2025-11-30, 20:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Rosberg har ju slagit både Hamilton och Schumacher i likvärdiga bilar.
Precis.

Hoppas att Max tar detta.
Citera
2025-12-02, 16:21
Medlem
guderis avatar
Lindblad till Racing Bull och Hadjar till Red Bull 2026 verkar det som. Hadjar kändes väl givet, men Lindblad redan nu förvånade mig lite. Jag gillar Hadjar men lite oroligt att sätta upp honom bredvid Max nu, hoppas han klarar det bättre än sina föregångare på den platsen.

Edit: länk

https://www.formula1.com/en/latest/article/hadjar-earns-red-bull-seat-for-2026-as-rookie-lindblad-joins-lawson-at.3agyavmwcP9LJkVkRXWSEb
Senast redigerad av guderi 2025-12-02 kl. 16:26.
Citera
2025-12-03, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Lindblad till Racing Bull och Hadjar till Red Bull 2026 verkar det som. Hadjar kändes väl givet, men Lindblad redan nu förvånade mig lite. Jag gillar Hadjar men lite oroligt att sätta upp honom bredvid Max nu, hoppas han klarar det bättre än sina föregångare på den platsen.

Edit: länk

https://www.formula1.com/en/latest/article/hadjar-earns-red-bull-seat-for-2026-as-rookie-lindblad-joins-lawson-at.3agyavmwcP9LJkVkRXWSEb
Vem skulle man ha i RB om inte Hadjar?
Att plocka in Lindblad med ett nytt reglemente är helt rätt. Man plockade in Max innan han ens hade körkort och han var faktiskt ingen höjdare de första säsongerna. Fördelen med RB är att de förare de tror på även får chansen att mogna.
Citera
2025-12-05, 18:37
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Vem skulle man ha i RB om inte Hadjar?
Att plocka in Lindblad med ett nytt reglemente är helt rätt. Man plockade in Max innan han ens hade körkort och han var faktiskt ingen höjdare de första säsongerna. Fördelen med RB är att de förare de tror på även får chansen att mogna.

Jag skrev ju att Hadjar i RB var given...
Jag anser väl att man hade kunna ge Tsunoda ett år till i Racing Bull och väntat med Lindblad.
Citera
2025-12-05, 20:22
Medlem
Citat:
Jag anser väl att man hade kunna ge Tsunoda ett år till i Racing Bull och väntat med Lindblad.

Tsunoda har ju kört några år nu och har inte visat sig vara mer än en medelmåtta. Tycker inte att han förtjänade en Red Bull. Till och med en snubbe som Lawson, som jag inte tycker verkar vara speciellt klipsk, har fler poäng i sitt debutår än vad Tsunoda haft under något av sina år i sporten.
Citera
2025-12-06, 11:02
Medlem
Citat:
Sorry. Vet inte hur jag tänkte.
Men RB har alltid låtit sina talanger mogna i tuff miljö. Max var ingen höjdare de första åren och det gick rätt bra för honom.
Med tanke på reglementet så anser jag att det är helt rätt.
Även Ferrari borde tänka om. In med Bearman och pilla in Dino i ett kundteam. Men jag misstänker att Hamilton har något i sitt kontrakt som gör det för dyrt att sparka.
Citera
2025-12-12, 21:43
Medlem
Generalanderssons avatar
Jag menar att Lando Norris är, utan tvekan, den sämsta världsmästaren som F1 har haft. Och enda skälet till att varför han blev WDC var för att Zak Brown & McLaren aktivt motarbetade Piastri under årets säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in