Citat:
Ursprungligen postat av
dryslian
blivit lite nojjig med sprutor o ser det som ett hinder även om man vet att det nog är det bästa..
tankarna spökar mycket mer när det kommer till det än att sväja något.
rädd att sticka fel.. ex nån ven, infektion, kärl eller va mer som finns men känns ju dåligt nu när folk skriver att nåt enbart oralt är totalt onödigt att köra samt att resultaten blir ruta 1 efter avslutad kur liksom ;/ finns det verkligen ingenting som är helt okej endå inte så att jag vill bli bodybuilder utan bara känna mig starkare samt se lite resultat behöver inte vara värsta resultaten bara man ser någorlunda samt inte tappa 100 procent av skiten när man slutar
Ja alltså jag har aldrig gått på steroider. En gång i mitt liv så fick jag en ampull med testo injecerat. Då fick jag svart på vitt hur det känns med en testo boost. Vad detta gjorde var att bekräfta för mig att det finns många naturliga sätt att öka sin testosteron produktion. Givetvis kommer steorider, HGH, tren etc ge snabbare resultat. Men att naturligt höja din tesoproduktion är ju i särklass det bästa, sett ur ett hälsoperspektiv. Alltså:
Vill du ha mycket resultat på så kort tid som möjligt så är min metod inget för dig.
Vill du vara hälsosam och undvika riskerna som kommer med att injecera tvivelaktiga substanser in i blodet så är min metod något för dig.
Nu vet jag inget om din ålder, diet eller livsstil. Detta hade hjälpt mig väldigt mycket. Men generellt så tänk att en bra, testo positiv diet och livstil samt naturliga kosttillskott kan enligt min erfarenhet göra en likvärdig skillnad som en spruta testo i skinkan, förutsatt att du har hälsan i perspektiv. Givetvis kommer du få bättre och snabbare resultat av testo tillskott men med riskerna inblandade så hade jag inte riskerat det, om jag inte har medicinsk utbildning eller tillgång till privat läkare som sköter allt åt mig.
Ålder är relevant i sammanhanget. Är du 45+ så kan du absolut köra på med extra testo eller liknande. Är du under 45 så hade jag inte rekommenderat det förutom i undantagsfall, men i sådana fall kan en läkare skriva ut riktiga grejer till dig.
Beskriv kortfattat din ålder, livsstil, diet etc så kanske jag kan hjälpa dig.