Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-25, 13:55
Medlem
Jag avinstallerade min WhatsApp och verkar ha kört över en säkerhetskopia så all min chatthistorik är borta.

Jag vill få tillbaka den pga sentimentalt värde.

Kan jag återskapa min chatthistorik genom att ställa om min iPhone till en tidigare säkerhetskopia?

T.ex, en kopia för två veckor sen?

Tacksam för alla svar.
Citera
2024-09-25, 13:57
Medlem
Ja, du kan återskapa din WhatsApp-chatthistorik genom att återställa din iPhone från en tidigare säkerhetskopia, förutsatt att den säkerhetskopian innehåller din WhatsApp-data från innan du raderade appen eller säkerhetskopian som gick fel.

Men thats about it vad jag vet
Citera
2024-09-25, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmiczeen
Ja, du kan återskapa din WhatsApp-chatthistorik genom att återställa din iPhone från en tidigare säkerhetskopia, förutsatt att den säkerhetskopian innehåller din WhatsApp-data från innan du raderade appen eller säkerhetskopian som gick fel.

Men thats about it vad jag vet
Hur kan jag göra det, gå till en Apple-butik?
Citera
2024-09-25, 14:06
Medlem
Gå till Inställningar > [ditt namn] > iCloud > Hantera lagring > Säkerhetskopior.

Detta är för att kolla om du har några

sen

Gå till Inställningar > Allmänt > Nollställ > Radera allt innehåll och inställningar.
Följ anvisningarna tills du når skärmen där du kan välja att återställa från en iCloud-säkerhetskopia.
Välj den säkerhetskopia som ligger närmast datumet innan du avinstallerade WhatsApp.
Efter att din iPhone har återställts och startats om, installera WhatsApp igen från App Store.
När du öppnar WhatsApp, följ stegen för att återställa chatthistoriken från den iCloud-säkerhetskopian som finns på telefonen.
Citera
2024-09-25, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmiczeen
Gå till Inställningar > [ditt namn] > iCloud > Hantera lagring > Säkerhetskopior.

Detta är för att kolla om du har några

sen

Gå till Inställningar > Allmänt > Nollställ > Radera allt innehåll och inställningar.
Följ anvisningarna tills du når skärmen där du kan välja att återställa från en iCloud-säkerhetskopia.
Välj den säkerhetskopia som ligger närmast datumet innan du avinstallerade WhatsApp.
Efter att din iPhone har återställts och startats om, installera WhatsApp igen från App Store.
När du öppnar WhatsApp, följ stegen för att återställa chatthistoriken från den iCloud-säkerhetskopian som finns på telefonen.
Det går inte, den senaste kopian är från 2022-06.

Det finns inget annat sätt att återställa enbart whatsapp?
Citera
2024-09-25, 14:29
Medlem
Jo det finns men då behöver du vara teknisk kunnig och ha tillgång till dator för program MEN detta är inte säkert ändå.

Jag tror att det ända du kan göra då är att kontakt Whats-app support och fråga om det finns kvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in