Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-01, 20:20
Medlem
dryslians avatar
Tjena är en kille som vill köra en kur med DIANABOL 10MG.. tränat vanligt i flera år men vill nu ha lite extra i stryka o massa så sätt då ja känner att ja kan behöva en boost.

testat testo för massa år sedan men är psykiskt fucked med att ta sprutor o spruta fel osv så vill helst inte ta sprutor mer känns lättare med oralt
..

kommer säkert få massa "läs på mer" "idiot" Du kan ingenting" svar här men jag testar frågorna är enkelt men endå kanske nåt ja kunde läsa till mig men är lite trögfattat på sättet andra skriver ibland så ställer frågorna enkelt här o hoppas jag får svar jag faktiskt förstår mig på

1. tanken är at ta 10mg/dag för att köra en relativ enkel kur samt endå se lite resultat men samtidigt börja försiktigt för o se hur allt påverkar mig..

DIANABOL 10MG från kaptenen är det som gäller
än så länge känns det inte komplicerat.. beställer detta o börjar ta 10 mg per dag som jag förstår det.

2. behöver jag köpa nolva ? tar ja detta vid känningar endast eller under /efter kuren?

3. många snackar om att man tappar resultaten helt efter kuren om man inte kör på bra med pct efter osv vilket pct upplägg är bra o köra efter kur för att endå behålla lite grann o inte hamna på ruta 1 helt o hållet .. man vill ju endå hålla motivationen uppe så sätt ni förstår

4. när börja jag öka dosen om alt funkar bra?
tackar för svar
Citera
2024-11-01, 20:31
Medlem
Man kör inte oral only kur. Efter du slutat ta ryssorna så kommer du tappa allting och det är ingenting du kan göra åt saken, oavsett pct, diet och träning, eftersom allt är vatten!

Du behöver ett rejält upplägg inom kost och träning istället för att trycka i dig ryssar.

Lycka till

Z
Citera
2024-11-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dryslian
Tjena är en kille som vill köra en kur med DIANABOL 10MG.. tränat vanligt i flera år men vill nu ha lite extra i stryka o massa så sätt då ja känner att ja kan behöva en boost.

testat testo för massa år sedan men är psykiskt fucked med att ta sprutor o spruta fel osv så vill helst inte ta sprutor mer känns lättare med oralt
..

kommer säkert få massa "läs på mer" "idiot" Du kan ingenting" svar här men jag testar frågorna är enkelt men endå kanske nåt ja kunde läsa till mig men är lite trögfattat på sättet andra skriver ibland så ställer frågorna enkelt här o hoppas jag får svar jag faktiskt förstår mig på

1. tanken är at ta 10mg/dag för att köra en relativ enkel kur samt endå se lite resultat men samtidigt börja försiktigt för o se hur allt påverkar mig..

DIANABOL 10MG från kaptenen är det som gäller
än så länge känns det inte komplicerat.. beställer detta o börjar ta 10 mg per dag som jag förstår det.

2. behöver jag köpa nolva ? tar ja detta vid känningar endast eller under /efter kuren?

3. många snackar om att man tappar resultaten helt efter kuren om man inte kör på bra med pct efter osv vilket pct upplägg är bra o köra efter kur för att endå behålla lite grann o inte hamna på ruta 1 helt o hållet .. man vill ju endå hålla motivationen uppe så sätt ni förstår

4. när börja jag öka dosen om alt funkar bra?
tackar för svar

Varför kör du inte bara typ test eller HGH eller tren? Ät bra, lyft tungt och ta tren eller testo.
Citera
2024-11-01, 23:06
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Varför kör du inte bara typ test eller HGH eller tren? Ät bra, lyft tungt och ta tren eller testo.

blivit lite nojjig med sprutor o ser det som ett hinder även om man vet att det nog är det bästa..
tankarna spökar mycket mer när det kommer till det än att sväja något.
rädd att sticka fel.. ex nån ven, infektion, kärl eller va mer som finns men känns ju dåligt nu när folk skriver att nåt enbart oralt är totalt onödigt att köra samt att resultaten blir ruta 1 efter avslutad kur liksom ;/ finns det verkligen ingenting som är helt okej endå inte så att jag vill bli bodybuilder utan bara känna mig starkare samt se lite resultat behöver inte vara värsta resultaten bara man ser någorlunda samt inte tappa 100 procent av skiten när man slutar
Citera
2024-11-01, 23:10
Medlem
dryslians avatar
läste en annan tråd där en kille körde

Oral Turinabol (Axio): 40 mg
Längd: 40 dagar

PCT: Nolvadex 30 dagar med frontning dag 1. (Tot. 875mg)

Dag 1: 150 mg
Dag 2-30: 25 mg
verkar fått bra feedback

men va tror ni om detta är det samma skit? onödigt? tappar allt när man slutar ?
Citera
2024-11-01, 23:25
Medlem
Citat:
blivit lite nojjig med sprutor o ser det som ett hinder även om man vet att det nog är det bästa..
tankarna spökar mycket mer när det kommer till det än att sväja något.
rädd att sticka fel.. ex nån ven, infektion, kärl eller va mer som finns men känns ju dåligt nu när folk skriver att nåt enbart oralt är totalt onödigt att köra samt att resultaten blir ruta 1 efter avslutad kur liksom ;/ finns det verkligen ingenting som är helt okej endå inte så att jag vill bli bodybuilder utan bara känna mig starkare samt se lite resultat behöver inte vara värsta resultaten bara man ser någorlunda samt inte tappa 100 procent av skiten när man slutar

Ja alltså jag har aldrig gått på steroider. En gång i mitt liv så fick jag en ampull med testo injecerat. Då fick jag svart på vitt hur det känns med en testo boost. Vad detta gjorde var att bekräfta för mig att det finns många naturliga sätt att öka sin testosteron produktion. Givetvis kommer steorider, HGH, tren etc ge snabbare resultat. Men att naturligt höja din tesoproduktion är ju i särklass det bästa, sett ur ett hälsoperspektiv. Alltså:
Vill du ha mycket resultat på så kort tid som möjligt så är min metod inget för dig.
Vill du vara hälsosam och undvika riskerna som kommer med att injecera tvivelaktiga substanser in i blodet så är min metod något för dig.

Nu vet jag inget om din ålder, diet eller livsstil. Detta hade hjälpt mig väldigt mycket. Men generellt så tänk att en bra, testo positiv diet och livstil samt naturliga kosttillskott kan enligt min erfarenhet göra en likvärdig skillnad som en spruta testo i skinkan, förutsatt att du har hälsan i perspektiv. Givetvis kommer du få bättre och snabbare resultat av testo tillskott men med riskerna inblandade så hade jag inte riskerat det, om jag inte har medicinsk utbildning eller tillgång till privat läkare som sköter allt åt mig.

Ålder är relevant i sammanhanget. Är du 45+ så kan du absolut köra på med extra testo eller liknande. Är du under 45 så hade jag inte rekommenderat det förutom i undantagsfall, men i sådana fall kan en läkare skriva ut riktiga grejer till dig.

Beskriv kortfattat din ålder, livsstil, diet etc så kanske jag kan hjälpa dig.
Citera
2024-11-02, 14:47
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Jag antar att du ljuger om att ha kurat innan. Nålrädslan försvinner snabbt för de allra flesta. Visst, det är skakigt de första sticken men snart börjar man snarare se fram emot dem. Är det för att vi ska vara "snällare" mot ditt föreslagna upplägg? Och hade man injicerat testo innan hade man aldrig ens funderat på en dianabolkur på 10mg per dag.

Men det finns ingen väg runt problemet. Du kommer alltid nolla din naturliga produktion för en tid efter kuren, så det gäller att man under kuren bygger mer och kompenserar för den kommande nollningen. Om det nu ska vara värt det överhuvudtaget.

En kur med enbart orala är inte värt det. Visst många får bra resultat på sådana, men det är bara för att det är först då de äter och tränar på riktigt. Steroider är egentligen jäkligt sekundärt och gör ingen nytta överhuvudtaget om du inte sköter kost, sömn och träning. Vilket de flesta inte gör.

Kom igen för fan.

Citat:
Ja alltså jag har aldrig gått på steroider. En gång i mitt liv så fick jag en ampull med testo injecerat. Då fick jag svart på vitt hur det känns med en testo boost. Vad detta gjorde var att bekräfta för mig att det finns många naturliga sätt att öka sin testosteron produktion.

Du fick en ampull med testosteron injicerat och har därför upplevt effekten? Jaha och i vilket sammanhang då?

Gäsp.
Citera
2024-11-02, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall

Du fick en ampull med testosteron injicerat och har därför upplevt effekten? Jaha och i vilket sammanhang då?

Gäsp.

Ja alltså att jag får svart på vitt hur det faktiskt känns när du får en testoboost. Sammanhanget var att jag hade en vän som höll på mycket med steorider och testo etc och jag frågade om jag kunde få en shot testo i skinkan helt enkelt. Han ville antagligen även sälja på mig grejer då han sålde sånt också
Citera
2024-11-02, 16:08
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Jag antar att du ljuger om att ha kurat innan. Nålrädslan försvinner snabbt för de allra flesta. Visst, det är skakigt de första sticken men snart börjar man snarare se fram emot dem. Är det för att vi ska vara "snällare" mot ditt föreslagna upplägg? Och hade man injicerat testo innan hade man aldrig ens funderat på en dianabolkur på 10mg per dag.

Men det finns ingen väg runt problemet. Du kommer alltid nolla din naturliga produktion för en tid efter kuren, så det gäller att man under kuren bygger mer och kompenserar för den kommande nollningen. Om det nu ska vara värt det överhuvudtaget.

En kur med enbart orala är inte värt det. Visst många får bra resultat på sådana, men det är bara för att det är först då de äter och tränar på riktigt. Steroider är egentligen jäkligt sekundärt och gör ingen nytta överhuvudtaget om du inte sköter kost, sömn och träning. Vilket de flesta inte gör.

Kom igen för fan.

Gäsp.

varför ska jag ljuga ? är 32 idag och körde en kur när jag var 21 samt en när jag var 26 tyckte de va jobbigt med nålar bara haha.. plus dessa tider va jag inte som idag där jag försöker läsa o göra rätt för mig de va mer kör på den tiden .. fick bra resultat då men tror ja var väldigt orolig.. träffa ja rätt? va händer om ja träffar fel? körde ingen nolva eller nåt så med andra ord körde nog på fel sätt samt för länge(4 månader om inte mer) då brast det tillslut kan ha o göra med att ja den tiden även rökte mycket cannabis.. körde mestadels rumpa men en gång körde jag i axeln med aldrig igen i axeln hehe

Den riktiga anledningen är nog psykologiskt har på senaste år haft besvär med bröst smärtor som ja utredds för med det sagt ingen som helst problem med hjärtat .. de misstänkte stress ångest men jag misstänkte någon knut eller dylikt som höll sig kvar i ungefär 2-3 år sjukt hade senast ont för ca 3 månader sen o sedan dess mått bättre efter jag gjorde någon övning där jag kände att något inom mig på de stället knäcktes o mådde mycket bättre efter det..

i mitt huvud även om de är fel känns de "säkrare" o svälja nåt enkelt än att spruta in saker o ting på fel plats .. det är mina hjärnspöken sen vet jag att testo är renare o bättre överlag än orala saker som kan skapa andra problem för levern osv
Citera
2024-11-02, 16:14
Medlem
dryslians avatar
meeen tog mig samman igår och beställde Testo E o ska köra det så säkert som möjligt

beställde ENANTHATE 250MG/ML 1st
NOLVADEX 25MG 1st
3 ML PUMP - 10st antal 2 (så 20 st antar jag)
GRÖN NÅL - 20 st

kommer beställa mer av nåt om de behövs

vill börja milt

tänker inte köra in något innan jag har ett bra upplägg samt vet när ja ska ta saker o ting som novlan osv

min fråga är finns det något ja glömt köpa inför en kur som denna? förutom vad som står ovan?
vill helst börja med minsta doser om de går för o se att jag inte får nåt jävla bröst ont får jag det avbryter jag kuren ..går de framåt mår jag bra
Citera
2024-11-02, 16:15
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ja alltså jag har aldrig gått på steroider. En gång i mitt liv så fick jag en ampull med testo injecerat. Då fick jag svart på vitt hur det känns med en testo boost. Vad detta gjorde var att bekräfta för mig att det finns många naturliga sätt att öka sin testosteron produktion. Givetvis kommer steorider, HGH, tren etc ge snabbare resultat. Men att naturligt höja din tesoproduktion är ju i särklass det bästa, sett ur ett hälsoperspektiv. Alltså:
Vill du ha mycket resultat på så kort tid som möjligt så är min metod inget för dig.
Vill du vara hälsosam och undvika riskerna som kommer med att injecera tvivelaktiga substanser in i blodet så är min metod något för dig.

Nu vet jag inget om din ålder, diet eller livsstil. Detta hade hjälpt mig väldigt mycket. Men generellt så tänk att en bra, testo positiv diet och livstil samt naturliga kosttillskott kan enligt min erfarenhet göra en likvärdig skillnad som en spruta testo i skinkan, förutsatt att du har hälsan i perspektiv. Givetvis kommer du få bättre och snabbare resultat av testo tillskott men med riskerna inblandade så hade jag inte riskerat det, om jag inte har medicinsk utbildning eller tillgång till privat läkare som sköter allt åt mig.

Ålder är relevant i sammanhanget. Är du 45+ så kan du absolut köra på med extra testo eller liknande. Är du under 45 så hade jag inte rekommenderat det förutom i undantagsfall, men i sådana fall kan en läkare skriva ut riktiga grejer till dig.

Beskriv kortfattat din ålder, livsstil, diet etc så kanske jag kan hjälpa dig.

tackar kommer köra en kur på testo E .. men annars kan jag säga att jag tränat i flera år är 32 år samt 172 cm väger runt 76-77 just nu
Citera
2024-11-02, 17:23
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
meeen tog mig samman igår och beställde Testo E o ska köra det så säkert som möjligt

beställde ENANTHATE 250MG/ML 1st
NOLVADEX 25MG 1st
3 ML PUMP - 10st antal 2 (så 20 st antar jag)
GRÖN NÅL - 20 st

kommer beställa mer av nåt om de behövs

vill börja milt

tänker inte köra in något innan jag har ett bra upplägg samt vet när ja ska ta saker o ting som novlan osv

min fråga är finns det något ja glömt köpa inför en kur som denna? förutom vad som står ovan?
vill helst börja med minsta doser om de går för o se att jag inte får nåt jävla bröst ont får jag det avbryter jag kuren ..går de framåt mår jag bra

Du är rädd för sprutor men köpt gröna nålar? Gå in på https://kanyler.com/ och köp blå. Dessa använder du för att suga upp oljan. Och så köp gula för och injicera med. Och så ska du ha 1ml pumpar. Kan nästan lova att du inte kommer vara rädd och injicera om du gör så här.

Nolvadex kan du spola ner i toaletten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in