• 2
  • 3
2010-09-02, 20:28
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Det är ingen hallucinogen, så du har postat helt rätt.

Vet inte riktigt om jag håller med dig, håller med Shroomen, det orsakar ju helt klart hallucinationer även om det inte är en klassisk hallucinogen som tex syra eller svamp. Man brukar säga att ketamin är en dissociativa drog, som bla DXM och PCP. Det finns en ganska stor tråd i Hallucinogener: https://www.flashback.org/t494424
Citera
2010-09-02, 20:49
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitralis
Ok, jag kan inte posta i nätapoteksdelen än, men jag har just kristalliserat (mikrovågsugn i glasfat, som beskrivet ovan) och testat FP:s Ketasol. Absooooolut inget fel på det, kan jag meddela. Hej hopp och hick vad det svängde. Nu börjar jag landa efter det sedvanliga halvtimmesruset på två små knivsuddar nasalt, men för 20 minuter sedan hade jag inte kunnat hantera ett tangentbord. Bara krafsat på det lite glatt

Så gott betyg på det köpet. 20 euro för 250 mg (5 ml á 50 mg/ml) är ett rätt ok pris ändå.

Hur länge körde du det i micron och hur många watt?
Senast redigerad av Slingshot 2010-09-02 kl. 21:21.
Citera
2010-09-03, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Hur länge körde du det i micron och hur många watt?

Det spelar mindre roll, men jag körde maxeffekt och tittade på tills vätskan rykt av. Det går på någon minut eller två. Kristallerna sitter sen som ett lager över glasytan och är bara att skrapa av och hacka upp med rakblad. Busenkelt.

Undvik för allt i världen att injicera ketamin. Även gamla luttrade narkosläkare har respekt för det preparatet. Man dör inte så lätt på det, men det kan bli SJUKT obehagligt. Och SÅ jäkla kul är det inte att vara medvetslös och spy ner sig.
Citera
2010-09-03, 12:44
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitralis
Det spelar mindre roll, men jag körde maxeffekt och tittade på tills vätskan rykt av. Det går på någon minut eller två. Kristallerna sitter sen som ett lager över glasytan och är bara att skrapa av och hacka upp med rakblad. Busenkelt.

Undvik för allt i världen att injicera ketamin. Även gamla luttrade narkosläkare har respekt för det preparatet. Man dör inte så lätt på det, men det kan bli SJUKT obehagligt. Och SÅ jäkla kul är det inte att vara medvetslös och spy ner sig.

Okej tackar för tipset, blir att testa det nu i helgen. Nej ta det IV tänker jag inte göra pga det du nämner bland annat.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in