Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-20, 15:01
Medlem
Patrik sågs senast i Fiskeby som är ett industriområde lite utanför city, men annars vad jag vet ett lugnt område. Ingenting i media om detta försvinnande. Någon som vet något?

https://www.facebook.com/MPSweden/po...n__=%2CO%2CP-R
Citera
2024-10-20, 15:29
Medlem
Snops avatar
Fiskeby - järnvägsbro med gångbana över vattnet, vattenkraftverk med turbiner och strömt utlopp, intag för dricksvatten till staden. Många sätt att drunkna på där.
Citera
2024-10-20, 17:38
Medlem
ABBORREs avatar
Gissar att han ej går till kyrkan på Söndagar

https://www.missingpeople.se/efterlysningar/patrik-1/

Känslan säger att det inte ser så bra ut. 🙁
Citera
2024-10-20, 19:36
Medlem
StorKokoss avatar
Har man testat att ringa hans vänner och höra om de vet? Han alltså varit borta nästan två månader?
Citera
2024-10-23, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorKokos
Har man testat att ringa hans vänner och höra om de vet? Han alltså varit borta nästan två månader?

Just därför det känns lite konstigt att media inte fångat upp detta med tanke på hur länge han varit borta..
Citera
2024-10-23, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snop
Fiskeby - järnvägsbro med gångbana över vattnet, vattenkraftverk med turbiner och strömt utlopp, intag för dricksvatten till staden. Många sätt att drunkna på där.

Absolut, men heller inget område man är vid om man inte jobbar där? Konstigt att det inte snackas mer om hans försvinnande…
Citera
2024-10-26, 18:27
Medlem
Jag åkte natten till torsdagen 24/10 (ca 03:30) förbi OKQ8 på stockholmsvägen och där såg jag en kille som var så lik den på bilden, han hade typ lite varselkläder på sig, luva uppe och såg sliten ut som fan och tände en cigg.. Nu kanske de vara var lite lika, men kanske en ledtråd att det kan vara han som rör sig där på natten.
Citera
2024-10-29, 06:51
Medlem
Snops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterlandet1
Jag åkte natten till torsdagen 24/10 (ca 03:30) förbi OKQ8 på stockholmsvägen och där såg jag en kille som var så lik den på bilden, han hade typ lite varselkläder på sig, luva uppe och såg sliten ut som fan och tände en cigg.. Nu kanske de vara var lite lika, men kanske en ledtråd att det kan vara han som rör sig där på natten.

Så ser ju de flesta som bor i Haga ut så det är ju ett skapligt långskott 😬
Citera
2024-10-31, 12:44
Medlem
Hans bild ligger rätt tydligt på facebook, senaste post 11 oktober

Någon bakgrund kring killen? Ser lite luggad ut, kriminell eller bara funktionsvariation?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in