Citat:
Ursprungligen postat av
Bogandoff
Känner igen mig i det där. Många gånger har jag kommit på ett bättre svar senare när jag fått lite tid att resonera över situationen. I dagens tid så verkar alla vilja stämpla någon med en rad olika mentala sjukdomar men jag finner ingen mening i det. Du och jag är väl helt enkelt bara klumpiga i det sociala, speciellt när det går fort och man inte hinner tänka efter. Behöver ju inte vara psykstörd för det, även om man nu framstår som konstigt för att man inte riktigt hänger med tempot av en normal konversation.
Stämmer, men det är ändå jobbigt. Har förvisso de senaste 10 åren inte brytt mig så mycket, men ens avsaknad av vänner gör sig extra påmind när man precis börjat plugga igen och bor på ett campus bland uteslutande andra studenter. Man tänker att det då borde vara enklare att skaffa nya relationer, men på något sätt blir det nästan svårare. Eller så är det ett kvitto på att jag faktiskt är lite fucked up och bara inte har hittat resten av alla oönskade outcasts än, för gud ska veta att min klass är så "normie" det bara blir. 90% svenska tjejer i åldern 18-25, 8% svenska grabbar i åldern 18-25, 1% svensk grabb 30+

och så 1% invandrare. Rätt konstig fördelning sett till Sveriges demografi, men vissa program blir väl så.
Blev som ett jävla blogginlägg här, vilket inte riktigt var tanken. Skyller på en helt meningslös föreläsning som sög lite mycket must ur mig.