Om han bröt mot reglerna om väjningsplikt/körde mot rött/körde elsparkcykel i full fart på övergångsställe, så ligger "vårdslöshet i trafik" nära till hands.
Mer sannolikt att han kört vårdslöst, har märkt att det är en trend i alla fall i GBG. Borås ligger väll ett stenkast ifrån? För någon vecka sedan var det ett gäng som gjorde donuts, de hade lagt last pallar på bakhjulet precis vid en utfart här i GBG mirakel att de inte krocka med 1. varandra 2. En lastbil. De fjantar sig i centrum också och kör på ett hjul, susar förbi pensionärer med dålig hörsel och gapar fula ord för att dessa inte flyttar på sig.
Senast redigerad av sweetcrypto 2024-11-04 kl. 16:08.
Olovlig körning kanske? Väldigt många elsparkcyklar har mer effekt än 250W och kan då klassas som fordon som kräver körkort. Det tänker inte särskilt många på förrän olyckan är framme. Sett skitungar susa fram i 50 km/h på fatbikes som om det vore en leksaker.
Min tanke är att
Det finns skumma individer i Brämhult - droger och skit.
Var väll en tonåring som fick sin moppe tagen i beslag för inte så länge sedan , kan det vara denne ???
Min tanke är att
Det finns skumma individer i Brämhult - droger och skit.
Var väll en tonåring som fick sin moppe tagen i beslag för inte så länge sedan , kan det vara denne ???
drog relaterat tror jag
Snälla du.. kan du ge fan i Borås-trådarna.. Du bidrar inte med ett enda matnyttigt ord. Hade du hört att någon fes högt på Borås Resecentrum så hade du kastat dig över tangenterna och skrivit om att det kaaaanske kan vara ett slappt rövhål för att personen .."smugglat knark i röven, och på tal om röv så gillade ju grekerna det och di*man är ju grek så den fisen kanske pekar mot att han har något att göra med detta också, så fånga fisaren så kommer knarket ta slut i Borås......."
Allt hör inte ihop. Nästan INGET matchar din fantasi. Så snälla, sluta pajja trådarna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!