och botten var en hjärtlös man som var oförmögen till vänlighet och godhet.

Jag antar att Trump-anhängare bara rycker på axlarna åt att världens mest ökända pedofil var bästa vän med Donald Trump i 10 år, men vad tycker ni andra?
Vi får hoppas att Trump inte vinner så att sekretessen kring Epstein kommer hävas.
Citera
2024-11-04, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Good-Man
Man kan ju känna någon i hela sitt liv för att sedan inse att man inte alls kände personen så bra som man trodde. Så jag ger inte mycket för det där. Jag tror knappast Trump kände till Epsteins mörka sida.

Trump kan säkert hos vissa framstå som en kall och hjärtlös person men jag tror det är tack vare hans sätt att vara som han tagit sig dit han är idag.
Att han ärvde 100 miljoner kr, gjorde nog sitt till för hans framgång.
Citera
2024-11-04, 19:44
Medlem
A-Good-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Att han ärvde 100 miljoner kr, gjorde nog sitt till för hans framgång.
Absolut var det till stor hjälp också
Citera
2024-11-04, 19:45
Medlem
Donald Trump är en värre brottsling än Epstein.

Att en sittande president försöker avskaffa USA:s demokrati genom att vägra acceptera en valförlust är tusen gånger värre än att förgripa sig på minderåriga flickor.

Trump blir inte en sämre person för att han var vän med Epstein. Epstein blir en sämre person för att han var vän med Trump.
Citera
2024-11-04, 19:53
Medlem
AndersPersson99s avatar
Epstein tror jag inte var pedofil. Jag har för mig att hans brudar var tonåringar.
Citera
2024-11-04, 20:00
Medlem
Hela Trump-sidan inklusive Trump själv har så aggressivt attackerat Epstein och försökt beskylla vänsten för att ha nära kontakter med Epstein.

Detta tyder på att det bara var ett försök att flytta fokus bort från Trump - dvs ett försvar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in