Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-10-31, 15:41
Bannlyst
Jag har en blodkuk/grower som det kallas och jag har skämts så mycket i mitt liv över det. Detta är enbart min egna syn på saken och inget någon har sagt. Har knullat över 150 kvinnor i mitt liv över hela jorden. Högkvalitativa kvinnor, skitsnygga, skitbra kropp. Ingen har sagt något.

Nu är detta kanske lite korkat eftersom min kuk ändå når respektabla 19.2cm när jag är som hårdast och 17.4 cm i omkrets när jag är som hårdast. Det är en respektabel jävla kuk asså. Kanske därför kvinnorna jag knullat inte brytt sig?

Men det är ju när den är slak som jag verkligen blir besviken på mig. Den är 2cm lång slak. Helt jävla patetiskt (det enda som räddar mig och får mig att bli glad i slutändan är just att den är väldigt stor hård). Vänta, trodde ni det va över? NEJ! Jag är 192cm lång också och har en simmarkropp…. FATTAR NI? När jag ställer mig naken framför spegeln, slak, så är jag fan otroligt jävla besviken. Den ser PYTTELITEN UT och min pung hänger nedanför. Jag är bredaxlad, magmuskler, biceps och sen så ser ja den slaka kuken. Ja blir på allvar nedstämd (sen blir ja glad när ja tänker på hur stor den är egentligen).

Efter en dag i kalsonger i byxan så är den 1/1.5cm lång.

Som sagt det enda som räddar mig är just att den är så stor egentligen.

Hur ser ni på saken?

Vad har ni hört?

Jag vill ha SANNINGEN, inga snälla skit grejer.

Egna erfarenheter?
Citera
2024-10-31, 16:00
Medlem
sommarlovs avatar
Jag levt många år men aldrig hört så dumt.
Det är klart att en penis ska vara ådrig, vad annars?
Hård som kruppstål och seg som läder, ådrig som en träskpadda.
Citera
2024-10-31, 16:04
Medlem
proconsuls avatar
Du får väl tala om för killarna i omklädningsrummet att den är större när det behövs.
Citera
2024-10-31, 16:04
Medlem
DieselnDusts avatar
Du borde fråga dom som du har legat med som har sett den lille växa till den store. Av dom får du sanningen 😉
Citera
2024-10-31, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Du borde fråga dom som du har legat med som har sett den lille växa till den store. Av dom får du sanningen 😉
Nej givetvis inte. Man kan inte ta allvar från sånt de kanske bara vill vara snälla.
Citera
2024-10-31, 16:07
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MichaelDesanta
Nej givetvis inte. Man kan inte ta allvar från sånt de kanske bara vill vara snälla.
Mm det har du nog rätt i 🤔
Citera
2024-10-31, 16:09
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Va?

Tre gamla användare som tramsar direkt. Ingen respekt för någonting.

Respekt för vad? Ditt dåliga självförtroende i bastun? Du har ju enligt dig själv aldrig fått några klagomål från kvinnor så vad är poängen här?
Citera
2024-10-31, 16:16
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Hur ser ni på saken?

Ja, vad ska vi säga. Det är nog helt enkelt rimligt att du går och skäms i badhuset.
Citera
2024-10-31, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Respekt för vad? Ditt dåliga självförtroende i bastun? Du har ju enligt dig själv aldrig fått några klagomål från kvinnor så vad är poängen här?
Man kan inte lita på de, de säger/inte säger saker för att vara snälla. Är själv sådan.

Men du tramsade och gör fortfarande det.
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Ja, vad ska vi säga. Det är nog helt enkelt rimligt att du går och skäms i badhuset.
Verkligen?
Citera
2024-10-31, 16:24
Medlem
kalkryggars avatar
Jag har aldrig hört termen "blodkuk" förut. Jag ser en bild framför mig på en kuk som är helt blå som ser ut som någon slags sprängfylld ballong.

Men som du beskriver det så sitter vi i ungefär samma båt. Jag når nästan men inte helt upp till din fulla storlek (vilket jag är glad över eftersom tjejer normalt redan tycker att min är för stor i över 80% av fallen).

Dock så ser vi annorlunda på livet under den tid kuken är *idle* så att säga. Min är också en pyttesnopp då för det mesta och jag tycker det är underbart skönt. Den tar en liten plats i kalsongen och rörelse blir lätt. När jag spelade fotboll så var det en kille som hade lite större snopp än vanligt. Han hade problem med att den slank ner längs benet när han spelade och jag undrade hur fan stor måste inte den vara vid full bånge. Det visade sig lustigt nog när vi talade om det och mätte på var sitt håll att min var aningen större än hans.

Så jag är superglad över den lilla rackaren i läget Idle. När den ska användas i kriget mot damen under täcket så blir den ståtligare än de flestas andra. Något tjejer gillar när det ska sugas, men när den ska in i röv och stjärt så kan det som sagt ibland grinas.

En tjej, som du utrycker det, av hög kvalitet. Riktigt snygg och sexig vilket av någon anledning gör det ännu skönare när man har kuken i henne kunde börja grina efter redan några minuter. När man undrar om man inte duger och hon inte är tillräckligt kåt så svarar hon att jo visst, men den är kanske lite för stor. Då önskar man att man låg mer på medel. För då skulle man kunna pumpa för glatta livet både fram och bak timme ut å timme in.

Du har inget att skämmas över. Du har bara bonus. Så släpp dina tramsiga tankar och lev livet med det du har. Du kan ju ändå inte ändra på något.
Citera
2024-10-31, 16:37
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Man kan inte lita på de, de säger/inte säger saker för att vara snälla. Är själv sådan.

Men du tramsade och gör fortfarande det.

Som jag ser det är det du som tramsar.
Citera
2024-10-31, 16:52
Medlem
Svavelbryggas avatar
Blodkuk låter som en riktigt otrevlig könssjukdom.

Jag minns att den manliga sköterskan som pratade snopp med oss i gymnasiet sa att det fanns såna här växare. Jag trodde faktiskt bara det var nåt han hittade på.

Men i alla fall, jag kan inte minnas någon med en riktigt liten snopp från alla duschar, så jag tänker att åtminstone jag inte tittat på dem. Onödig nojja, kom på något annat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in