Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-04, 16:29
Medlem
Beskriv analogue 3d:

ChatGPT sade:

Sökte på 2 webbplatser

Analogue 3D är en modern version av Nintendo 64, designad för att ge en autentisk retro-upplevelse på moderna TV-apparater. Den använder FPGA-teknik, vilket innebär att den återskapar den ursprungliga hårdvaran istället för att emulera den via mjukvara. Detta gör att Analogue 3D kan spela originalspel direkt från N64-kassetter, med låg latens och full kompatibilitet med hela spelbiblioteket.

Konsolen har fyra portar för N64-kontroller och stödjer även trådlösa Bluetooth-kontroller från 8BitDo. Den levererar spel i upp till 4K-upplösning, med specialanpassade "Original Display Modes" som återskapar känslan av att spela på en CRT-TV, komplett med detaljer som scanlines och skuggmönster. Denna teknik är särskilt användbar för att behålla den klassiska känslan hos N64-spel, som ofta var designade för att se bäst ut på äldre bildskärmar.

Förväntat pris för Analogue 3D är $249.99, och leverans är planerad till första kvartalet 2025.

--

N64 är min favoritkonsol genom tiderna (hej nostalgi) så detta är intressant för mig.

Tankar om denna kommande konsol?
Citera
2024-11-09, 08:48
Medlem
Va fan, flashback!

Ingen mer nostalgiker som vill uppleva tv-spels storhetstid med bästa Mario o Zelda-spelen..med mera!..med ny handkontroll o mkt bättre grafik?
Citera
2024-11-11, 12:37
Medlem
Nästa person som inte är jag o skriver här och jag är diktator här tror jag så bara positiva svar nu grabbar. Ni är väl snälla gossar med hög moral och gudsfryktan.

Buy this our Jesus will mörda dig.

Skriv bara positiva svar annar läs ovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in