Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-02, 12:52
Avstängd
servicedeskgirls avatar
Hur hjälper jag min vän som vill ha detta postat?

Hur hjälper man henne mot det maktmissbruk hon utsätts för?

Nedan är hennes text :
här kommer min alldeles egenberättade life story om korruption och nästan olagliga metoder mot mej från samhällets sida som du postar åt mej min 3e enda vän
Från en persian beuty princess som ni skulle gå över era fruars lik för att få gifta er med,
Jag hittar inte på nåt utan försökt få med allt för att ni ska se och hjälpa mej hur staten är korrumperad och slår mot dom små.
När jag fyllde 21 år så släppte mitt LVU automatiskt äntligen. Jag var inte gravid då utan hade använt det som hot mot SiS Brättegården. Men struntdesamma det tillhör inte vad som hände sen.
Jag fick flytta till en lägenhet där det längst ner finns personal efter 2 månader med LPT direkt eftter LVU. Allt funkade bra , ja fick jobba på myrorna och vi gjorde massa roliga saker på helgen. Ja fick en bästa kompis som granne. Hon och jag var på stan och fikade. Och på biblioteket.

efter 3 månader kom brev att min riktiga morfar som föddes i Teheran i Iran dött. Han bodde i annnan del av sverige ohc hade företag oxå ehumm Jag kände inte han alls men jag var ända släkting. Så efter skitlång tid efter 7 månader fick jag arv. Dom hade sålt hans hus och bil så jag fick efter att ha skickat in papper (nu skriver jag cirka) 1.33 miljoner kronor på mitt Nordea-konto.
Jag hade bankid och loggade in och såg pengarna. dom skapade ett servicekonto.
Dagen efter tog jag och min kompis bussen till net on net och jag köpte en ipad pro för (cirka) 14000 kroner.

Jag var glad och vi åt och ja bjöd henne men vi hade inget legg så vi fick inte köpa vin till maten.Jag kände mej förnedrad. Så medans kompis väntade så tog jag bussen till min lägenhet och hämtade mitt pass(som jag nu är ifråntagen det kommer längre ner).
Efter kanske 1 timme var jag tillbaka och min kompis väntade. ja visade mitt pass och villde ha rött vin. Hon som jobbade där tog mitt pass och gick iväg ( det får dom inte ) och då kom en gubbe tillbaka med passet och sa att dom ändå inte vil servera mej vin. Dom sa att det inte känns rätt och att dom får neka vem dom vill utan att säga varför.
Detta ät nummer 1 av fel. Dom får inte neka den som har rätt att dricka alkhol jag var en fucking vuxen kvinna!!!
Vi åkte buss inåt stan lessna och gick till systembolaget men medans vi gick där kom personal och sa att vi är inte välkomna, jag visade mitt pass men det hjälpte inte. Dom ringde personal . detta är korruption nummer 2. VI har sekretess . Personalen på systembolag får inte veta vart vi bor och får inte ringa personal. Hur dom äns visste vart vi bor fattar jag inte.

Korruption 3 : personalen tog min ipad och vi åkte och bytte den till en för (cirka) 4500 kro. Jag ville ha den den jag köpte först men var så lessen så bytte den. Den var inte öppnad som tur var.
En kille eller man skickade blommor med bud. Han har kontaktförbud då han våldtog mig på permis från Sis. Men jag kände att jag vill dela mitt liv med han även fast han e äldre nu när allt är över. Jag är en vuxen kvinna och vi prata på telefon om att dela vårt liv å att ja flyttar in i hans hus där han bor med sin fru som ska skiljas från om ja delar mitt liv och all min kärlek med honom.Och jag ska bli med barn. och vi hade typ telefon-sex.
Så vi valde delad ekonomi. På kvällen loggade ja in på nordea men det gick inte sätta in tilll honom utan kom ett fel.
Personalen ringde polisen nästa morgon och jag blev typ förhörd hemma om att jag ringt till denna mannen . Fast det var han som ringde mej. Eller nej jag ringde men han skickade blommor.
Jag lovade attt aldrig mera ha kontakt och polisen var mycket snäll då jag inte är brottslig.
Sen tog jag bussen med min kompis som skulle till vårdcentalen med personal. Jag gick av eller sprang av och personalen ringde och ringde å undrade varför jag hoppade av själv och inte följde med dom till vårdcentalen som som jag sagt eftersom vi skulle äta macdonalds efteråt.
Så jag gick in på nordeas kontor och fick vänta aslänge på en kärring.
Jag visa mitt pass och sa att jag skulle sätta över 1.33 miljoner kronor till hans konto i en nannan bank som heter Marginalen.
Hon sa att det inte går. Men jag sa att det visst går. Nu kom en gubbe igen (samma som på resturangen så skickar dom fram en jävla gubbe).
Vi gikc in på hans kontor och han kollade mitt konto och sa hur mycket det finns på en servicekonto där.Cirka 1.33 miljoner jaoooo det stämmer sa han. Han sa det går asso tekniskt men att han måste veta mera så jag gick väldigt lessen. Ute på gatan kom han ifatt och sa att jag kommer få skuts hem. Det regnade så jag sa OK. Så ja följde med och fick en kexchoklad på hans kontor och vi pratade om mina intressen för fotografi. Han var snäll även fast jagvar lessen på han.
Sen kom en personal och vi åkte hem, Jag var då helt knäckt då samhället och banken inte behandlar en vuxen kvinna som en vuxen kvinna utan utsätter mej för korruption.
Sen hände samma sak nästa som morrgon som sist. Jag skulle ta 7.48-bussen till myrorna men polisen och min gamla soc kom och sa att det är ledigt idag. Dom ljög för att jag VET att myrorna hade öppet eftrersom min bästa vänninna messa å undrade varför jag är ledig men inte hon.
Dom frågade ut mej och dom sa att pengarna är skyddade nu och att socialnämnden, sjukvårdne och överförmyndar nämnden snabbt bestämt att jag ska få förvaltare.
Det står psykisk störning. Ja SANT. Det STÅR SÅ, Så lessen.
när alla åkt hade ja o en personal mys-stund å vi hyrde en film på sfa antime som heter frozen 2. Och jag tröstades även fast jag grät.
Så nu har jag inget bankid, inget pass, inga pengar och en förvaltare bestämmer allt.
Jag har ingen telefon heller eller jag har en skit telefon som heter Doro och inte är en iphone. Denna mannen jag själv som myndig vuxen kvinna vill ha kontakt med går inte ringa från denna. Det tutar upptaget till nästan alla.
Så pgadeetta vill ja inte jobba kvar på myrorna men blev tvingad ändå till det. och sitter 4 timmar varenda jävla dag med gamla böcker å skit.
Så mitt liv som nyss lekte och jag köpte padda. vi åt ute och jag bjöd min kompis har nu bytts ut mot depresssioner och bara grått allting.
Så samhället har fått mig att tappa livslust helt.Jag får inte gå ut själv utan de enda är 7.48-bussen och 12.30-bussen tebax hem från min jobb.Dom säger bussen är trygg men inte annars dee trygt ute.

Så ja vill inte skriva vilken kommun det är efrersom jag skrivit om detta på insta och hängde ut förvaltaren. Då har dom stängt mitt insta som hade 44 följare, Allt är borta jag kan inte logga in för dom har stängt av mitt konto så då googla jag anonynt forum om statens korruption och om att skaffa barn och skapade konto för att få ut vad som hänt mig. Jag saknar anhöriga och är helt själv. Typ alltid ensam och vill ha en kille. Kan en kille hjälp mig ur detta? Jag har rätt att gifta eller kan förvaltaren stoppa det????
Nu har jag inte paddan bara denna dator en chromebook som inte går att längre att dejta me.
Alla mina fina morgonfoton på insta från ån i soluppgågnen är borta. ALLT. Förvaltaren skapa nytt google konto som denna Chromebook har.
Hjälp en kvinna mot Statens korruption tack snälla.
Så som jag skrrev i början så hade jag ju sagt att jag var gravid men jag va rinte det men nu känner jag mig redo. Så jag tänker alla vakna timmar på att jag vill ha barn med en man. Men inte den mannen utan kanske en ny man. Men hur ska ja träffa en man då? Jag ser bra ut (persisk och modell eller föredetta, haha nej skoja inte modell kanske) och det är sorgligt jag skulle hellre va ful faktiskt eftersom jag ändå behandlas som skit av Staten och samhället. Det enda felet är jag är 151 centimeter lång, Det vill jag inte vara men annars hellre ful.
Skriver denna text med tårar.
Jag har precis fylllt 22 år och livet är över redan.
Det ända roliga är jag lär mej min hemspråk som e persiska frivlligt på kvällarna och det är gratis eller det fick jag
Allts dom jävla svinen byter ett LVU till LPT sen till LSS för att tjäna pengar på mig??
jag har en garderob med jättefina kläder, jättefina sommarklänningar. Jag kan passa in överallt jag kan gå med pumps och föra mig i fina sammanhang. jag hade lååååånga permisar på sis och var hos rika på fester i villor. men alltog slut när jag fick positivt på kokain då jag kom tillbaka och då fick jag ha LVU ända tills 21 år och mannen dömdes för våldtäkt men han kom ut sen och det var han som sa att han skulle skulje skilja sej.
jag har jättefina och dyra samlar gosedjur som förvaltaren fan inte kan ta ifrån mej. Jag köpte ett gosedjur för 499 i gamla stan i stockholm på resa där med henne , det var jättekul bästa dagen i mitt liv (1
och ifall nån inte tror så kan jag berätta att när man kommer tillbaka till Sis får man klä av sej helt naken. Det är sjukt. Korruption det också. Jag har fått dusha inför kärringar som står å glor och d finns ingen dush slang fördom tror jag kan hänga mig i den. Det vill jag oxå vittna även fast det va flera år sen.
1 : det är en nalle me stockholms-tröja ååååå så söt

Det är till stockholm jag ska flytta men HUR. Min man min älskade bor i Bromma. Han är 51 år men det gör inget när man e kär. Jag kan tänka mej att faktiskt döda hans fru. det har jag sagt och e förhörd om i onsdags. med läkare som var med samt förvaltaren, Soc och en så nu är det ingen fara eftersom jag ju skojade.

Slut
Sprid inte ut mitt text utanför detta forumet tack.
Min text skriven i google kontot kopierar ja nu och den får härmed Namnet "Statens korruption - Ett kvinnligt rop på frihet"
2024-11-02, 13:01
Avstängd
ItsWednesdays avatar
Titta här då, en fitta: (())
2024-11-02, 13:01
Medlem
Ok, tack för infon. Ja psykiskt sjuk är kanske inte helt fel
2024-11-02, 13:15
Medlem
franges avatar
Ok, då vet vi. Och bilen går bra?
2024-11-02, 13:17
Medlem
Konstnarren5s avatar
Många mår dåligt. Och ännu fler är inkompetenta och eller saknar empati. Sen har vi prinsessor, som TS och dennes vännina Mollgana, som matats med lögner från barnsben från män som vill inget annat än att knulla dem. Psykisk sjukdom kommer sen som ett brev på posten.
2024-11-02, 13:17
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
......

Ja att du har smutsiga blatte-gener i dig märks mer än väl.
2024-11-02, 14:11
Medlem
Citat:
Hur hjälper jag min vän som vill ha detta postat?

Din wall of text gör att jag får citera från din TS då det annars blir för långt för att kunna svara på även om man försöker lägga din TS i en spoiler.

"Jag har ingen telefon heller eller jag har en skit telefon som heter Doro och inte är en iphone. Denna mannen jag själv som myndig vuxen kvinna vill ha kontakt med går inte ringa från denna. Det tutar upptaget till nästan alla."

Konstigt att din "väns" telefon inte fungerar. Min morsa har en sådan mobil och den fungerar utmärkt till att ringa till vem hon vill.

"Allts dom jävla svinen byter ett LVU till LPT sen till LSS för att tjäna pengar på mig??"

Och LSS är ingen tvångslag så vad är det din "vän" svamlar om. Förvaltare har inget med LSS att göra.

"Jag skulle ta 7.48-bussen till myrorna men polisen och min gamla soc kom och sa att det är ledigt idag."
Absolut trovärdigt. Polisen brukar göra så. Punktmarkera psykfall, eller inte.

"Jag får inte gå ut själv utan de enda är 7.48-bussen och 12.30-bussen tebax hem från min jobb.Dom säger bussen är trygg men inte annars dee trygt ute."

Men din vän är ju under LSS och inte längre LPT och då kan ingen bestämma vilka bussar din "vän" tar. Inte ens hennes förvaltare.

Din "vän" hör definitivt hemma på psyket.
2024-11-02, 14:17
Avstängd
servicedeskgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsa.Andersson
Din wall of text gör att jag får citera från din TS då det annars blir för långt för att kunna svara på även om man försöker lägga din TS i en spoiler.

"Jag har ingen telefon heller eller jag har en skit telefon som heter Doro och inte är en iphone. Denna mannen jag själv som myndig vuxen kvinna vill ha kontakt med går inte ringa från denna. Det tutar upptaget till nästan alla."

Konstigt att din "väns" telefon inte fungerar. Min morsa har en sådan mobil och den fungerar utmärkt till att ringa till vem hon vill.

"Allts dom jävla svinen byter ett LVU till LPT sen till LSS för att tjäna pengar på mig??"

Och LSS är ingen tvångslag så vad är det din "vän" svamlar om. Förvaltare har inget med LSS att göra.

"Jag skulle ta 7.48-bussen till myrorna men polisen och min gamla soc kom och sa att det är ledigt idag."
Absolut trovärdigt. Polisen brukar göra så. Punktmarkera psykfall, eller inte.

"Jag får inte gå ut själv utan de enda är 7.48-bussen och 12.30-bussen tebax hem från min jobb.Dom säger bussen är trygg men inte annars dee trygt ute."

Men din vän är ju under LSS och inte längre LPT och då kan ingen bestämma vilka bussar din "vän" tar. Inte ens hennes förvaltare.

Din "vän" hör definitivt hemma på psyket.

wohahaha
Psyket? Skulle inte tro det va.

Gällande telefonen är det som en svag upptaget-ton på FLERA nummer som funkatt innan.

gällande bussen är det personalen som sagt detta med tiderna eftersom dom säger att hon utsätter sej för fara och det är att slippa tvångsgrejer som ja , t ex LPT.
Alltså om det funkar blir det ju inget nytt LPT.
2024-11-02, 14:27
Medlem
Citat:
wohahaha
Psyket? Skulle inte tro det va.

Gällande telefonen är det som en svag upptaget-ton på FLERA nummer som funkatt innan.

gällande bussen är det personalen som sagt detta med tiderna eftersom dom säger att hon utsätter sej för fara och det är att slippa tvångsgrejer som ja , t ex LPT.
Alltså om det funkar blir det ju inget nytt LPT.

Hur ofta upplever du att det är en "svag upptaget-ton" när du ringer "FLERA nummer som funkatt innan"?
2024-11-02, 14:28
Avstängd
servicedeskgirls avatar
nytt konto är under "review" på insta

där ska alla ansvariga hängas ut me namn & bild

3 sockärringar
minst fyra gubbsvin / läkare
en manlig och en kvinnlig polis som begått övervåld
personal på boende
personal på sis

Jag ska länka så fort kontot är godkänt och uthängningarna.

Det hjälper inte blocka en frihets-hjältinna
2024-11-02, 14:29
Avstängd
servicedeskgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsa.Andersson
Hur ofta upplever du att det är en "svag upptaget-ton" när du ringer "FLERA nummer som funkatt innan"?

Det är 4 nummer : 1 till mannen
2 till plast-moster (som är vidrig och ska hängas ut)
3 till en killkompis
4 till en kran

som när hon ringer det tuttar upptaget
Senast redigerad av servicedeskgirl 2024-11-02 kl. 14:33.
2024-11-02, 14:38
Medlem
Citat:
Det är 4 nummer : 1 till mannen
2 till plast-moster
3 till en killkompis
4 till en kran

som när hon ringer det tuttar upptaget

"det tutar upptaget till nästan alla" vad det som du skrev i din TS.
Så nu medger att dessa alla är alltså endast 4 personer.
Hens man, hens plast-moster, hens killkompis och hens kran har uppenbarligen blockerat hen och därför så får hen en upptaget ton när hen ringer. Så nu vet du vad det är som gäller kring den saken. Problem solved. Men du kan föra vidare uppgifterna till din "vän" också såklart.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in