2024-10-13, 10:42
Medlem
Jagr själv i 30-årsåldern. Har precis gjort slut med tjejen och har skapat ett konto på en dejtingsite.

Till 90% av kvinnorna jag ser har detta ifyllt:
Barn: Har redan 👶

Jag förstår att dom flesta kvinnorna i 30-årsåldern har barn. Hur ser ni själva på, singelmän i denna ålder, på att dejta en 2-3 barnsmamma?

Varannan vecka/heltid

Eller ska man söka sig utomlands?
Citera
2024-10-13, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XN
Jagr själv i 30-årsåldern. Har precis gjort slut med tjejen och har skapat ett konto på en dejtingsite.

Jag förstår att dom flesta kvinnorna i 30-årsåldern har barn. Hur ser ni själva på, singelmän i denna ålder, på att dejta en 2-3 barnsmamma?

Varannan vecka/heltid

Dejta är en sak.

Men tro inte att de har låga krav bara för att de är singelmorsor.

De förväntar sig den perfekta mannen, trots att det enda de påstår sig erbjuda är att du kommer komma i andra hand till barnet.

Den enda kvinnan jag skulle kunna tänka mig att dejta som redan har barn är om hon verkligen är en 10/10. Då kan man kompromissa med vissa saker.

Men en medelmåtta till white trash, nej tack.
Bra för casual sex, inget mer.
Citera
2024-10-13, 10:46
Medlem
Varför inte? Du behöver inte bli en ny pappa och förmodligen är du inte en vettig pappa som saknar barn i 30-årsåldern. Barn är roligt försök leva lite istället för sura att 90% av kvinnorna har barn
Citera
2024-10-13, 10:50
Medlem
Citat:

Varannan vecka/heltid

Då förväntas du väl vara med att betala för kalaset så småningom....
Citera
2024-10-13, 10:56
Moderator
Maviels avatar
Barn och familj --> Relationer och samlevnad
/Moderator
Citera
2024-10-13, 10:58
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:

Varannan vecka/heltid

Men vill inte flator ha stora lyckliga familjer med mängder av barn?
Vad har singelmän med det att göra?

Är du man?
Om ja! Så får man inte den uppfattningen av din rubrik.
Eller fördrar du nu ensamstående män att dejta?
Eller gifta kvinnor?
Senast redigerad av GastonLeMan 2024-10-13 kl. 11:01.
Citera
2024-10-13, 11:01
Medlem
De flesta kvinnor skaffar barn före 30
I övriga världen också
Citera
2024-10-13, 11:01
Medlem
Var precis på middag med några damer som tog upp en tredje kvinna som de har ytlig kontakt med p.g.a. trainwreck- faktorn.

Hon är nu uppe i 9 barn med 7 olika pappor. Allt är alla andras fel och hon skulle ju benhårt varit läkare och framgångsrik nu om det inte vore för att män är svin och för alla ungar som trillar ur henne hela tiden.

Att den kvinnan har för lite russin i burken och förmodligen royal flush i diagnoser torde vara uppenbart för alla, men vad fan är egentligen fel i huvet på karl nr 4-7? Som doppar i nån med det bagaget och som 100% bara har målet att klämma dem också på underhåll för att fortsatt kunna hålla sig med lösnaglar, cigg och extensions?
Citera
2024-10-13, 11:02
Medlem
bellusorcas avatar
Gör det skillnad om man har ett, två eller tre barn?

Skulle kvinnor i 30-årsåldern utomlands inte ha barn eller varför ska du söka dig utanför Sverige?
Citera
2024-10-13, 11:04
Medlem
Galejans avatar
Nej. Jag har prövat det. Det är inte för mig. Det är inte värt lite begagnad fitta att tvingas bli plastpappa åt andra mäns avkommor.

Kvinnor med barn är andrasorteringen, så är det. Sedan spelar det ingen roll hur trevlig hon ser ut eller hur trevlig hon är, kvarnstenen runt halsen går inte att förbise.
Citera
2024-10-13, 11:05
Medlem
Har inga problem med det.
Citera
2024-10-13, 11:05
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
De flesta kvinnor skaffar barn före 30
I övriga världen också

Inte i Stockholm, där går Stureplan och karriär före barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in