Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-02, 01:51
Medlem
Salorms avatar
det är sån där klick öppning men jag får inte upp den, har låst/öppnat och försökt allt. Finns det någon manuell grej att göra för att få upp laddluckan på den? Jag kan köra på bensin, men då försvinner ju hela hybridkonceptet.
Citera
2024-11-02, 02:03
Medlem
kraftfoders avatar
Har du kollat instruktionsboken?
-Börja med den först.
Kontakta annars försäljaren.
Citera
2024-11-02, 07:42
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
det är sån där klick öppning men jag får inte upp den, har låst/öppnat och försökt allt. Finns det någon manuell grej att göra för att få upp laddluckan på den? Jag kan köra på bensin, men då försvinner ju hela hybridkonceptet.

Har för mig att det finns något som heter manual till bilen och finns det ingen info då så tar man bilen till mercedesverkstaden som löser problemet. Antingen säger de hur du ska göra eller reparerar felet som är trasigt.

Vi här på FB kan komma med glada hejarop och goda idéer men inte något exakt svar.
Citera
2024-11-02, 21:33
Medlem
Salorms avatar
2 fantastiska svar, givetvis har jag kollat upp det i instruktionsboken, även googlat och kollat på videor hur man kan öppna luckan manuellt, men det finns ingen manuell grej till mercan.. Tänkte att någon annan har varit med om något liknande på sin hybrid, men om inte så får jag helt enkelt lämna in den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in