Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-02, 14:51
Medlem
Hur ofta anvnder ni er av frasen - vi ser vart det leder? Och i vilka sammanhang sger ni det? Gr ni det fr att ni fr att ni inte vill inleda ngot, men kpa tid till att ha umgnge med personen fr andra behov tex sex och sllskap i vntan p annat?
Citera
2024-11-02, 14:54
Medlem
humanits avatar
Brjan p varje relation har ocks sina slut. Om brjan r vrd slutet eller om slutet blir vrd brdan terstr alltid att se.
Citera
2024-11-02, 15:02
Medlem
Dagligen, i alla sammanhang. Jag r vlknt hoppls stt frska styra upp vad som helst med!

Jag gillar bara inte ha saker spikade.
Citera
2024-11-02, 18:08
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarve
Hur ofta anvnder ni er av frasen - vi ser vart det leder? Och i vilka sammanhang sger ni det? Gr ni det fr att ni fr att ni inte vill inleda ngot, men kpa tid till att ha umgnge med personen fr andra behov tex sex och sllskap i vntan p annat?
Aldrig.

Dremot kan jag ju d och d lugna med ngon som vill att det ska g framt i ngot raskare tempo. Detta grs inte med generella termer utan jag talar till henne kring hennes specifika situation och hennes frvntningar och nskningar.

Vanligen behver detta dock inte tas upp utan jag tydliggr frn brjan vad jag avser med relationens frsta period och nr den kommer att bli till en djupare och starkare dito.
Citera
2024-11-02, 22:02
Medlem
Har aldrig behvt sga det men skulle jag gra det till en tjej s skulle de vara fr att lugna henne de runt om. Men i sjlva verket vill jag bara ha henne en stund framver fr att sen hitta ngot bttre. Lite luddig mening som jag tror vissa anvnder sig av fr att f doppa
Citera
2024-11-02, 22:02
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

Skriver man s, s insinuerar man ligga.
Citera
2024-11-02, 22:15
Medlem
Anvnder nr det r ngot man inte vill stressa, men inte r supertaggad p heller
Citera
2024-11-03, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
Har aldrig behvt sga det men skulle jag gra det till en tjej s skulle de vara fr att lugna henne de runt om. Men i sjlva verket vill jag bara ha henne en stund framver fr att sen hitta ngot bttre. Lite luddig mening som jag tror vissa anvnder sig av fr att f doppa

Fr man dligt samvete ver det att hon vill mer men du vill bara ligga?
Citera
2024-11-03, 15:09
Medlem
Incendios avatar
Aldrig.
Och det r du som bestmmer om du vill acceptera sdana lsa "lften". Jag hade inte gjort det.
Citera
2024-11-03, 20:35
Medlem
Citat:
Fr man dligt samvete ver det att hon vill mer men du vill bara ligga?

Man fr bara dligt samvete om man bryr sig om den andra, s bryr du dig om henne tycker om henne en del, kanske! Annars r de bara skita i samvetet. Du ska bara tnka p dig sjlv. Som alla andra gr typ s lser det sig. S nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in