Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-02, 10:42
Medlem
Jag har inom kort tid besökt två olika sjukhus på skilda platser i landet. Jag noterade att samtliga medarbetare på de olika sjukhusen hade namnskyltar med lgtbq regnbågsflagga som bakgrund.

Känns det inte förnedrande att jobba i en arbetsmiljö som är så hjärntvättad?
Citera
2024-11-02, 10:51
Medlem
blompissares avatar
Personer har en tendens att söka sig till sina likasinnade. Detta gäller oavsett arbetsplats eller sammanhang.
Citera
2024-11-02, 10:54
Medlem
Briasccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vexanol
Jag har inom kort tid besökt två olika sjukhus på skilda platser i landet. Jag noterade att samtliga medarbetare på de olika sjukhusen hade namnskyltar med lgtbq regnbågsflagga som bakgrund.

Gissar att det beror på dels vad man själv tycker, dels vad man anser om att jobba i politiskt styrda organisationer som offentlig sektor är. Antar att man tycker att det är okej, annars hade man väl sökt sig till det privata näringslivet.
Citera
2024-11-02, 10:55
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:

Det är deras lilla sätt att protestera mot muslimernas rabiata beteende, inte att de stödjer något annat.
Citera
2024-11-02, 11:09
Medlem
Citat:

Var det sjukhusens egna ”officiella” namnskyltar? För jävligt om personalen tvingas göra reklam för sexuella perversioner.
Citera
2024-11-02, 11:37
Medlem
Citat:

Det är naturligtvis inte förnedrande att jobba på sjukhus. Ett av våra viktigaste jobba. Är personalen tvingade att ha dessa namnskyltar så blir de däremot förnedrade av politikerna i regionen.
Citera
2024-11-02, 11:40
Avstängd
PalmeKillers avatar
Det är äckliga woke politiker som inför bög tramset inom sjukvården. Man bränner enroma pengar på ett hbtq certa sin vårdenhet.
Citera
2024-11-02, 12:59
Medlem
proconsuls avatar
Du menar att det är förnedrande att proklamera sexuellt likaställande? Det kanske skulle vara så för dig.
Många andra tycker dock att sexuella olikheter är helt ok och vill visa sitt stöd för dessa, ofta mobbade, grupper.
Citera
2024-11-02, 14:44
Medlem
Arbeta på sjukhus med att vårda folk i olika skeenden i livet om man gör det med hjärtat är bland det finaste man kan göra i mitt tycke.
Vad omgivningen och kollegor gör är väl inte din skam att bära så länge du inte gör något du tycker är förnedrande mot dig själv?
Citera
2024-11-02, 14:58
Medlem
Vilka sjukhus var det? Jag har varit inlagd på SUS Lund och där var inga pedofilskyltar men väl med namn och yrkestitel. Vad skulle vara förnedrande med att jobba på ett sjukhus?
Citera
2024-11-02, 20:47
Medlem
Nej, förutom hur arbetsmiljön ser ut så är det ett otroligt givande jobb. Man kan välja om man vill jobba för bemanningsföretag istället för regioner.
Citera
2024-11-02, 20:48
Medlem
BlubberingIdiots avatar
Ett jobb är ett jobb. Det är mer förnedrande att inte jobba.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in